Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. Brawl! *SPOILERS*


Har ikke peiling. Men jeg trenger også litt hjelp: I et par tilfeller, når jeg har brukt Triforce Slash med Toon Link på noen fiender, har de blitt fanget inni triangelet symbolet, så har de kommet ut igjen etter ca. et halvt sekund, og alt som har skjedd er at jeg har mistet Smash Ballen. Noen som vet hvorfor?
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Bug?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har ikke peiling! En gang var det på Zelda, som stod i nedoverbakke, en annen gang på en fyr som sto i oppoverbakke. En annen ting jeg ikke liker med det er at det går ann å unngå "startstrålen" på vanlig måte, men ellers er det helt topp!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Jeg har en tendens til å misse med toon links smash. Må man være mer nøyaktig enn med link, eller har den kortere range?
Run away, fight another day...
  • 0
Begge deler, tror jeg...

Men det eier at man åpner dem man klarer classic med som trofe
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Blir Wii Speak som en telefon?

Man setter den ved siden av Wii sensor bar visstnok, og snakker i den fra en avstand. Neppe like god kvalitet som Xbox Live sine tjenester, men...
Square Enix.
  • 0
Gamezfan:
Det er en bug. Har opplevd det flere ganger selv.

Lagt til 2008-08-20 21:45:
Noen som vil spille? NÅ!?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det er en bug. Har opplevd det flere ganger selv.


Synd. Og når jeg først får final-en også
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Lagt til 2008-08-20 21:45:
Noen som vil spille? NÅ!?

DAMNIT!
Square Enix.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Har ikke opplevd det med Link eller Toon Link sitt Final Smash! Tror jeg... Det hender at det er en jeg ikke traff med Triforce-strålen blir fanget løst inni Triforce-fengslet, men det tipper jeg alle har opplevd! Synes det er morsomt å jakte på motstanderen og prøve å finne det rette tidspunkte å slippe løs Triforce Slashet.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Da er det offisielt: Triforce slash eier sinnsykt hardt!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Ingen som vil svare på ROB smash spørmålet mitt?
Run away, fight another day...
  • 0
Den skyter ut en ganske kraftig laser en gang i blant under smashen gjør den ikke? Har aldri hatt noen problemer med å treffe, syns faktisk R.O.B. sin smash er ganske bra.
Fudge Yeah!
  • 0
Sorry, jeg kan ikke, pleier ikke å bruke R.O.B, jeg synes han er kjedelig. Se her for mer info om R.O.B
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Ok. Vittig på subspace når Jigglypuff joiner teamet. Den lille videosnutten der hun/han/den danser rundt og "Lalalala". De lydene på slutten gav meg latter kick en kveld jeg gikk gjenom subspace videoene.
Run away, fight another day...
  • 0
Jeg elsker den når Sheik og Fox skal til å sloss, så kommer plutselig Peach med te!

Hun er håpløs
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Blir Wii Speak som en telefon?

For å si noe SSBB relatert:
Hva gjør R.O.B sitt smash? det eneste jeg har funnet ut er at når du står intil noen skytern han automatisk. Å det suger jo, alle bare løper vekk. Hjelp meg å forstå hvordan jeg kan gjøre det bedre.


Jada, R.O.Bs final samsh er ikke det beste nei, men jeg har funnet ut at hvis du bruker stoppeklokken rett før du bruker final smashet, vil det bli ekstremt effektift.
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Med andre ord, det har forutsettninger. Jeg lover deg at de fleste angrep, ikke bare smash, blir mer effektive hvis motspilleren beveger seg halvparten så rakst som deg.

Min konklusjon: ROB's smash suger. Correct me if I'm wrong...
Run away, fight another day...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Man kan jo angripe under "bestrålingen"... men jeg retter ikke på deg! det suger for det...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
den er jo god til å edgeguarde da.
  • 0
Men den ultimate er Samus sin på Final Destination, hvis hun står på en kant og skyter innover.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Ja, den er ganske eid.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Spear pillar banen er visst veldig vanskelig når den derre fuglen kommer på alteret isteden for dialga eller palkia. Dessuten er luigis final smash negative zone egentlig genialt på en merkelig måte.
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Zero Suit Samus' Final Smash er ganske dårlig... Enkelt å unnslippe og svakt!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer KiDD:
Zero Suit Samus' Final Smash er ganske dårlig... Enkelt å unnslippe og svakt!


Ingen tvil. Men det er først og fremst for å få tilbake drakta. Vanelig Samus sitt eier jo!
Run away, fight another day...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!