LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Deres Spillrekorder


      Siterer The Heretic:
      I has SIX world record lap times in Grid now.


      Du er nuh min nye gud! All Hail The Heretic

      En aldri så liten ei'ing i Warbook først:
      http://bildr.no/view/223933
      Også en artig liten sak jeg fant på www.newgrounds.com:
      try to beat me
      http://bildr.no/view/223931
      *brom brom*
      • 0
      Rundetidene mine i Grid ble slettet pågrunn av updaten
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Maaaan....det suger da
      Men du har vel ikke no prob å skaffe en og annen ny WR du?
      *brom brom*
      • 0
      Siterer chris86simon:
      Men du har vel ikke no prob å skaffe en og annen ny WR du?

      Igrunn ikke. Nå som alle rundetidene er sletta så kan jeg få ende flere ettersom nesten ingen har satt gode rundetider enda.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      jeg har runna harry potter 1, -2, -3, -4(Ngc) og 5eren(wii) på 9 timer... nesten litt flau, fordi jeg synes det er så fryktelig d**t dårlige spill....
      • 0
      Var rangert som nr. 9 på en av Spiller.no sine servere, har vært rangert som nr. 151 i Norge i TM Nations Forever, og har hatt fire banerekorder på Spiller.no sine servere. Ellers er det ikke mye å skryte av fra spillfronten hos meg...
      ALF GEIR?!!
      • 0
      Siterer serious_gamer:
      runna gears of war på litt mindre enn 6 timer
      og har gjort absolutt alt på ratchet and clank 3, Gun og Sly 2 og 3


      Runna Gears på 2t og 55min . Får vel prøve kortere tid en annen gang i løpet av uken.
      Hvorfor leser du dette?
      • 0
      • Missing Avatar
      • oski
      Siterer demonreven:
      jeg har runna harry potter 1, -2, -3, -4(Ngc) og 5eren(wii) på 9 timer... nesten litt flau, fordi jeg synes det er så fryktelig d**t dårlige spill....


      Like vel runder du dem.

      Klarte max payne på 5t Btw
      Hasta la-vista baby!
      • 0
      360-400 best i verden i Call of Duty4 training (lenge siden jeg så etter)... F.N.G der du skal løpe en laberynt på under 20 sec...min rekord : 11.94 :



      ganske stolt
      From each according to his ability, to each according to his need
      • 0
      Siterer chris86simon:
      Citerer The Heretic:
      I has SIX world record lap times in Grid now.

      du vet den lille banen du skal kjøre rundt 6-8 ganger? slo rekorden tre ganger etter hverandre, ikke så stort men jeg er stolt
      • 0
      Tok 10 headshots på rad uten å bomme på Cod 4.
      I was frozen, today!
      • 0
      Hadde 87 kills og 6 deaths på TF2 som soldier.
      • 0
      spillerekord... hm.. eneste jeg kommer på i farten er vell at jeg klarte å runde ut Ninja Gaiden II uten å gi opp, bortsett fra når jeg måtte da. Det er vell en rekord!
      • 0
      Hadde en 98% win ratio på Mortal Kombat etter 100 kamper...det er det nærmeste jeg kommer
      • 0
      • Missing Avatar
      • ISAF
      Gå igjenom COD 4 på Veteran! Helt sykt vanskelig
      Tungur Knivur
      • 0
      We tree Kings (GHIII) på expert.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Idag kjøpte jeg Gears of War, idag runna jeg Gears of War. Brukte 4-5 timer, altfor kort spill.
      • 0
      • Missing Avatar
      • oski
      Siterer Master_bandit:
      spillerekord... hm.. eneste jeg kommer på i farten er vell at jeg klarte å runde ut Ninja Gaiden II uten å gi opp, bortsett fra når jeg måtte da. Det er vell en rekord!


      U are my hero! Ga opp alt for fort jeg....

      Throug fire nd flames på exert med 97%
      Hasta la-vista baby!
      • 0
      Siterer Evil Teddy Bear:
      Idag kjøpte jeg Gears of War, idag runna jeg Gears of War. Brukte 4-5 timer, altfor kort spill.


      spilte du på Casual, Hvis ikke, så var det ganske bra.
      Brukte 6 1/2 time første gangen.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Jeg runnet en gang Resident Evil 4 på 6 timer og uten saves Det er jeg ganske stolt av. Jeg tror at jeg har runnet RE4 snart 10 ganger nå, spillet har en utrolig replay value
      :D <3<3<3
      • 0
      Ikke stort, men jeg har en Driftscore på 64 millioner på Grid med Mazda RX-7. Skjønner ikke hva helt hva du mener Grand Theft Auto 4, jeg satte alle banerekordene mine i test drive
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer kokiri:
      Citerer Evil Teddy Bear:Idag kjøpte jeg Gears of War, idag runna jeg Gears of War. Brukte 4-5 timer, altfor kort spill.

      spilte du på Casual, Hvis ikke, så var det ganske bra.
      Brukte 6 1/2 time første gangen.

      Det var på Casual, var ikke så bra. Mente ikke at det var noe bra, poenget var bare at det var altfor kort.
      • 0
      Siterer ISAF:
      Gå igjenom COD 4 på Veteran! Helt sykt vanskelig


      neida =)
      Why care when you have the option not to?
      • 0
      • Missing Avatar
      • oski
      Siterer Disgraceful:
      Hadde 87 kills og 6 deaths på TF2 som soldier.


      Men du er syyyk, på tf2 da. Du er jo på 24/7
      Hasta la-vista baby!
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Ikke stort, men jeg har en Driftscore på 64 millioner på Grid med Mazda RX-7. Skjønner ikke hva helt hva du mener Grand Theft Auto 4, jeg satte alle banerekordene mine i test drive


      Kanke du laste opp noen videoer eller noe lignende...hadde vært fett å sett deg i aksjon
      *brom brom*
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!