Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~


jeg spiller final fantasy VII for tiden. har ikke spillt gjennom det før. kjempespill, er kommet til etter der tifa og cloud faller i lifestreamen.


i war of the lions kommer cloud til ivalice via en maskin. når han kommer fram sier han at han falt i livsstrømmen....


( en diskrè måte å løfte opp tråden til favorittserien min )
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Holder på å spille final fantasy XII til DS. Gleder meg enormt til FFXIII!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
er revenant wings noe bra? det har blitt litt billigere på game og jeg trenger et nytt ff spill. liker strategi.

venter spent til ff IV kommer på dsen 4 september ( ble utsatt fra 25 juli )
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg synes revenant wings er veldig bra, og lett å bli hekta på. Mulig jeg også kjøper FF IV når det kommer Anbefaler revenant wings
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
hvordan kommer jeg til mako reaktoren i junon? noen som vet? jeg samler huge materia nå
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
hvordan kommer jeg til mako reaktoren i junon? noen som vet? jeg samler huge materia nå


Du må gå inn i junion og inn i selve byen. Der må du finne et lite sted som er somn en passasje mellom 2 store åpene steder(tror du skal kunne se den store kannonen før du går inn i det "rommet"). Du finner det fort. I det rommet/passasjen går det en vei nedover og det er en dør som du går inn. Bare følg veien og du finner fram

PS: For de som ikke kan vente på FFXIII så vil det være en spillbar demo på FF7:AC blu-ray filmen. Den slippes i Japan og demoen har lenge spilletid enn selve filmen. Så det er kansje vært å immportere?
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg har et spørsmål angående Final Fantasy. Henger historien i alle spillene skikkelig sammen, for jeg har hørt så mye bra om serien, men jeg har da aldri spilt noen av spillene. Så derfor lurer jeg på, hva skal jeg gjøre for å forstå historien? Og hvilke spill er greie å begynne med?
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Historiene henger ikke sammen, ihvertfall ikke vanligvis(FFX og FFX2 er unntak).
  • 0
VIII og X er best, av de jeg har spilt, og Squall er awesome. pungtum.
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
VIII og X er best, av de jeg har spilt, og Squall er awesome. pungtum.


Har hørt veldig mye forskjellig om FFVIII. Noen sier det er veldig bra, andre synes det nesten var dårlig.

Men for de som er nye til serien bør de prøve FFXII. Det er konge spill, men har den dårligste historien av de ff spillene jeg ahr prøvd. Men alt annet er kjempe bra!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Jeg er en Die Hard Fan av FF serien,kan ikke få nok.!

Men jeg har kun spilt FF spill på PS serien og eier en god del av dem og..
Men jeg må nok si at FF X er det spillet som ligger mitt hjerte nærmest,er det første FF spillet mitt og er også det spillet som gjorde meg hekta på FF
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Må si meg enig med Truls... FF X er det spillet som har den kjekkeste storyen og det kjekkeste designet på verdenen. Dessuten er det det første spillet jeg fikk
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Siterer -Ulven-:
Må si meg enig med Truls... FF X er det spillet som har den kjekkeste storyen og det kjekkeste designet på verdenen. Dessuten er det det første spillet jeg fikk



Nå må dere legge opp. FFX er kansje bra, men FFX er ikke det beste FF spillet der ute!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Det er lett å si det. Men det er vanlig at det første man opplever med FF serien blir det beste. Jeg synes feks. at FFIX er det beste spillet.
  • 0
Holder på med FF IV til DS, det er det beste ff spillet til DS hitttil. III er også bra. Min personelig favoritt er FF IX musikke og grafikken i forhold til de tildigere er så mye bedre og det er en morsom historie. Liker også FF VII som også var det første Final Fantasy jeg runna ;)
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Siterer Neivler:
Citerer -Ulven-:
Må si meg enig med Truls... FF X er det spillet som har den kjekkeste storyen og det kjekkeste designet på verdenen. Dessuten er det det første spillet jeg fikk



Nå må dere legge opp. FFX er kansje bra, men FFX er ikke det beste FF spillet der ute!


Du hva jeg mener MENER jeg! Og jeg mener FF X er best..jeg sier ikke at de andre FF spilla suger! jeg mener det at de andre ff spilla er kjempegode spill men vist jeg måtte velge 1 i serien så sier jeg FF X....Grunnet det at det var mitt første FF spill,karakterene er bra,jeg liker storyen,og jeg får lyst til og spille det igjen og igjen uten og bli lei
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
FFX, Jeg lånte det av kompisen min engang og han ble kraftig irritert når han fikk det tilbake, fordi jeg hadde fått tak i alle aeonene og hadde mye høyee level enn han.
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
FFX, Jeg lånte det av kompisen min engang og han ble kraftig irritert når han fikk det tilbake, fordi jeg hadde fått tak i alle aeonene og hadde mye høyee level enn han.


nesten det samme skjedde med meg jeg lånte bort spillet til en kompis og han runna det ganske fort men når jeg så på saven hans og random lvls og aeons så hadde han nesten ingenting
Han ble litt furt..*
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Har spillt de fleste FF- spillene og alle er bra på sin måte. Har ei venninne som elsker FFX...hun knuser meg i det. Yuna tar 99999 i skade på slag når hun dunker til noen. Min Yuna klarer kansje 40000...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Thats f*cking sick skummelt
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Siterer -Ulven-:
Thats f*cking sick skummelt


Hehe...hun har jo brukt rundt 300 timer på det da...det vil si: på den fila hvor Yuna gir 99999 i skade vel og merke. Jenta har minst et par filer til hvor hun sikkert har brukt noen timer...Men hun er god! Hun påstår at jeg er en bedre FF-spiller enn henne men jeg mener at hun er mesteren. Jeg har ikke tålmodighet til å trene i flere 10-talls timer bare for å få alt på spheregriden.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
jeg har også FF X, men jeg kan ikke huske at Yuna skader 99999 ? for min Yuna skader bare 9999 : P samme med Tidus og Aaron... restene skader 7-8k ingen som skader så mye som 99999 nesten 100 000 : S
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Max skade er vel 9,999 ?? ikke 99,999?

Har alle aoens,men neste prosjekt i FFX er og skaffe seg alt på sphere grid.....kommer til og ta litt tid det
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Nei,hun tar 99999 i skade. Du må jo få spesialvåpen og breakdamagepointlimits. Det har tilogmed jeg

Men hun har jo alt på spheregriden da...så det gjør jo sitt. Tror Anima tok rundt 1 250 000 i skade eller noe...Hun kicker ass på det meste. Hun synes Omega er kjempelett, og alle monstrene i arenaen ler hun av.

Jeg derimot sliter og liker ikke monstrene i arenaen...brrrr
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Nei,hun tar 99999 i skade. Du må jo få spesialvåpen og breakdamagepointlimits. Det har tilogmed jeg

Men hun har jo alt på spheregriden da...så det gjør jo sitt. Tror Anima tok rundt 1 250 000 i skade eller noe...Hun kicker ass på det meste. Hun synes Omega er kjempelett, og alle monstrene i arenaen ler hun av.


Såppas hard-core FF gamer er jeg ikke. Selv ikke i FF7, der jeg bare så vidt klarer Weapon bossene
Men Knights of the round med HP Absorbe og Mime ruler absolutt alt
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!