Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


Siterer mr-47:
...det kunne vært kult. men jeg vil heller ha god of war 3!



hadde ikke kjøpt god of war 2 hvis det kom til ps3 uansett. har det jo alt


Kunne faen ikke vært mere enig mr-47.. du er kul!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer mr-47:...det kunne vært kult. men jeg vil heller ha god of war 3!



hadde ikke kjøpt god of war 2 hvis det kom til ps3 uansett. har det jo alt

Kunne faen ikke vært mere enig mr-47.. du er kul!


okay




Tror jeg starter med 1'eren igjen jeg xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
jeg er mr-47 da

btw.. bare bruk god of war 3 tråden i stede. ingen vits i og gjenoplive denne her..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg er mr-47 da

btw.. bare bruk god of war 3 tråden i stede. ingen vits i og gjenoplive denne her..


Åja xD


Er ikke enig, siden det var jeg som lagde tråden
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bra tråd det her Har forventninger høyere enn skyene til GOW 3, så kommer nok uansett til å bli skuffet
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Bra tråd det her Har forventninger høyere enn skyene til GOW 3, så kommer nok uansett til å bli skuffet



Tror det kommer til å innfri som bare det jeg.



Kan en Mod flytte denne til playstation.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nå har jeg kommet et lite stykke inn i God of War (4) og begynner å få litt mer dreisen på combaten! Dette spillet er jo helt magisk! Jeg er vanligvis ikke så gira på å gjøre masse sidequests osv, men i dette spillet har jeg lyst til å se og gjøre alt! Grunnen til dette tror jeg er at leveldesignet og det visuelle sammen byr på en helt utrolig spennende verden. Jeg håper det er flere her på forumet som koser seg like mye med spillet som meg!

...og vipps, så var denne tråden relevant igjen!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Så bra å høre, CK. Da er jeg ikke alene om å like spillet veeeeeeldig godt. Vil veldig gjerne høre flere dyptgående meninger fra deg og de andre etter hvert.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg håper det er flere her på forumet som koser seg like mye med spillet som meg!


You bet. Spillet er helt drøyt. Jeg veksler nå mellom å ikke stoppe og spille, fordi det er så vanedannende og å la være å spille, fordi jeg ikke vil bli ferdig med det...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg håper det er flere her på forumet som koser seg like mye med spillet som meg!


Yes. Det er helt latterlig vanskelig å legge i fra seg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Så bra å høre, CK. Da er jeg ikke alene om å like spillet veeeeeeldig godt.


Jeg er veldig glad jeg tok feil angående spillet! Jeg var som sagt veldig skeptisk, men spillet føles på mange måter som God of War, selv om det er veldig forskjellig også!

Siterer Grallen:
Yes. Det er helt latterlig vanskelig å legge i fra seg.


Helt klart! Skulle bare spille litt i dag, men flere timer bare forsvant! Jeg tvinger meg selv til å ta pauser for å la spillet vare lenger.

Hva slags spillestil har dere valgt (uten å spoile noe selvfølgelig)? Jeg fokuserer foreløpig på high damage/low defence, og bruker mye øksen. Nevene er selvfølgelig praktiske, men øksen er jo så kul!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
High attack og middels defence, driter i de andre statsa. Bruker som regel øksa, men blir det mange fiender som tåler endel så kaster jeg den fra meg og spammer piler og nevene, så jeg kan finishe de fort og gæli med R3 (eller er det L3?).
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva slags spillestil har dere valgt (uten å spoile noe selvfølgelig)? Jeg fokuserer foreløpig på high damage/low defence, og bruker mye øksen. Nevene er selvfølgelig praktiske, men øksen er jo så kul!


