Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillanbefalinger


Gta IV till PC
"Living hell"
  • 0
Siterer _SpaceCity_:
Gta IV till PC


Og hvem var det du sa det til?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
skal enten kjøpe GH wourld tour eller rockband 2, hvem burdet jeg kjøpe?



...JEG VET! GH wourld tour ser best ut ;P
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Si meg... Siterte du noen der? Eller spurte du deg selv?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Lurer på om jeg skal sikre meg et nytt spill imorgen. Er ganske lei av FPS'er nå, så har tenkt å bytte inn Bad Company.

Akkurat nå ser jeg mest på Lost Odyssey. Er det noen som har spilt det, og kan fraråde meg skråstrek anbefale meg å kjøpe det?
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Force Unleashed eller Mercs 2?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Force Unleashed eller Mercs 2?


Force Unleashed-demoen var grei, men ikke noe spessielt. Mercs 2 ser mye kulere ut, synes jeg da.
Heihei
  • 0
Hmm, ok! Skal tenke litt mer på det.

Fallout 3 til PC eller 360?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Crazy Kraken:
Fallout 3 til PC eller 360?


360.
Bethesda har selv sagt at det er skreddersydd for 360. Pluss at du får achievements...
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
STALKER Clear Sky, Crysis Warhead, Force Unleashed, BiA: Hells Highway, Call of Duty 5, Fable 2, Alan Wake, FallOut 3, Gears of War 2, Far Cry 2, Mafia 2. Trenger tips til hvilke jeg skal kjøpe, skal bare ha 2 spill. Hjelp!
  • 0
STALKER Clear Sky
Crysis Warhead
Force Unleashed
BiA: Hells Highway
Call of Duty 5
Fable 2
Alan Wake
FallOut 3
Gears of War 2
Far Cry 2
Mafia 2

Bare 2 sier du. ouch... Jeg ville ha definitivt gått for Fable 2 og som nummer 2 ville jeg ha gått for enten Far Cry 2 eller Fallout 3

Hvis du synes Fable 1 var/er bra så må du nesten gå for Fable 2.
Far Cry 2 og Fallout 3 er veldig åpne spill med mange muligheter, så jeg tror nok det blir god replay value på de 2, også Fable 2 såklart.
  • 0
Fable 2 og fallout 3 tror jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Evil Teddy Bear:
STALKER Clear Sky, Crysis Warhead, Force Unleashed, BiA: Hells Highway, Call of Duty 5, Fable 2, Alan Wake, FallOut 3, Gears of War 2, Far Cry 2, Mafia 2. Trenger tips til hvilke jeg skal kjøpe, skal bare ha 2 spill. Hjelp!


Det er sannsynligvis en stund til Alan Wake og Mafia II kommer. Force Unleashed, CoD5 og Hells Highway blir nok gode spill, men neppe like gode som resten av de spillene du listet opp. Og om du, som meg, ikke likte GoW 1 eller Fable 1, ville jeg sett bortifra de, også. Også kommer det litt an på. Om du likte STALKER er jo Clear Sky et godt alternativ, og det samme gjelder Crysis Warhead.

Men selv ville jeg valgt Far Cry 2 og Fallout 3. Far Cry 2 ser utrolig heftig ut, og får Crysis til å se ut som et dårlig gjennomført spill.

Angående Fallout 3: Likte du Oblivion, vil du trolig elske dette. Om du derimot ikke likte Oblivion, kan du kanskje vurdere et annet spill. Men om jeg var deg, ville jeg altså gått for Fallout 3 og Far Cry 2.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
I like your thinking HHH
Er vel de 2 spilla jeg syntes ser best ut. Takk for tipsene! Blir sikkert FC2 og FallOut 3 da Disse spilla har vel ikke noe å gjøre med de tidligere spillene? For jeg har ikke spilt de første.

Master_bandit: Jeg skal prøve å begynne å spare litt penger, og ikke bare bruke alt på spill, derfor bare 2
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Evil Teddy Bear:
I like your thinking HHH
Er vel de 2 spilla jeg syntes ser best ut. Takk for tipsene! Blir sikkert FC2 og FallOut 3 da Disse spilla har vel ikke noe å gjøre med de tidligere spillene? For jeg har ikke spilt de første.


