Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Age of Conan ~ Offisiell tråd ~


Den skal ligge i inventoryen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
dukker den opp når du blir lvl 40 da? for det er ingenting her inne nuh..
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Hørte en kompiss snakke om at du kunne lage egene borger sammen med andre i guilden din, kan noen fortelle meg litt om det?
  • 0
du må først komme over lvl 20, så må du bli med i en guild ja, og så må dere bare komme til den questen hvor dere kan bygge en by..tror det var noe sånn...
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Awsome! Nå får jeg lyst til å begynne... men jeg har ikke tid!
Får se hva jeg får tid til etter sommerferien.
  • 0
Har ikke spillt på flere uker, spillte litt igår og har spilt i dag, går så sent å komme i level for jeg er level 32 og vet ikke helt hvor jeg kan komme opp level fort.
  • 0
Siterer LadyLiberty:
dukker den opp når du blir lvl 40 da? for det er ingenting her inne nuh..


Den skal ligge der med en gang du har claimet det du skal ha.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som roller en ranger? lurer litt på hvordan de er, mest i PvP!
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Ble selv skuffet over AoC noe jeg hadde ventet på i nesten 2 år. når du når 40 + merker du at spillet har MYE bugs og alt repeterer seg hele tiden. Har canclet accen min og startet med wow igjen. Det var en ganske god følelse å komme tilbake til wow, da så man virkelig hvor bra det er
  • 0
Kan noen si hvor mye age of conan koster i månden?

Lagt til 2008-06-23 12:01:
Vett noen kos mye det koster?
  • 0
Siterer PyroDodge:
Kan noen si hvor mye age of conan koster i månden?

Lagt til 2008-06-23 12:01:
Vett noen kos mye det koster?


Kommer an på hvor du kjøper GC.
Over nett vet jeg ikke.

Du kan alltids prøve en ganske ukjent side, som heter www.google.com ?
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer Valcore:
Du kan alltids prøve en ganske ukjent side, som heter www.google.com ?


Pent sagt!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
  • 0
Åååhh!! Hva skjer med bugga spill? Jeg tror jeg har 5 quests som er bugga i stykker jeg nå, jævlig irriterende!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
dem fixe alle bugs og ødelagte quests kontinuerligt, så de komme tebake..

har selv bare en jeg ikke får gjort, of rotting flesh, skal drepe noen acheronian ghouls og komme tilbake med hodene deres til padram oppe på skip puben. De skal liksom være i acheronian ruins, og questen skal tas day time. Men nada peketing eller kryss når jeg er på day time og i acheronian ruins..og alle de andre quests er tatt, kun den siste med valerie og den store kampen mot strom gjenstår og da drar jeg jo fra byen.....wtf?

anyways...noen som vet om noen norske guilds man kan joine?
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Angående quests er det langt fra nødvendig å gjøre alle questene i Tortage. Jeg anbefaler å dra derfra i ca. level 20, det er flere quests i Tortage enn nødvendig ^^
Less QQ more Pew Pew
  • 0
Morsom du... Valcore eller Hardcore?
  • 0
Siterer Esp3n:
Angående quests er det langt fra nødvendig å gjøre alle questene i Tortage. Jeg anbefaler å dra derfra i ca. level 20, det er flere quests i Tortage enn nødvendig ^^


ok..for da har jeg bare den siste questen, of rotten flesh igjen, og den vil jo ikke funke...så siden jeg er lvl 22, så stikker jeg
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Hei lurte på om det er noen gale med age of conan. Jeg får ikke logget meg inn på spillet i dag den 23 juni. Og når jeg skal inn og kjekke konto. Så ser det ut som at det er en bugg. Er det bare jeg som har dette elller flere som har problemer i dag ?
  • 0
Noen som er med i Inner Sanctum på Battelscar?
Mange av min kompiser ska skifte til den serveren nå..
Så jeg skal rolle en demonoligist eller en Necromanser der
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Lurer på hvorfor jeg får beskjed out of memory og dettter ut av spillet. Jeg har jo 3 GB minne og 8800 gt med 512 minne på korte. Er det noen som vet hvorfor dette skjer.
  • 0
  • Arda
  • Arda
Nesten alle kompisene mine slutter med AoC jo.
  • 0
Hvorfor det?
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
AoC er blitt litt glemt av meg, har nesten ikke spilt det, vet ikke hvorfor.
  • 0
Siterer Zyrocz:
AoC er blitt litt glemt av meg, har nesten ikke spilt det, vet ikke hvorfor.


Du spiller mgs4 isteden?

Siterer LadyLiberty:
anyways...noen som vet om noen norske guilds man kan joine?


Ja.
  • 0
Håper di setter ned kravene og at det blir myyyyyyyyyeeeee mer stabilt. Men det gjøre det og. Husker wow når det kom ut hehehe;)

Annen ting jeg savner er windows mod så jeg slipper og trykke meg inn og ut av windows og age of conan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!