Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Steam-tråden


Har 560 spill, føler det er for mye. Men liker å samle.
  • 0
Siterer fantomena:
Har 560 spill, føler det er for mye. Men liker å samle.


WOW! Her snakker vi da 14 ganger flere spill enn det jeg har på steam altså. Bare wow.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer fantomena:Har 560 spill, føler det er for mye. Men liker å samle.

WOW! Her snakker vi da 14 ganger flere spill enn det jeg har på steam altså. Bare wow.


Har veldig mange på vennelista med over 1000 spill. 2/64 har over 2000 spill.
  • 0
Siterer fantomena:
Har veldig mange på vennelista med over 1000 spill. 2/64 har over 2000 spill.


Shit! Da er det snakk om veldig mange spill da Spørsmålet blir vel hvordan en skal få spilt alle
  • 0
Siterer Enro:
http://steamdb.info/calculator/
Morsom nettside for de av oss som liker bli skuffet over vår egen pengebruk.


Må sjekke ut, men tviler på at jeg har brukt så utrolig mye penger. Eller får håpe at jeg ikke har brukt så mye...
  • 0
Renga ut at jeg har brukt omtrent 1500kr mindre enn det den siden der viser, og det kun fordi jeg har kjøpt noen få spill på 75%-off og type sånne tilbud.

Men nå er Steam-biblioteket mitt relativt lite da, så de med 100+ spill som de har kjøpt på storsalg har sikkert spart enormt mye mer.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Men nå er Steam-biblioteket mitt relativt lite da, så de med 100+ spill som de har kjøpt på storsalg har sikkert spart enormt mye mer.


De har nok spart utrolig mye ja. Steam har så sykt mange utrolig gode salg. Nesten skremmende gode til tider.
  • 0
Siterer ElGamer:
De har nok spart utrolig mye ja. Steam har så sykt mange utrolig gode salg. Nesten skremmende gode til tider.


Indeed. Kjøper knapt spill for over 100kr lenger med mindre jeg skal ha dem på release eller finner nye spill ganske billig (som med Crysis 3 som jeg fikk for 179,- på CDON). Når backloggen bygger seg opp med spill man har kjøpt billig på tilbud så har man sjelden spilltørke for å si det sånn.

Steam er også for meg grunnen til at jeg foretrekker PC fremfor konsoller.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Når backloggen bygger seg opp med spill man har kjøpt billig på tilbud så har man sjelden spilltørke for å si det sånn.


Sånn som ting er nå, så burde jeg ikke ha spilltørke på flere år

Siterer Tyranus:
Steam er også for meg grunnen til at jeg foretrekker PC fremfor konsoller.


Jeg digger PC til gaming, men klarer aldri å sett meg nok inn i det til å bruke bare PC til gaming. Så Xbox 360 er den som blir mest brukt. Men er greit å ha PCen når jeg skal spille andre ting
  • 0
Noen som vet når det neste store salget pleier å være? Er det noe før sommeren?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som vet når det neste store salget pleier å være? Er det noe før sommeren?


Det er alltid salg på Steam, men det neste store er vell sommersalget, med mindre de gjør noe nytt i år. Hender seg vell at de har høst salg også...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!