Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Måtte spille litt Origins nå for å føle på hva jeg syns om Rayman, og jeg digger det jo! Må nesten ha legends da...


Must buy-spill begge to spør du meg. Origins er faktisk det eneste spillet jeg har platinum på

Siterer Crazy Kraken:
Det kommer nok ikke før jul nei. Det har jo ikke fått navnet sitt engang! Når kommer SSB?


Jeg er fortsatt i tvil om det kommer i år selv, men siden Nintendo holder kortene så tett til brystet, så er det vanskelig å si hvor langt de er kommet i prosessen. Spillet ble jo i utgangspunktet satt til lansering i år og Nintendo har forstatt verken bekreftet eller avkreftet noe som helst. For alt vi vet kan spillet nærme seg ferdigstilt. Det samme gjelder egentlig Zelda.

Siterer Crazy Kraken:
Når kommer SSB?


Det har ikke fått noe konkret dato enda, men Wii U versjonen skal komme i Q4 i år.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg lurer veldig på om BO2 hadde vært et bedre valg, for jeg er ikke så veldig begeistret når det gjelder banedesignet på Ghosts.


Ja, jeg hørte at banene var alt for store?

Siterer Royality-indeed:
Men igjen, tror jeg ikke det er store forskjellen mellom spillene. Det er jo CoD.


Det er jo sant, haha!

Lagt til 2014-05-25 17:56:
Siterer Glorfindel:
Must buy-spill begge to spør du meg. Origins er faktisk det eneste spillet jeg har platinum på


Tro det eller ei, men jeg liker faktisk rayman bedre enn 2D mario spillene. Så jeg må nok skaffe legends.

Siterer Glorfindel:
For alt vi vet kan spillet nærme seg ferdigstilt. Det samme gjelder egentlig Zelda.


Ja, men er ikke det rart fra Nintendo sin side? Greit å ikke avsløre alt og holde kortene tett til brystet, men de trenger jo hype. Hvis to av de største spillene til Wii U snart er ferdig så er det vel på tide å få ut fingeren og gi os navn og lanseringsdato pluss et par syke trailere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, jeg hørte at banene var alt for store?

Stemmer, det er ikke sjokkerende om du ikke møter på noen i løpet av et minutt eller to på noen av banene, og det er jo ikke sånn et CoD-spill skal være. Men av de banene som er passe i størrelse er flere kjedelige og uinspirerte. Spawn-locations kunne trengt en oppgradering også. Det er jo noen baner som er bra, men stort sett kunne spillet trengt flere av de og færre av de andre.

Siterer Crazy Kraken:
Ja, men er ikke det rart fra Nintendo sin side? Greit å ikke avsløre alt og holde kortene tett til brystet, men de trenger jo hype. Hvis to av de største spillene til Wii U snart er ferdig så er det vel på tide å få ut fingeren og gi os navn og lanseringsdato pluss et par syke trailere?


Joda, men så har Nintendo alltid gjort det sånn. Jeg synes også Nintendo har en liten jobb å gjøre med å lage trailere. Har det ikke vært ganske sjeldent at Nintendo har kommet med trailere som virkelig har hypet? Jeg kommer ikke på noen når jeg tenker på det.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, men er ikke det rart fra Nintendo sin side? Greit å ikke avsløre alt og holde kortene tett til brystet, men de trenger jo hype. Hvis to av de største spillene til Wii U snart er ferdig så er det vel på tide å få ut fingeren og gi os navn og lanseringsdato pluss et par syke trailere?


Som Royality nevner over her, så er det jo slik Nintendo opererer. Litt som Blizzard egentlig. Venter lenge og smeller til i siste liten. Hvor smart dette er for Nintendo (med tanke på situasjonen rundt Wii U) kan jo diskuteres, men det kan jo virke som de håper på å gi folk bakoversveis på E3. For det må de.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så litt på Gamexplain på Youtube om det nye Hyrule Warriors. Filmen var interessant, sjekk den ut! https://www.youtube.com/watch?v=wY_Kg0-GnlQ

Høres ut som om spillet kan bli spennende, ihvertfall utifra hvordan historien er satt sammen. Hvordan spillet spilles er jeg ikke sikker på om jeg vil like så godt, men jeg vurderer å gi det en sjangse fordi det er Zelda. Grafikken ser mye bedre ut enn i den første traileren også. Så hva tror dere? Et spill dere har blitt mer og mer interessert i, eller bare et Warriors spill i Zelda-drakt?
  • 0
Spillet er laget for å bryte vekk fra Zelda sine tradisjoner, så jeg tror ikke helt at man skal forvente et vanlig Zelda spill. Jeg tror spillet kommer til å ligne mer på Warriors enn Zelda, men samtidig vil det nok gjøre ting som ingen av seriene gjør. Uansett, jeg gleder meg stort.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer projecthammer:
Så hva tror dere? Et spill dere har blitt mer og mer interessert i, eller bare et Warriors spill i Zelda-drakt?


