Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~


F.eks: 358/2 Days er til DS, mens BBS er til PSP, SELVOM det er Kingdom Hearts begge dela. Samme med remake av FF IV til DS og Crisis Core til PSP...
Man må lissom ha flere konsoller for å ha samlingen komplett
U C?
Just kill him with your awesome
  • 0
ah, forstår. Glad for at jeg har alle konsollene da^^ fikk ds på bursdag, psp når det kom, ps3 jobbet jeg og kokiri i en uke for, 360 var gave og wii fikk vi 2 dager før release.

men forstår problemet

skal sjekke ut dissidia, er spent på hvordan det er.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har du alle konsollene...

Jaja, jeg misunner deg ikke. Jeg trives med min komplette Playstation-samling.

Men jeg skjønner problemstillingen. Som er teit
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
det finns 28 titler fra ff totalt.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
YAHOOO DISSIDIA ER RÅTT!!! O_O
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Har du alle konsollene...



Jaja, jeg misunner deg ikke. Jeg trives med min komplette Playstation-samling.

Men jeg skjønner problemstillingen. Som er teit


PS3, jobbet jeg å gnomely i en hel uke for, skiftet et stort hus tak.
Og Wii kjøpte vi også selv, også måtte vi kjøpe ny 360 siden den første fikk RRoD å garantien funka ikke.


Å forresten Dissidia er et av de beste spillene på PSP.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
se for dere å spille de kampene man kan se i f.eks advent children.

oppi lufta, langs vegger osv. med de fleste ff heltene og skurkene.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har Dissidia kommet?

Siterer kokiri:
PS3, jobbet jeg å gnomely i en hel uke for, skiftet et stort hus tak.
Er dere brødre elns?
Just kill him with your awesome
  • 0
dissidia har ikke kommet her enda. det er ikke en engelsk utgave



ja, vi er brødre...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Soraki:
Har Dissidia kommet?

Citerer kokiri S3, jobbet jeg å gnomely i en hel uke for, skiftet et stort hus tak. Er dere brødre elns?


Bare i Japan, jeg har en psp custom firmware og PSP'en er sonefri oxo.


vi er tvillinger faktisk.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Stilig!
Just kill him with your awesome
  • 0
jeg kommer jo til å kjøpe det når d kommer hit da....er ikke SÅ galt xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Fett... Damn
Kult, mener jeg!

28 titler? Ok, da skal jeg slenge den i trynet på en kompis som mener jeg ikke har NOE jeg skulle ha sagt på antall mario-spill, siden jeg liker FF, som han påstaår har MINST like mange titler.

Er dissidia kommet? Er det kun Cloud og Sephiroth som er med fra FFVII. Isåfall, så er jeg ikke moden for det spillet enda, siden jeg ikke har noe særlig forhold til andre FF-karakterer. *snufs*
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Fett... Damn
Kult, mener jeg!

28 titler? Ok, da skal jeg slenge den i trynet på en kompis som mener jeg ikke har NOE jeg skulle ha sagt på antall mario-spill, siden jeg liker FF, som han påstaår har MINST like mange titler.

Er dissidia kommet? Er det kun Cloud og Sephiroth som er med fra FFVII. Isåfall, så er jeg ikke moden for det spillet enda, siden jeg ikke har noe særlig forhold til andre FF-karakterer. *snufs*


Alle er med.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8e/Dissidia_cast.jpg

pluss cloud sephiroth, alle heltene og skurkene fra alle spillene.

svarte knighten oppi hjørnet er Garland fra FF I
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
du vil vel ha zack? (joel)


her er heltene som er med:

warrior of light ( ff1), firion, onion knight, cecil, burtz, terra, cloud, squall, zidane, tidus og en ff XI karakter.

men på japansk heter terra, tina. firion heter fironiel elr no...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer kokiri:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8e/Dissidia_cast.jpg

pluss cloud sephiroth, alle heltene og skurkene fra alle spillene.

svarte knighten oppi hjørnet er Garland fra FF I


Wow! Har han i midten til høyre verdens kulest gunblade?

Njaa... Det hadde ikke akkurat gjort noe om han hadde blitt med
Apropos FF til PSP... Er det bare meg, eller ser grafikken til Agito... Ja, hva skal jeg si... fattigere ut enn til Crisis Core?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Squall er samme som leon, sant? kjente igjen han til høyre i midten.
Just kill him with your awesome
  • 0
han heter squall leonhart/leon XP
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ok... Final Fantasy-forum! Hjelp meg!

Jeg tråler nettet etter Dirger of Cerberuser, men er de å finne?

...

Jaa... forsåvidt, men de er i England, og for dyre til å unngå tollen. Og ingen Norske sider finner jeg heller som har det på lager.

Har dere noen tips
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
jeg angrer på at jeg ikke kjøpte det på kjøpesenteret i oslo i sommer...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Finner det på Play.com tror jeg Vet ikke prisen, men.. tror det var under tollgrensa...
Just kill him with your awesome
  • 0
mye er 1 pund? 10-11 nok?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Gang det med ti ca.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer kokiri:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8e/Dissidia_cast.jpg

pluss cloud sephiroth, alle heltene og skurkene fra alle spillene.


Ser ikke noen fra FF7 der? Bare 10, 9 8, 6? og 4? eller siste kansje 12?

Uansett FF 13 vill rocke!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
de er ikke på bildet, kan garantere at cloud sephiroth er med.

har nevnte i tråden her, hvilke helter som er med
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!