Jeg kjørte omtrent utelukkende strength og full bananas i starten. Har prøvd å balansere det litt mer nå. Satt litt mer på defence og runic. Ellers bruker jeg mye charge-angrepene og veksler mellom avstand og nærkamp. Jeg har gått for noen av skillsene som gjør det enklere også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tror jeg nærmer meg slutten på spillet nå! Er det sånn at man kan fortsette med sidemissions osv etter at man er ferdig med storyen? Har gjort en god del, men føler ikke for å ta en pause fra storyen nå, hvis jeg ikke må.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det sånn at man kan fortsette med sidemissions osv etter at man er ferdig med storyen?


Ja, det kan du. Fullførte historien i starten av uka, men surrer fortsatt rundt og jakter på de siste trofeene jeg mangler for platinum.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Perfekt!

Men trenger man ikke spille spillet på vanskeligste vanskelighetsgrad for å få Platinum?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men trenger man ikke spille spillet på vanskeligste vanskelighetsgrad for å få Platinum?


Nope, det er visst ikke nødvendig. Skrudde faktisk ned til letteste etter at jeg var ferdig med historien.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nope, det er visst ikke nødvendig. Skrudde faktisk ned til letteste etter at jeg var ferdig med historien.


Det tror jeg man skal være glad for! Spillet er visst helt utrolig vanskelig på det vanskeligste.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Spillet er visst helt utrolig vanskelig på det vanskeligste.


Yeah, har hørt at til og med mobsa helt i starten er veldig vanskelige, jeg tør ikke å se for meg hvor vanskelig noen av post game-greiene er.

Late game-Spoiler:Noen som har noe godt tips for å farme mist echoes i Niflheim? Det tar jo så utrolig lang tid.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er Dad of War åpen verden? Ser litt sånn ut, men har blitt fortalt at det ikke er slik?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Spørs hva du mener med åpen verden. Du kan ikke klatre og gå på alt du vil, men du kan reise hvor du vil når du vil. Sammenlign det med The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Tomb Raider, Souls-serien og lignende.
  • 0
Hei folkens!

Jeg er en som kommer innom gamereactor.no hver eneste dag så langt tilbake jeg klarer å huske. Men jeg er ikke en aktiv forum bruker. Men dette spillet folkens. Dette spillet er det vakreste, råeste, brutale, underholdende spillet jeg har spilt i det siste tiåret. Jeg har vært innom alle de beste kvalitets spillene gjennom årene, men underholdnings nivået har bare avtatt. Spill som far cry 4 og 5, dishonored 2, metro 2033 osv har ikke klart å holde min interesse oppe. Ikke misforstå meg. Spillene jeg har nevnt er av god kvalitet og bra på sin måte, men for min del har det manglet en god del faktorer som gjorde at jeg har mistet interessen for det meste.

Men så kom god of war ut av intet og tok meg med storm! Et større og bedre mesterverk skal man lete leeeenge etter! Jeg har allerede fullført historien en gang og kommer til å starte på nytt etter å ha banket opp resten av gjengen i den fantastiske verdenen!

Kratos FTW!
Yeah?! You Sure?!
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Spørs hva du mener med åpen verden. Du kan ikke klatre og gå på alt du vil, men du kan reise hvor du vil når du vil. Sammenlign det med The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Tomb Raider, Souls-serien og lignende.


Høres bra ut. Mulig jeg kjøper det. Har hørt utrolig mye bra om det, men jeg har bare den vanlige PS4'n. Er det noe stor forskjell mellom Pro og vanlig?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Er det noe stor forskjell mellom Pro og vanlig?


Pro'en kan kjøre det i 4K eller høyere frame rate. Men det ser utrolig ut på vanlig PS4 også, og det kjører i stabile 30 fps.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Sansidar:Er det noe stor forskjell mellom Pro og vanlig?

Pro'en kan kjøre det i 4K eller høyere frame rate. Men det ser utrolig ut på vanlig PS4 også, og det kjører i stabile 30 fps.


Merker jeg er litt ferdig med 30 fps generelt i spill, men gidder ikke kjøpe en Pro nå for 60 fps når det allerede flyter rykter rundt om en PS5.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!