LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Katawa Shoujo ~ Offisiell tråd ~


      I denne tråden kan dere diskutere spillet Katawa Shoujo.
      Katawa Shoujo er en visuell novelle, utviklet av 4chans studio 4 Leaf Studioes. Spillet handler om studenten Hisao Nakai som nettopp har blitt overført til en skole for fysisk utviklingshemmede etter han ble diagnosert med en alvorlig hjertesykdom. På denne skolen møter du fem forskjellige personer du kan bli bedre kjent med og komme tettere innpå.
      Til tross for at spillet er utviklet av et spillstudio satt sammen av medlemmer fra 4chan er det ett av de absolutt mest følelsesfylte spillene jeg noensinne har spilt. De forskjellige historiene er virkelig bra skrevet, og karakterene du møter har alle sine egne personligheter. Katawa Shoujo er et av de få spillene jeg virkelig har følt meg både glad, lei meg og frustrert etter å spilt. Anbefales på det sterkeste til folk som er ute etter en følelsesladd historie.
      Spillet kan lastes ned gratis på: http://www.katawa-shoujo.com/
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Høres lovende ut, laster det ned og gir det en sjangse. Takker alt hellig for at det faktisk er en MacOS utgave tilgjengelig også.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Siterer dark samus nemesis:
      Høres lovende ut, laster det ned og gir det en sjangse. Takker alt hellig for at det faktisk er en MacOS utgave tilgjengelig også.

      Prepare to spill your feels! Men awesome at du tester det, tipper du kommer til å digge det! Fortell hva du synes og hvilken vei du velger etter hvert!
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Spilte det når det kom ut i fjor.
      GOTY 2012.
      Nuff said.

      Men for å være litt mer seriøs. Er faktisk en ganske god VN, spesielt med tanke på at det er gratis.
      • 0
      Siterer Sithlord:
      pare to spill your feels! Men awesome at du tester det, tipper du kommer til å digge det! Fortell hva du synes og hvilken vei du velger etter hvert!


      Det skal jeg gjøre. Ugh, kjenner jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg akkurat nå. Tror ikke jeg er klar for å få så mange feels slengt på meg.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Siterer dark samus nemesis:
      Det skal jeg gjøre. Ugh, kjenner jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg akkurat nå. Tror ikke jeg er klar for å få så mange feels slengt på meg.

      Awesome. I min første gjennomspilling ente jeg opp med Emi, noe jeg var veldig fornøyd med ettersom hun har en veldig bra path. I den andre ente jeg opp med Rin, og det er noe av det merkeligste jeg har opplevd. Hun er ganske spaced, for å si det mildt :p
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Regner med jeg får startet på det nå i helgen. Har prøvd å manne meg opp til å spille det i løpet av uken, så da kan jeg gyve løs på det med god samvittighet (tror jeg) nå i helgen. Får se hvilken vei jeg tar, litt vanskelig å si før jeg har fått startet.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Skal få sjekket det ut til uka,takk for anbefalingen!
      "Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
      • 0
      comment yes
      http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!