Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Age of Conan ~ Offisiell tråd ~


Level 30 jeg å conquerer
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Jeg er lvl 31, snart 32 nå Gleder meg sjukt til lvl 40, da jeg kan bruke min kjære Killer Rhino<3
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer putemannen:
Jeg er lvl 31, snart 32 nå Gleder meg sjukt til lvl 40, da jeg kan bruke min kjære Killer Rhino<3


Uff, mount var en gedigen skuffelse for mitt vedkommende hvertfall Ufattelig trege og dølle..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Tror det nesten er bedre å skaffe seg hest som mount, det stod at det vare raskest, litt irriterendes at man ikke får et nytt destiny quest før level 50 når man har gjort det i level 30
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Ser det er to forskjellige mounter.En til 2g og en til 50g. Hva er forskjellen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
50g er sikkert level 80 og 40 er sikker 2 g
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Hmmm, noen som vet om en guide til aoc? WoW hadde Thottbot. Men jeg vil så gjerne vite om Dark Templars kan heale
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer gamer757:
50g er sikkert level 80 og 40 er sikker 2 g


Nei, man kan få de til 50g i lvl 40.

Siterer putemannen:
Men jeg vil så gjerne vite om Dark Templars kan heale


De har en slags healing spell.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vet de har en slags, sånn at de mister liv og får tilbake livet, samtidig som andre i samme gruppe også får liv. Vet noen om de kan resse da?
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Lvl 15 conqueror her. På Ahriman eller noe.
Har ikke fått mye tid til å spille pga av jeg har eksamen på tirsdag.
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer braxboy:
Citerer putemannen:Jeg er lvl 31, snart 32 nå Gleder meg sjukt til lvl 40, da jeg kan bruke min kjære Killer Rhino<3

Uff, mount var en gedigen skuffelse for mitt vedkommende hvertfall Ufattelig trege og dølle..

Same here! Men å få penger post lvl 40 er ikke noe prob trur jeg...fikk1g her nå om dagen og kjøpte basic riding skill, og da fikk jeg to nye skills til mammuten (du får til både hest, rhino også med den) som var charge og sweep! Men de går fremdeles sinnsykt tregt, sparer til hest nu...håper den går litt kjappere selv uten sprint!

Siterer putemannen:
Vet de har en slags, sånn at de mister liv og får tilbake livet, samtidig som andre i samme gruppe også får liv. Vet noen om de kan resse da?


TRukke de kan rezze gitt...er vel mest forebeholt priests!
*brom brom*
  • 0
Siterer putemannen:
Men jeg vil så gjerne vite om Dark Templars kan heale


De kan stjele liv tror jeg.
Children of Bodom <3
  • 0
Siterer putemannen:
Vet de har en slags, sånn at de mister liv og får tilbake livet, samtidig som andre i samme gruppe også får liv. Vet noen om de kan resse da?


Vi har life leech, som gjør at vi gjør skade og får HP. Ganske nyttig, og gjør voldsom dmg på 80 så vidt jeg hører

Ellers har vi ingen rezz, jeg har hvertfall ingen på 44.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Er det forskejell på female og males damage?. Noen sier males gjør mer dmg en female men?;p
  • 0
Siterer Tomsen:
Er det forskejell på female og males damage?. Noen sier males gjør mer dmg en female men?;p


Er visst det. Sies at det er en bug med at males slår mye fortere, hvertfall på assasin. Blir nok fikset rimelig kjapt
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Citerer Tomsen:
Er det forskejell på female og males damage?. Noen sier males gjør mer dmg en female men?;p


Er visst det. Sies at det er en bug med at males slår mye fortere, hvertfall på assasin. Blir nok fikset rimelig kjapt
Gjelder dette bare assasin?
  • 0
Siterer Tomsen:
Citerer braxboy:Citerer Tomsen:
Er det forskejell på female og males damage?. Noen sier males gjør mer dmg en female men?;p


Er visst det. Sies at det er en bug med at males slår mye fortere, hvertfall på assasin. Blir nok fikset rimelig kjapt Gjelder dette bare assasin?


Det veit jeg ikke, hørte det av en kompis som spiller assasin.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Noen som nærmer seg 80 her? Har ikke spilt så mye i det siste da jeg gikk litt lei, er så lite quests å gjøre på min level. Her er et bilde fra første gang jeg besøker Conan sitt slott :>

http://bildr.no/view/207566
Run, run, or you'll be well done!
  • 0
Heh, jeg og en kopis rerollet bare på kødd over helgen
Jeg som barbarian og han som Priest of Mitra..
Vi liker veldig godt PvPsystemet i spillet så det endte med at vi sammarbeidet og nå har vi tilsammen over 200 kills og vi er knapt lvl 20

Teamwork = 2 lvl 13 killing lvl 20 ppl
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
hvordan er pvp er det slik at alle fra level 10-19, 20-29, 30-39 osv spiller ilag?
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Siterer gamer757:
hvordan er pvp er det slik at alle fra level 10-19, 20-29, 30-39 osv spiller ilag?



Ikke helt. Er soner rundt omkring, så alle de som er der kan drepe alle. er ffa pvp system.
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer SilentChicken:
http://bildr.no/view/207566


hvor fikk du alle de hotbars'a fra? plugin regner jeg med..men hvor?
*brom brom*
  • 0
  • ja9
  • ja9
For den som spurte etter en "thottbott" så er det: http://aoc.wikia.com/wiki/Age_of_Conan_Wiki og http://www.wikiaoc.com/The-Age-of-Conan-Wiki .

Er selv lvl 31 Dark Templar, føler de er litt overpowered, ellers så er jeg bare mad skillz . Er det lov å spør etter hvilken server folk spiller på? er ikke helt oppdatert på reglene. Spiller selv på Wildsoul hvor jeg er med i en norsk guild som er åpne for flere

Noen som forstår seg på pvp systemet? Er det slik at et kill er det samme uansett lvl eller får jeg mer poeng for jo høyere lvl playeren er som jeg tar?
  • 0
Jeg er på fury =)
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
jeg er level 31 conquere, hvor kan jeg gjør quest opp til level 40? Nevn alle plasser dere gjor quest, vær så snill
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!