Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvor kjøper du spill?


Siterer ElGamer:
Akkurat nå, så går det bare i Steam. Når sommersalget er i gang, så handles det ikke spill fra andre steder.


Gaben.tv
  • 0
Siterer fantomena:
Gaben.tv


Hehehehe
  • 0
Der det er billigst. Hoho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Steam summersale!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Handler ikke spill, men pleier å stjele fra Game og Spaceworld
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Play
  • Play
Steam og biit som oftest. På forhåndsbestillinger faller valget alltid på Elkjøp/Lefdal.
  • 0
Kjøper som regel spill fra enten GAME, Elkjøp, Play eller Gamestop. Elkjøp har som regel helt rå prisper på Wii U-spillene deres på nettet, så kjøper de som regel der (Game & Wario 299 kr og Pikmin 3 349 kr noen eks). GAME kjøper jeg som regel spill hvis jeg har noe å bytte inn (er veldig dyrt ellers. 599 kr for ett nytt spill er for mye). Kjøper jeg "eldre" spill av denne generasjonen bruker jeg Play (ligger som regel til under 200 kr der). Og Gamestop bruker jeg hvis de har nyttige tilbud. Bruker forsåvidt også som regel Elkjøp når jeg kjøper nye spill (koster alltid 499 kr, eller mindre).

- Christer
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Kjøper enten på Playstation store, Xbox live marketplace eller spaceworld for det meste.
Trying to be reasonable
  • 0
Akkurat nå, så blir det handlet en del hos Elkjøp/Lefdals nettbutikker og CDON.no.
  • 0
gamezone.no, biaaatch
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
gamezone.no


Er det gode tilbud der?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Er det gode tilbud der?


Du er så tilbudhore. Du burde bruke Steam mer isåfall.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Du er så tilbudhore. Du burde bruke Steam mer isåfall.


Bruker ikkje Steam når ein har ein PC med dårlig grafikk-kort.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Predator u er så tilbudhore. Du burde bruke Steam mer isåfall.

Bruker ikkje Steam når ein har ein PC med dårlig grafikk-kort.


http://www.arwrath.com/content/1/128371.gif
  • 0
Siterer fantomena:
http://www.arwrath.com/content/1/128371.gif


Da der er bare lame.
  • 0
Hvordan er biit.no? Er det billig frakt og rask levering? Først og fremst er det trygt?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Hvordan er biit.no? Er det billig frakt og rask levering? Først og fremst er det trygt?


Biit er bare en side som viser norske priser på varer som sendes til Norge av den europeiske Amazon nettbutikken. Biit vil også videreføre deg til Amazon sin egen side når du har valgt ut varene du vil ha.

Biit/Amazon var litt bedre før fordi da var det gratis frakt på alle bestillinger over 170kr, men det har de nå fjernet og jeg syns noen ganger at frakten fort kan bli litt dyr. Men varene der er veldig billig, så lenge du holder deg under 200kr. Kjøper du varer for over 200kr vil krever Norge moms og det kan fort bli mye dyrere.

Er veldig fornøyd med Amazon, men det tar litt tid før man får varen. Dette gir jo mening da det skal sendes helt fra england, og er vanligvis ikke noe problem.

Før de endret dette med gratis frakt osv så kunne jeg noen ganger bestille 3 blu-ray filmer for under 200kr. Det var ganske sweet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Okei, det virket hvertfall veldig billigt. Mykje utvalg av spill og slikt. Det er vel verdt å kjøpe derfra vil eg tru.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Mykje utvalg av spill og slikt. Det er vel verdt å kjøpe derfra vil eg tru.


Veldig billig og bra. Men hold deg for all del under 200,- Ellers blir det ikke så billig lenger. Da blir det for ganske dyrt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Veldig billig og bra. Men hold deg for all del under 200,- Ellers blir det ikke så billig lenger. Da blir det for ganske dyrt.


Har du bestilt derfra før? Er det bare prisen på produktet og frakt som koster penger? Eller er det ekstrakostnader? Får ein faktura eller må ein betale med ein gang?

Mange spørsmål her, men er bare nyskjerrig.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har du bestilt derfra før? Er det bare prisen på produktet og frakt som koster penger? Eller er det ekstrakostnader?


Har bestilt en del derifra før. Og det er bare prisen på varen og frakt som koster penger. Så lenge du handler for under 200 kroner. Over 200 og du må betale toll, avgifter og sånt tull vi har i Norge.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har bestilt en del derifra før. Og det er bare prisen på varen og frakt som koster penger. Så lenge du handler for under 200 kroner. Over 200 og du må betale toll, avgifter og sånt tull vi har i Norge.


Men får du faktura eller må du betale via kort?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Men får du faktura eller må du betale via kort?


Best å bruke Paypal. Men ellers så går det i kort.
  • 0
Siterer ElGamer:
Best å bruke Paypal. Men ellers så går det i kort.


Wat? Trodde ikke Amazon støttet Paypal?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer ElGamer:
Best å bruke Paypal. Men ellers så går det i kort.


Javell.

Så eg skal kjøpe for under 200 kr for å unngå ekstrakostnader og utgifter pluss toll? Men hva koster frakten da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!