Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Lader til NTSC Versjon Nintendo 3DS?


Siden 3DS er regionlåst og det er en hel del spill som enten ikke kommer til Europa eller som tar veldig lang tid før de kommer så lurer jeg på og kjøpe meg en NTSC 3DS i tillegg til den jeg allerede skal kjøpe her i Norge.
Men lurer på om det går an og få kjøpt enten en egen lader til den eller noe teknisk dupeditt så jeg kan få ladet den her i Norge?Noen som har peiling på dette eller som har en NTSC 3DS selv?Hjelper lite og kjøpe en konsoll hvis man ikke får ladet den opp igjen etter at batteriet er tomt...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Det skal gå an å få tak i en adapter slik at strømpluggen passer i veggen, hvis det var det som var meningen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bruker de ikke samme lader, da? Mener bestemt at du kan bruke den du allerede har på en NTSC 3DS.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Bruker de ikke samme lader, da? Mener bestemt at du kan bruke den du allerede har på en NTSC 3DS.

Virkelig?Det hadde jo vært herlig og slippe og knudre med noe adapter hvis jeg bare kan bruke samme lader.
Trodde det var noe annerledes med strømgreiene der nede i Usa som gjorde at man måtte bruke lader derfra..?Har virkelig ikke peiling på sånt noe.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Pluggen er den samme i alle verdensdeler, så norsk lader skal gå helt fint i maskiner fra alle verdensdeler. Det er en bærbar maskin, de kan bli tatt med på lange reiser og må fungere uansett hvor de er
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Okey,da satser jeg på at det vil fungere,takk for alle svar her inne folkens!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!