Om jeg har fortstått det riktig, trenger man ikke ha spilt Fallout 1 eller 2 for å forstå Fallout 3. Og Far Cry 2 har forskjellig hovedperson, og foregår på et annet kontinent enn det første spillet. Jeg har heller aldri spilt forgjengerne, men jeg satser på at det går greit likevel.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg trenger råd, håper noen kan hjelpe.
Here's the thing:

I høst kommer det ufattelig mange etterlengtede spill. Å skaffe seg alle klarer jeg ikke, på grunn av økonomi og at det blir for mye på en gang. Jeg har sett meg ut tre spill jeg skal ha i høst: Far Cry 2, Bioshock og Little Big Planet. Problemet er at alle kommer i samme uke, omtrent. Bioshock kommer på PS3 24.Oktober, Little Big Planet kommer 29.Oktober, og Far Cry 2 kommer enellerannen gang i oktober. Håper det kommer i begynnelsen, men jeg har hørt rykter om 31.Oktober.

Så det blir for mye på en gang. Kanskje jeg bør kutte ett spill. Men hvilket? Bioshock jeg vel ikke ha. Eller? Far Cry og LittleBig skal jeg i hvert fall ha. Selv om Far Cry "bare" er et FPS, ser det utrolig kreativt og tøft ut. Så det må jeg ha.

Vurderer å eventuelt kutte ett spill, og heller kjøpe et litt eldre spill til en billig penge, nå i september. Kanskje Quest for Booty, som kommer på Blu-Ray disc 17.September for 170 kr.

Håper ikke jeg gjorde meg uklar, poenget er altså: Hvilket av de tre spillene bør jeg kutte, og skal jeg kjøpe et annet eldre spill nå i september?
You're sleeping over, right?
  • 0
Du TRENGER jo ikke å kjøpe et billig spill isteden for, da mitt råd: Dropp Bioshock!

Så kan du heller gjennomføre et gammelt spill/et spill du har fra før av mens du venter på FarCry2 og LBP !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Zook:
Jeg trenger råd, håper noen kan hjelpe.


Jeg ville trolig valgt bort Bioshock, men det er smak og behag. I mine øyne var Bioshock oppskrytt. Far Cry 2 ville jeg i hvert fall ikke valgt bort.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer -sebastian-:
Du TRENGER jo ikke å kjøpe et billig spill isteden for, da


Det er sant!

Siterer -sebastian-:
mitt råd: Dropp Bioshock!


Nja, det skal jo visstnok være et av fjorårets beste spill. En knakende god historie, har jeg hørt. Men hvis jeg må droppe ett, dropper jeg Bioshock.

Siterer -sebastian-:
Så kan du heller gjennomføre et gammelt spill/et spill du har fra før av mens du venter på FarCry2 og LBP !


God idé.

Tror faktisk jeg dropper Bioshock og heller kjøper Quest for Booty.
You're sleeping over, right?
  • 0
Burde jeg skaffe FFIV til DS Eller force unleashed til wii?
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Force Unleashed, mener jeg, men jeg har jo ikke prøvd FF i det hele tatt, men jeg synes demoen til Force Unleashed var brukbar.
  • 0
Jeg syntes også at den virket brukbar på 360, men jeg syntes også at FFIV virket dritbra.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Too Human eller Mercs 2? Driter i anmeldelsene, skal ha et spill neste fredag og dette er de eneste aktuelle.

Noen som har prøvd noen av de?
Fudge Yeah!
  • 0
Ta Mercs 2, det hadde jeg gjort! Coop og eksplosiv action er jo altid litt gøy!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer magnus3510:
Too Human eller Mercs 2? Driter i anmeldelsene, skal ha et spill neste fredag og dette er de eneste aktuelle.

Noen som har prøvd noen av de?


Mercenaries absolutt^^

Siterer Crazy Kraken:
Ta Mercs 2, det hadde jeg gjort! Coop og eksplosiv action er jo altid litt gøy!


Er du sikker på om det er coop?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!