Jeg er fortsatt skeptisk til bl.a. holdbarheten, men ut ifra bildene begynner det å se litt interessant ut. Jeg synes også modellen til Link er ganske stilig. Impa også forsåvidt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer projecthammer:
Så hva tror dere? Et spill dere har blitt mer og mer interessert i, eller bare et Warriors spill i Zelda-drakt?


Hvis det kommer en ordentlig coop mode til spillet så kan det jo bli veldig artig. Men vi vet jo ikke mye om spillet enda, så for meg kan det gå begge veier. Men jeg har ikke noe imot en spinnoff serie for å si det sånn.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det blir vel litt mer avansert en bare "et Warriors spill i Zelda drakt."
At det blir et hovedsakelig Warriors spill er jeg ikke i tvil om, men jeg håper en stor del av spillet kommer til å inneholde gameplay elementer fra Zelda serien. Tror det kan bli Dungeons lignende "Puzzles" og bosskamper osv...
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Ser ut til at MK8 har hatt en god effekt, i hvert fall i Japan


Er ikke veldig overrasket siden det gjelder Japan. Blir mer spennende å se effekten her i vest.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Usj! Nå trodde jeg at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en Wii U, men så ble jeg usikker igjen. Jeg har lyst på spillene men magefølelsen sier fremdeles at jeg burde kjøpe en PS4. Argh!! Jeg blir gal av det her...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Mario Kart 8 ser ut til å ha hjulpet på salget av konsollen her i vesten også: http://mynintendonews.com/2014/06/02/mario-kart-8-boosts-uk-wi
i-u-hardware-sales-by-a-massive-666/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Mario Kart 8 ser ut til å ha hjulpet på salget av konsollen her i vesten også: http://mynintendonews.com/2014/06/02/mario-kart-8-boosts-uk-wi
i-u-hardware-sales-by-a-massive-666/


666% er ikke så ille! Skulle tro Nintendo har solgt sjela si til noen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
666% er ikke så ille! Skulle tro Nintendo har solgt sjela si til noen.


Hehe, det kan du si. Spørsmålet er vel forsåvidt hvor mange enheter det er snakk om, men regner med vi får informasjon om det etterhvert.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fornøyd med den nye oppdateringen assa! Hva synes dere.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Fornøyd med den nye oppdateringen assa! Hva synes dere.

Hva er det den gjør?
  • 0
Siterer Jurginator:
Siterer thosol01:Fornøyd med den nye oppdateringen assa! Hva synes dere.
Hva er det den gjør?

Forbedrer quick start menu og i tillegg sender de deg meldinger når konsollen er skrudd av.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Kjempetilbud på The Wonderful 101 på Amazon.com nå. Fin mulighet for de som ønsker det fysisk, fremfor nedlastning
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kjempetilbud på The Wonderful 101 på Amazon.com nå. Fin mulighet for de som ønsker det fysisk, fremfor nedlastning


Det er fra den Amerikanske amazon, så du må nok legge til en ganske dyr frakt... Og er ikke Wii U region-låst?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er fra den Amerikanske amazon, så du må nok legge til en ganske dyr frakt... Og er ikke Wii U region-låst?


Får opp mulighet til gratis frakt i handlekurven. Men jo, jeg glemte jo selvfølgelig at Wii U har regionsperre. Forbanna tull det greiene der ass...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en Wii U LAN adapter?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Veit ikke om dette er det rette stedet men om noen vil spille Mario Kart 8 og andre WiiU spill så legg til StepenKing (Ikke bruk H)

Mario Kart 8 jeg spiller for tiden men fikk nylig WiiU så vil spille annet siden.

Heter det samme forresten på 3DS

Ta kontakt og skriv hvem dere er eller hvor dere fant meg.
I'm The KING
  • 0
Noen tanker rundt E3, folkens? Jeg vet ikke helt hva jeg synes, men om jeg leser hva dere mener kanskje jeg får ryddet opp i noen tanker.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!