Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fire Emblem ~ Offisiell tråd ~


For å vende litt på et Bad Boys 2-sitat: I'm hippie hop too.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
FE hadows of Valentia Echoes og et main series spill til Switch fikk i hvert fall satt mitt hypebarometer i sving.


Yaaaaaaaaaaaaaas.

Siterer Lt Mactawish:
FE Warriors er jeg noe lunken til, men vi får se.


Blir sikkert som Hyrule Warriors. Moro et par timer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
FE Heroes er ute nå på appstore. Hadde egentlig ikke noen planer om å prøve det, men har ikke noe bedre å ta meg til så da ble det til at jeg lastet det ned.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
FE Heroes er ute nå på appstore. Hadde egentlig ikke noen planer om å prøve det, men har ikke noe bedre å ta meg til så da ble det til at jeg lastet det ned.

Var litt skeptisk til spillet selv da jeg har hatt både gode og dårlige erfaringer med mobilspill,men jeg likte Fire Emblem Heroes mye bedre enn jeg trodde jeg ville gjøre.
Har ikke opplevd noe store kjøpepress enn så lenge,som dessverre ofte er tilfelle med noen mobilspill og selve spillet føles som ett Fire Emblem spill.
Gleder meg også enormt mye til Fire Emblem Echoes kommer ut i Mai måned og med 2 nye FE spill som er annonsert til Switch,så ser det ut som at Nintendo virkelig har troen på at serien vil gjøre det bra.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Siterer Lt Mactawish:
FE Heroes er ute nå på appstore. Hadde egentlig ikke noen planer om å prøve det, men har ikke noe bedre å ta meg til så da ble det til at jeg lastet det ned.


Det er ganske kjekt, men det er nok et spill man er dømt til å gå lei rimelig kjapt. Digger main themen tho.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fikk Shadows of Valentia i posten i dag (eller i går, sjekker ikke kassa hver dag). Usikker på om jeg spiller med en gang siden jeg har litt diverse å forholde meg til for øyeblikket men om en ukes tid åpner kalenderen seg og da braker det nok løs.
Veni, Vidi, Dormivi

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!