Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Guitar Hero tråden


Har spillt The Beatles Rock Band idag og jeg må si jeg har fallt for Rock Band, synes det har et bedre gameplay enn GH
  • 0
Noob Spørsmål 2: Går det ann å bruke GH4 instrumenter til RB2?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Noob Spørsmål 2: Går det ann å bruke GH4 instrumenter til RB2?


Noob svar 1: Ja. Er et frequently asked question dette her.
  • 0
Vil Rock Bands trommer, guitar og mic funke på Guitar Hero 5?
  • 0
Bare noen spørsmål angående Guitar Hero 5:
1:
Fungerer det å hente inn låter fra GH: Metallica og GH: Greatest Hits, eller er det bare fra GH World Tour?

2:
Er Death Magnetic kommet som DLC til GH 5 også, eller må det hentes inn fra de andre spillene?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
1. tror det bare er fra GH:WT, men jeg skal ikke si noe for sikkert

2. regner med at det oppdaterer seg selv om du har kjøpt Death Magnetic pakken. Spillet søker etter sanger man har lastet ned når man starter det. regner jeg med
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Noen som har skaffa GH5 her?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har det ikke enda, men jeg skal nok kjøpe det samtidig som jeg skal innover og plukke opp Halo 3: ODST neste Tirsdag.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mye bra spill for tidA... :s
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Noen som har skaffa GH5 her?


Har ikke åg kommer ikke til å gjøre det
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Soraki:
Noen som har skaffa GH5 her?


Var driiit hekta på Guitar Hero før, men har funnet ut at Rock Band er sååå mye bedre Med andre ord: Nei, jeg kommer ikke til og få meg GH5.
Låtlistene begynner og bli svært bleke... GH1 Er enda det musikkspillet med best låtliste (Utenom GHM )
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
hold fast folkens! Jeg greide Dyers Eve på expert + i dag!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
hold fast folkens! Jeg greide Dyers Eve på expert + i dag!





Selv har jeg nå kjøpt meg GH 5, men jeg har ikke fått spilt det så mye på grunn av a jeg ikker har vært hos mor mi. Liker det at du kan hente inn låter fra tidligere spill (Har allerede hentet inn fra GH: WT og skal også hente inn fra GH: GH ), men låtene er litt for lette

Fikk min første FC da! (Expert)
All along the watchtower av Bob Dylan...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!