Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?


Drept av Darkspawn i Dragon Age: Origins.Hater det når du beveger deg ett stykke forbi de fiendene du kjemper mot og så dukker det plutselig opp en ny bunke fra ingensteds.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Ble drept av en wall hacker på Battlefield 3, det er så jævlig urettferdig at folk ikke spiller seriøst.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
For å forstå hvorfor jeg døde som jeg døde, skal jeg kort forklare min nåværende situasjon i Skyrim - status quo. Etter å ha fullført hovedhistorien og alle oppdragslinjene for de ulike fraksjonene, inkludert Bard's College, har jeg kun to - 2 - trofeer igjen før jeg når platinumtrofeet til PS3 - for de som ikke vet hva dette er, er det altså et trofé man får når man har fått alle de andre trofeene i et spill. En av de to trofeene handler om å finne tjue ulike shouts i Skyrim, og for de av oss som er dypt inne i TES-universet og vet stort sett alt om alle spillene (eller har lest en trophyguide lol), finnes det nettopp 20 ulike shouts i Skyrim. Dermed har jeg blitt kastet ut på en ferd på tvers av Skyrim for å finne de resterende drageropene, og denne ferden har tatt meg med på mange ulike steder.

I tillegg til å ha klarert at stort antall huler fordi jeg innbilte meg at jeg kunne finne mange av dem uten guide (noe jeg ikke klarte - alle hulene jeg valgte ut var tomme ), har jeg løpt på kryss og tvers over det veldige landskap for å finne velplasserte steinvegger som drager og andre drittfolk vokter. Så, her kommer døden inn.

Jeg løp over et stort område som nesten minner om et sumpområde nordvest for Riften. Etter å ha nakenbadet med noen random hunters jeg fant i den grad det er mulig, kom jeg over et tilholdssted for kjemper og mammuter. I stedet for å løpe rundt bestemte jeg meg for å løpe gjennom og jeg hisset naturligvis på meg et par kjemper. De var klin gærne og ropte stygge ting til meg mens de simulerte kyllingbevegelset. Det var med andre ord BEEF, martharfarckar. Jeg bestemte meg deretter for å gå full-on Oslo-kl.2-natt-til-søndag med kniver og sverd og det jeg hadde til rådighet. Det endte med at en av dem slo meg så høyt at jeg bokstavelig talt kunne se langt, langt bort. Lurer på om jeg faktisk spottet Dragonsreach der jeg fløy.

Det var altså slik jeg døde sist.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg ble drept av en kjempeedderkopp som røyket en sigar i Alice: Madness returns.
  • 0
Blastet i trynet med shotgun i Hotline Miami.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Ble nettopp sprengt av min egen granat i Splinter Cell Conviction. Sånn går det når en bommer på vinduet du skal kaste den ut av og treffer karmen i stedet
  • 0
Falt ned fra himmelen i Alice: Madness Returns. Blir mer drept av mine egne dumheter enn av andre ting i spillet.
  • 0
Siterer fantomena:
Blir mer drept av mine egne dumheter enn av andre ting i spillet.


Gjelder alt av spill for meg!

Klarte nettopp å kjøre over meg selv i GTA IV! Skal hoppe ut av bilen og blir truffet av en postboks. Kastes høyt over bilen og lander forann min trillende bil som kjører meg rett ned. Snakk om sviker!
  • 0
Skutt i en skuddveksling i Hitman: Absolution, er ikke alltid det er like gøy å snike for å si det sånn, noen ganger får man bare lyst til å dra opp en SMG og fyre løs.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Det startet på en Reality Roleplay-server i Garry's mod, der jeg av mangel på bedre forslag valgte kallenavnet "Solid Duck." Noen minutter inn i spillet begynte jeg å stalke en fyr ved navn Adolfo Hunter, som endte opp støkk i en vegg. For å redde ham ga han meg en MP5, men siden hverken jeg eller han hadde noe ammo stakk jeg i stedet.

