Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

best krigs spill?


jeg liker veldig godt krigs spill også lurer jeg på hva dere synes er det beste krigs spillet?
GR ruler!:)
  • 0
Call of Duty, både på PC og Konsoll1,2,3

..og 4'ern (som er sinnsykt fint ut) kommer om en stund.
  • 0
BF serien FTW!
  • 0
BF-serien <3
Ellers så er Call of Duty dritbra det også.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
BF2 kanskje ....men det er veldig mange gode Total War spel (og andre strategi spel), men det er vel kanskje meir FPS spel du tenker på?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg digger BF 1942 og Vietnam jeg!
Jeg gikk ut fra at han mente FPS jeg..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Battlefield Vietnam!
Chillbill
  • 0
Siterer JOOP:
Battlefield Vietnam!

<3
Ok grafikk, digg gameplay, uslåelig multi (synes jeg)..

Lagt til 2007-04-22 16:51:
Og jeg vil bare si noe: det heter krigsspill ikke krigs spill. Det er faktisk i ett og samme ord..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
BF 1942 var konge bra, men multiplayeren til BF2 overgår det meste
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har ikke prøvd BF2, men husk at det skiller noen år, og det er fortsatt mulig å more seg noe kongelig med BF1942.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hva mener du med krigs spill?? spill det er krig i? for det er veldig mange, og de fleste av dem er skytespill. men hvis det er kuleste skytespill, så syns jeg Halo, og halo 2.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
CoD 2
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
CoD 2 er dritfett, men jeg har prøvd CoD mest så jeg kan ikke si helt hvem jeg synes er best.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
BF-serien og CoD er jo ganske forskjellige. Spørs om du vil ha en fet multi eller singleplayer-opplevelse det...
Liker BF best av dem da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Mens CoD singleplayer er episk i forhold til BF-serien.
  • 0
Jaja, det er klart. Singleplayer på CoD er dritfett. Men folk sier alltid at man ikke KAN spille singleplayer i det hele tatt på BF pga sugen AI, men jeg synes det er gøy jeg. Irriterende feil, men whatever, det er jo liksom bra tidsfordriv å spille single for det..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
BF 1942 hadde veldig god singleplayer del
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
BF 1942 hadde veldig god singleplayer del

Hmm.. Det var ingen historie og AI-en er dum som et brød, men jeg synes også at singleplayer er underholdende i motsetning til hva nesten alle sier
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
BF2...
Why care when you have the option not to?
  • 0
BF2 helt klart,med medal of honor frontline på 2. plass
  • 0
Battlefield 2, helt klart...

Det ser ut som Bf vinner?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
kjøpte brothers in arms road to hill 30 til julegave til broren min ... det var for vanskelig for han så det endte med at jeg spillte det...

og det er etter min mening det beste krigsspillet i sjangeren som er laget!

(bedre en call of duty 3 også ? det finner vi ut når det kommer til norge 8 juni, på ps3 og greier.... heftig )
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer stigus_pigus:
Battlefield 2, helt klart...

Det ser ut som Bf vinner?


Hvem har sagt at noen skal vinne?

CoD btw.
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer Suppeelsker:
AI-en er dum som et brød,


det ver nok eit minus

Siterer Suppeelsker:
Det var ingen historie


er ikkje historien liksom 2. verdens krig historie da? du gjennopplev viktige slag berre i bitteliten skala?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg mener liksom en story, ikke at det ikke er WW2-historie. Ingen skuespillere og folk du blir kjent med, ikke cutscenes osv. Hvis du skjønner.. Men uansett er BF-spilla dritråe
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!