Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


Siterer mr-47:
Citerer kokiri:Citerer Hl2 fan:
det er jo nesten ps2 grafikk


psp er jo kraftigere også da

hø... den lille greia, kraftigere enn en ps2. er det sant


jepp. det er ikke kødd.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Ole:
Så var God of War 3 annonsert.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164206






dette har jeg ventet på, og nå skjer det
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Citerer Ole å var God of War 3 annonsert.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164206



dette har jeg ventet på, og nå skjer det


skulle det ikke komme GOW2 på PS3 også da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
skulle det ikke komme GOW2 på PS3 også da.


det kommer ikke en remake av god of war 2, til ps3 asså
  • 0
god of war tror jeg kommer til å bli drit bra. eneren og toeren var jo episke som bare faen. hva kommer treeren til å bli da med next gen og greier
  • 0
Siterer Hl2 fan:
god of war tror jeg kommer til å bli drit bra. eneren og toeren var jo episke som bare faen. hva kommer treeren til å bli da med next gen og greier


episk som helvette.
håper det kommer en remake av toeren da, på PS3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
...det kunne vært kult. men jeg vil heller ha god of war 3!

hadde ikke kjøpt god of war 2 hvis det kom til ps3 uansett. har det jo alt
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
...det kunne vært kult. men jeg vil heller ha god of war 3!

hadde ikke kjøpt god of war 2 hvis det kom til ps3 uansett. har det jo alt


Jeg hadde faktisk kjøpt remaken uansett om jeg har den orginale 2'a. Med tanke på den nydelige nex gen grafikken..
  • 0
noen som hvet når 3ern kommer? gleder meg så i helv...

Noen her som har unlocka alt på gow2? challenge of the titans e jo heilt sykt vanskelig
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
skulle ønsket en slags multiplayer i God of war.
3 vs. 3 for eksempel.
blue team, skulle hatt en blå tatto og read tem skulle ha rød tatto
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja nå var da God of War 3 annonsert

Så... hvlike forventninger har dere til det?

Jeg har egnetlig ikke satt meg noen forventlinger til det.. etter den stor skuffelsen med GOW2 så skal jeg aldri sette meg noe forventninger til et spil igjen
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Ja nå var da God of War 3 annonsert

Så... hvlike forventninger har dere til det?

Jeg har egnetlig ikke satt meg noen forventlinger til det.. etter den stor skuffelsen med GOW2 så skal jeg aldri sette meg noe forventninger til et spil igjen


hø. det var jo et jævlig bra spill det da!

har egentilig ikke fått noen forvntninger til gow 3 ennå. må nok se en teaser eller en trailer av det først!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer Skillmarsen:
Ja nå var da God of War 3 annonsert

Så... hvlike forventninger har dere til det?

Jeg har egnetlig ikke satt meg noen forventlinger til det.. etter den stor skuffelsen med GOW2 så skal jeg aldri sette meg noe forventninger til et spil igjen


hø. det var jo et jævlig bra spill det da!

har egentilig ikke fått noen forvntninger til gow 3 ennå. må nok se en teaser eller en trailer av det først!


joda spillet var jo bra det da... Men jeg ble så skuffet over det fordi at jeg hadde for store forventninger til spillet
  • 0
Herregud, har nettop kjøpt GOW chains of olympus, det er et av de beste spillene jeg har spilt.

Grafikken er på PS2 nivå.
Gameplay og kontroll er bedre enn konsoll versjonene.
knallgod story.

GOW kjøp det, har du ikke PSP kjøper du det, og GOW chains of olympus.
dette er virkelig et høykvalitets GOW spill rett i lomma.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
nå skal jeg kjøpe god of war 2 i morra, og gleder meg som et lite barn til å kaste meg ut i olympus og banke livsskiten ut av de stakkars jævlene som måtte stå i veien for meg.

er dette spillet like bra, eller bedre enn 1eren?
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
Siterer nygard:
nå skal jeg kjøpe god of war 2 i morra, og gleder meg som et lite barn til å kaste meg ut i olympus og banke livsskiten ut av de stakkars jævlene som måtte stå i veien for meg.

er dette spillet like bra, eller bedre enn 1eren?


det er bedre flyt, å det er mange flere bosskamper.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Her er traileren til God of War III for de som ikke har sett den

http://www.gametrailers.com/player/36414.html


PS. Skal ikke denne flyttes til Playstation forumet?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Flytt denne til Playstation forumet Mod's.

Nå skal jeg spille gjennom GOD 1 etterpå, det er bare så jævla kult spill.
Og Kanskje Chains of Olympus.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvorfor er denne fortsatt på Spill foumet.

Flytt den til Playstation, Takk.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har begynt på GoW 2 igjen, elsker det!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=WKtWwEmJoqI hehehehehe.... ..... Hehehehehe.... Hahahahhahahahahaha....

Jeg har bare ett ord... EPIC!!!!... Å jeg som trodde at jeg skulle klare å ikke fåå for store forventinger for dette spillet... BLAH!!!

Spillet komer til å være det beste i hele verden...

Hva sier dere?
  • 0
Siterer Skillmarsen:
http://www.youtube.com/watch?v=WKtWwEmJoqI hehehehehe.... ..... Hehehehehe.... Hahahahhahahahahaha....

Jeg har bare ett ord... EPIC!!!!... Å jeg som trodde at jeg skulle klare å ikke fåå for store forventinger for dette spillet... BLAH!!!

Spillet komer til å være det beste i hele verden...

Hva sier dere?


Relax, ble ikke du skuffet av GOWII av samme Grunn?



Må nesten le, for at tråden ikke har blitt flyttet til PLaystation
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg syntes alle tre GoW spillene så langt har innfridd på alle mulige måter.
Det eneste jeg håper på er at treeren har flere forskjellige heftige gripe-angrep. Å gå lei av gripe-angrepene er vel ikke det rette ordet og bruke, men det kan bli litt vel repeterende til tider.

Håper GoW innfrir på samme måte som de tre andre spillene, og jeg har jo faktisk vært inne på den syke tanken om at det kanskje kan bli enda bedre? Men da skal det være ganske så sykt!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Jeg syntes alle tre GoW spillene så langt har innfridd på alle mulige måter.
Det eneste jeg håper på er at treeren har flere forskjellige heftige gripe-angrep. Å gå lei av gripe-angrepene er vel ikke det rette ordet og bruke, men det kan bli litt vel repeterende til tider.

Håper GoW innfrir på samme måte som de tre andre spillene, og jeg har jo faktisk vært inne på den syke tanken om at det kanskje kan bli enda bedre? Men da skal det være ganske så sykt!


jeg tror det blir det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!