Senere, etter å ha vandret byen rundt etter en våpenbutikk, fant jeg en i sentrum. Det viste seg imidlertid at den tilhørte Adolfo og gjengen hans, og da de la merke til meg sprade rundt med deres MP5 nølte de ikke med å plaffe huet av meg. Jeg kom tilbake noen minutter etter, men da jeg noen få skritt innenfor døra hørte sjefen, Tyler, rope "Solid Duck! Get out of my store, you faggot!" stod det ganske klart for meg at jeg ikke var velkommen. Jeg løp av gårde med hele gjengen - utstyrt med hvert sitt balltre - i hælene, men noen kvartaler unna tok de meg igjen og slo meg ihjel i et smug.

Kort fortalt var det tidenes mest epic Gmod-session.
  • 0
For ente gang er det mine egne feil som får meg drept. Denne gangen klarte jeg å sette opp en kontrolert mine i Splinter Cell Conviction. Etter noen minutter, så hadde jeg helt glemt hvor jeg hadde plassert den og tenkte at jeg like greit kunne sprenge den før jeg gikk videre. Snur meg mot døra og rett før jeg trykker inn knappen ser jeg den blinkende bomba ligge rett ved beina mine. For treig i reaksjonen og bang! Så sprengte jeg meg selv igjen...
  • 0
Det var veldig irriterende at man ikke kunne plukke opp bomber o.l. i Conviction.

Sist jeg døde ble jeg drept av en venn i Gmod. Satte han opp som wanted da, så han fikk som fortjent.
  • 0
To raketter traff meg på en gang under et intenst oppdrag i Mass Effect, som endte i en rask død. Jævla geth.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Sprengt av en C4 i Ace of Spades.

Må bare si at dette er kjempemorsomt spill. Alle game modene i dette spillet går i smak for meg!
  • 0
Slått ned, skudd eller stukket ned i Hotline Miami. Sånn går det når jeg på død og liv skal rushe uten å ha sjekket hva jeg møter.
  • 0
Ble knust av Raiden i Mortal Kombat 9.
  • 0
Skulle teste ut noen runes jeg hadde skaffet meg i Skyrim og kastet dem rundt omkring på bakken. Tenkte at disse ville gå bort og gikk rett på en som sendte meg bakover og rett utfor stupet jeg trente ved. Dessverre så er ikke flyving en av egenskapene du får som Dragonborn
  • 0
fra mobilen

Drakk meg full på et skoletak og falt ned etter at en blind feministhatende kar prøvde å kysse meg.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er for god til å dø.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Død og død, men jeg krasjet i en vegg etter at et hopp gikk skeis i NFS: Most Wanted.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg er for god til å dø.


Said every gamer and failed! Ingen er for god til å dø
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg er for god til å dø! Jeg dør mye og spektakulært! Altså er jeg god til det, flink til å dø, litt for flink.. For god til å dø.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg kan fortelle om hvordan jeg ble desynkronisert i AC3 sist. Det har seg slik at opplæringsfasen i spillet er langsom og treg, og selv litt over tre timer inn i spillet blir jeg nødt til å ha en "klatre i trær"-opplæring. Jeg fikk beskjed om å løpe fra A til B mens en annen indianer skulle følge etter meg. Etter å ha kastet meg over en elv, klar for å klatre videre hører jeg et plask, og min komrad ligger og spreller i vannkanten. Jeg nekter å la ham stoppe meg, og i det jeg bykser høyt opp i et tre... vel, skjermen ble svart, og jeg fikk opp beskjeden "You lost an ally" eller noe i den duren...
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg ble hakket til døde av en gjeng utakknemelige vakter, som ikke tålte at jeg kuttet ned en av deres engne i en uheldig ulykke knyttet til drapet av en demonisk hund utenfor porten deres i utkanten av Vizima.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Sist gang eg døde i eit spill var i Ghost Recon: Future Soldier!

Kom i skuddlinjen mellom 20 fiender med AK-47 og blei skutt til døde.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!