Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~


Siterer kokiri:
jeg har toeren


no whay... hvordan mekka du det?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
statene
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
GRATZ... Faen i hælvete koffer sett du på game reactor når du har 2ern.... Du skal sett å spæll god of war 2 no!!!!!!!!! hvet a faen koffer men Han Jack Daniels e en jævli go kompis
  • 0
Siterer Skillmarsen:
GRATZ... Faen i hælvete koffer sett du på game reactor når du har 2ern.... Du skal sett å spæll god of war 2 no!!!!!!!!! hvet a faen koffer men Han Jack Daniels e en jævli go kompis



vet....kanskje jeg skal gå nå og delle opp litt skrotter og bade med et par nudist, greske fristerinner?
stemmer på deg skillmarsen BTW.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Oj!!! Hehe.. sorry hvis jeg virket litt sur i den siste meldingen mon... Var litt full i det øyeblike ...
Men anyways.... Gratz Kokiri... Du er en suuper heldig person som har 2ern nå .... Hvordan var Pegasus kampen?

Takk for stemmen BTW
  • 0
nooooo... gow 2 kommer ikke til ps3, damit !! får vente til gow3 kommer til ps3, for og prøve ut kratos i nex gen grafikk ... og imns får jeg trøste meg med gow2
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
nooooo... gow 2 kommer ikke til ps3, damit !! får vente til gow3 kommer til ps3, for og prøve ut kratos i nex gen grafikk ... og imns får jeg trøste meg med gow2


GoW 3 er ikke fastsatt dato riktig enda men den kommer, da er det 2 grunner til hvorfor skaffe seg PS3.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer mr-47:
nooooo... gow 2 kommer ikke til ps3, damit !! får vente til gow3 kommer til ps3, for og prøve ut kratos i nex gen grafikk ... og imns får jeg trøste meg med gow2

Men man kan jo spille Gow 2 til ps3 ikke sant?

Siterer Kennda J:
da er det 2 grunner til hvorfor skaffe seg PS3.


Og det kommer et Gow spill til PSP.. Da er det en grun til og kjøpe seg en PSP
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Citerer mr-47:
nooooo... gow 2 kommer ikke til ps3, damit !! får vente til gow3 kommer til ps3, for og prøve ut kratos i nex gen grafikk ... og imns får jeg trøste meg med gow2

Men man kan jo spille Gow 2 til ps3 ikke sant?


bare hvis du har system oppdates.. og wtf det blir jo ikke bedre av den grunn.. samme grafikk liksom!!

men som sagt det blir konge uansett grei grafikk eller bra grafikk spiller ingen rolle

er et must uansett hardcore gow fan no matter what
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Begynnte nettop å tenke på noe kult.. God of War til WII... Det hadde bare vert sååååå fettt....Det hadde vert så ut rolig fett...

Men anyways.. Bare 6 dager til god of war 2 kommer ut i nnorge
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Begynnte nettop å tenke på noe kult.. God of War til WII... Det hadde bare vert sååååå fettt....Det hadde vert så ut rolig fett...


God of War til Wii kommer aldri. Det er Sony som lager det.
Heihei
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Begynnte nettop å tenke på noe kult.. God of War til WII... Det hadde bare vert sååååå fettt....Det hadde vert så ut rolig fett...

Men anyways.. Bare 6 dager til god of war 2 kommer ut i nnorge


dude 2 mars er 11 dager til!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
håper så klart på 27 april men på gamereactor står det jo 2 mai... bare se selv på utgivelser så skjønner du hva jeg sier... står også 2 mai på tothegame.com ser ut som 2 mai gitt
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Er en optimistisk og Sta jævel jeg så jeg holder meg til 27 april
  • 0
jeg røper ikke en dritt om spillet bortsett fra at pegasus kampene er 5 stjerners HA'Ck-aNd-SLasH
spillet er lengere en GOWI og bosskampene er rå.
her er det langt flere bosser og innhold ok ekstra dill.
prøver å være rolig nå så jeg ikke røper no.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
oooooooooooooooo.. Hørtes monster kult ut
  • 0
Siterer Skillmarsen:
oooooooooooooooo.. Hørtes monster kult ut


jeg ville gitt det 10/10 PGA:...alt er nytt på en måte (slik føles det ihvertfall)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
YES!!!!!!!! GOW PÅ PSP..
for de som har det da


jeg har BTW
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Woohoooo... Playx.no har lagt GOW2 i posten nå
  • 0
Leste nettop Anmeldelsen av God Of War 2 i Gamereactor it Magasin. Sikkert noen andre av dere som har lest den å.... Kan ikke kalle det en annmeldelse akkurat.. Kaller det heller en klage til Gears of War og God Of war.. Altså han starter anmeldelsen med å kritisere Gears of War.. Å han sier ikke noe om selve spillet og gameplayet... Hva er vitsen med å ha han her vis han ikke kan anmelde et spill ordengtlig?
  • 0
har bare spilt/runnet det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Leste nettop Anmeldelsen av God Of War 2 i Gamereactor it Magasin. Sikkert noen andre av dere som har lest den å.... Kan ikke kalle det en annmeldelse akkurat.. Kaller det heller en klage til Gears of War og God Of war.. Altså han starter anmeldelsen med å kritisere Gears of War.. Å han sier ikke noe om selve spillet og gameplayet... Hva er vitsen med å ha han her vis han ikke kan anmelde et spill ordengtlig?


Tror du snakker om det inlegget til han Jon Cato (husker ikke siste navnet) i GR. Det var ikke noen anmeldelse i det hele tatt, bare litt snakk om hvorfor spill som GeoW og GOW blir kalt "voksen spill" når de på mange måter tiltrekker seg flest fjortisser.
This is great banter, it really is.
  • 0
Ja det var den jeg siktet til.. Skjønner ikke hvorfor de publiserte den istede for en annen
  • 0
Det var ikke en anmeldelse, det var ikke ment som en anmeldelse. At artikelen kom på samme tid som GOW 2 ble lansert var vel ganske tilfeldig. Det han tok opp var hvordan spill som Gow ofte blir sett på som mer voksne bare fordi de innholder masse vold, sex og teite klisjeer. Som sagt var det ikke ment som en anmeldelse på noen som helst måte. Det var ett innlegg ala det man ofte kan lese i aviser osv. og som setter spørsmål ved forkjellige ting. Ser du tilbake på de 2-3 siste GR magasinene vil du se at samme fyren har tatt opp andre ting angående spillverdenen også.
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!