Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvor kjøper du spill?


Siterer xXAkresSXx94:
Jo, det har faktisk det.


Bare gi opp, Akres.

Denne diskusjonen har mildt sagt vært den dummeste på lenge. Og det er sannheten.
  • 0
Siterer SirThomas:
Var det ikke du som gjentatte ganger har sagt at bedre grafikk gir en mye bedre spillopplevelse...?


La oss legge denne grafikk-delen død. Eg diskuterer eigentlig om Steam og ikkje god grafikk, men Full HD på TV.

Som eg kanskje har glemt så får eg Full HD på min TV og PS3, fantomena.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Jo, det har faktisk det.


Hvordan?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer SirThomas:
Bare gi opp, Akres.

Denne diskusjonen har mildt sagt vært den dummeste på lenge. Og det er sannheten.


Etter at eg skreiv den bloggen "Eg beklager" så skulle den gjøre til at eg skulle formulere meg bedre og være med i diskusjoner og komme med gode meninger.

Og du har vert ein del av diskusjonen.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
så skulle den gjøre til at eg skulle formulere meg bedre og være med i diskusjoner og komme med gode meninger.


Du mener vel gode argumenter?

Du skjønner Akres, meninger og argumenter er to forskjellige ting. For å være god å diskutere må du ha gode argumenter. Ens egen mening er ofte urelevant i selve diskusjonen.

Som JtLoC sa:

Siterer Jack the Lack of Crack:
Det er umulig for oss andre å kommer med argumenter mot dine personlige preferanser, og det har ingen relevans når det kommer til det vi faktisk diskuterer.


Det bør du virkelig tenke over.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Assassin`s Creed 3, NFS: Most Wanted, Far Cry 3 som er i fra 2012, siden eg spørte om det også.


AC III kjøpte jeg Join or Die Edition til 449, Far Cry 3 Insane Editon til 449, så her har jeg ikke fått dem sykt billig, men til en veldig god pris. NFS: Most Wanted fikk jeg til jul.

Siterer SirThomas:
Citerer xXAkresSXx94:Trenger ikkje full HD for god spillopplevelse.

Var det ikke du som gjentatte ganger har sagt at bedre grafikk gir en mye bedre spillopplevelse...?


Så hva skjedde med nettopp det Akres?

Siterer xXAkresSXx94:
Det var du som nevnte November.


Er nå du som har nevnt tilbud på spill fra November tidligere. Så kanskje på tide å lese litt over hva du har skrevet tidligere?
  • 0
Lefdal har forresten også noen gode tilbud.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Akres, måten du argumenterer bevitner på at du ikke har peiling på PC gaming og lever i konsoll bobla der du holder ut alt som er positivt med PC gaming og kun vil ha det negative, og det negative ser du ikke ut til å få fram.

Siterer xXAkresSXx94:
Som eg kanskje har glemt så får eg Full HD på min TV og PS3, fantomena.


Nei, det får du ikke. Verken PS3 eller X360 støtter full HD, de støtter nemlig sub-HD, altså 720p, de er ike sterke nok til å gi full HD, så dette med HD praten kan vi bare legge død allerede. Ingen av dagens konsoller støtter full HD.
  • 0
Akres da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
de støtter nemlig sub-HD, altså 720p


720p er vanlig HD/HD-Ready, sub-HD er enda lavere, som 640p og sånt.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer albaga:
Akres da.


Eg har rett i alt det eg sier. PC-gaming er ikkje for meg, eg har sansen for PS3. Steam er ikkje bra visst du ikkje er ein PC-fan. Cdon.no og Elkjøp er dei eg foretrekker.
  • 0
kjøper stort sett spill på psn og eshop, om jeg skal ha dem i fysisk format går jeg til game eller kjøper på ebay, om ikke platekompaniet f.eks har kampanje på noe jeg vil ha
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Your argument is invalid.


Den var original...
  • 0
Siterer fantomena:
Den var original...


Fungerer kvar gang.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
I cry because others are stupid and that makes me sad.


Må vel være den mest ironiske kommentaren på lenge...
  • 0
På tide å ta en klassisk albaga her:

Jamen hva faen folkens. Slutt nå. Akres kan si det han vil. Det sier jeg bare pga at jeg er lei av denne diskusjonen. Urgh.

;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Akres kan si det han vil.


Selvfølgelig kan eg da. Eg kommer ikkje til å stoppe og diskutere.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer albaga:Akres kan si det han vil.

Selvfølgelig kan eg da. Eg kommer ikkje til å stoppe og diskutere.


Mhm.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg kommer ikkje til å stoppe og diskutere.


Det du gjør kalles ikke engang å diskutere.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det du gjør kalles ikke engang å diskutere.


Kommentere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!