Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Visste det var dumt å si at jeg ikke har hatt trøbbel med boxen siden release.
Nå har den begynt å kødde...

Innimellom skrur den seg bare av og to røde lys dukker opp.
Hvis den er liggende er det de to på venstre side som lyser.

Noen som vet hva dette er?
  • 0
To røde lys er overoppheting. For mye støv i vifta kanskje?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Lastet nettopp ned BD2 demo, men jeg finner den ikke. Jeg har lastet ned demoer mange ganger tidligere, så det er ikke det at jeg er nybegynner. Hvis jeg går på marketplace og trykker på demoen får jeg opp "download again?", det er jo helt fucka. Noen forslag?
Jævelhøns
  • 0
  • Ine
  • Ine
Gå på My Xbox -> My Games. Tror det skal ligge der.
Riddle me this
  • 0
Siterer Baardern:
Lastet nettopp ned BD2 demo, men jeg finner den ikke. Jeg har lastet ned demoer mange ganger tidligere, så det er ikke det at jeg er nybegynner. Hvis jeg går på marketplace og trykker på demoen får jeg opp "download again?", det er jo helt fucka. Noen forslag?


Jeg får det opp når nedlastningen ikke ble helt fullført. Men som Gamer12... eeeeeh, Ine Lofthus sier så skal de ligge under My Games.
I was frozen, today!
  • 0
Når starter XBL Block party 2010 ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer The Heretic:
To røde lys er overoppheting. For mye støv i vifta kanskje?


Ah så det var ikke værre? vel, det gjorde dagen min lettere.
Takk for svar
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Gå på My Xbox -> My Games. Tror det skal ligge der.


Nope.
Jævelhøns
  • 0
I det siste har xboxen min laget så høye lyder at jeg tror den dør.
Vifta regulerer støyet veldig ofte og når xboxen laster inn noe nytt så bråker den bare mer (skjer uten CD i og på dashbordet). I tillegg gir play and charge kitten meg strøm i fingrene når jeg putter den inn i USBen, og av og til kan lyden og bilde bare kutte seg ut i brøkdelen av ett sekund når USBen går inn i hullet.

PS:
-Jeg har støvsuget den.
-Xboxen og strømforsyningen har god luft.
-Innstalerer alle spillene jeg spiller (Bruker altså sjeldent CD-drivet)


Noen som vet noe om slike symptomer? eller andre forslag?
Og er dette en god nok grunn til å få en ny konsoll? (reperasjon)
  • 0
My god! Min kjære xbox igjennom øh... 4 år? er død -.-
Har prøvd alle former for gjennoppliving som står skrevet på nett.
Men ingenting funker...

Forbannet være de tre rød lysene

Jaja, jeg har vel vært heldig som har sluppet problemer så langt.
Gidder ikke sende den inn på rep.
En ny koster ikke så allverdens lenger så jeg tar en tur til byen i begynnelsen av neste uke.
  • 0
Jeg skulle egentlig kjøpe ELite i dag MEN!
Kan jeg koble den til nettet hjemme, ved å dra nettverkskabelen til en router ved siden av som så igjen kobler seg til routeren i et annet rom... stua i mitt tilfelle.
Bare så jeg vet om jeg slipper å kjøpe den sykt, latterlig dyre adapteren.

Og om det er noen mulighet til å kjøpe elite uten pure og batman med på kjøpet... prøver å spare penger, og de to spillene har jeg over hodet ikke lyst på.

Elkjøp virker som det billigste alternativet for Elite på 1995kr i butikk... med seøvfølgelig lego og pure bundle som jeg ikke fikk bytte til gears of war...

Blir glad om jeg får litt hjelp.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Jeg skulle egentlig kjøpe ELite i dag MEN!
Kan jeg koble den til nettet hjemme, ved å dra nettverkskabelen til en router ved siden av som så igjen kobler seg til routeren i et annet rom... stua i mitt tilfelle.
Bare så jeg vet om jeg slipper å kjøpe den sykt, latterlig dyre adapteren.

Og om det er noen mulighet til å kjøpe elite uten pure og batman med på kjøpet... prøver å spare penger, og de to spillene har jeg over hodet ikke lyst på.

Elkjøp virker som det billigste alternativet for Elite på 1995kr i butikk... med seøvfølgelig lego og pure bundle som jeg ikke fikk bytte til gears of war...

Blir glad om jeg får litt hjelp.


Du vil prøve dette:

Ruter - Internet kabel - Ruter - Internet kabel - xbox?

Jeg tror ikke at det vil funke... kommer engelting an på hvordan du gjør det... men du kan jo prøve.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha kjøpt en laaaang Internet kabel eller den dyre adapteren.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Flere som har problemer med xbox.com og xbox live i dag?
  • 0
Du vil prøve dette:

Ruter - Internet kabel - Ruter - Internet kabel - xbox?

Jeg tror ikke at det vil funke... kommer engelting an på hvordan du gjør det... men du kan jo prøve.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha kjøpt en laaaang Internet kabel eller den dyre adapteren...


Jeg vil prøve om:
Internett fra veggen på stuen til router, trådløst til router koblet til 360 med kabel.
er vel slik de gjør på lan?
nesten i alle fall.

lang internett kabel går dårlig fordi den da må være minst 12 meter. ... og den må nesten gå i veien om jeg ikke hamrer den opp langs listene i huset med klemmer...

jeg synes at adapteret er en alt for dyr løsning, den koster jo 800 nesten, men jeg ikke finner den gamle som også fremdeles er dyr tipper jeg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Har du en bærbar PC med trådløst nettverkskort, kan du bruke den som en bridge til routeren for å spille trådløst med. Hvis ikke:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32544
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hei, jeg og broren min har hver vår Xbox 360 og gullmedlemskap på XBL, men hver gang én av oss logger på, blir den andre disconnecta. Det går med andre ord ikke at begge er pålogget på live samtidig. Har søkt gjennom diverse forum og stuff (de fleste anbefaler å skru av DMS og UPNP, noe jeg har gjort uten hell). Jeg/vi har en Sparklan router. Noen som har erfaring på dette området eller tips?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Hei, jeg og broren min har hver vår Xbox 360 og gullmedlemskap på XBL, men hver gang én av oss logger på, blir den andre disconnecta. Det går med andre ord ikke at begge er pålogget på live samtidig. Har søkt gjennom diverse forum og stuff (de fleste anbefaler å skru av DMS og UPNP, noe jeg har gjort uten hell). Jeg/vi har en Sparklan router. Noen som har erfaring på dette området eller tips?


Er dere registrert på samme e-post adresse?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Nope

Lagt til 2010-03-23 22:53:
Tidligere hendte det at en av oss brukte naboens nettverk, og da kunne vi spille samtidig, så det må være noe med nettet/routern her.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
nummer 600 innlegg! men det kan være ruteren ikkje takler det.
  • 0
Siterer Petrol:
Tidligere hendte det at en av oss brukte naboens nettverk, og da kunne vi spille samtidig, så det må være noe med nettet/routern her.


Har du en gammel/utdatert router, kan det hende den ikke takler UPnP på riktig måte. Du kan prøve å restarte routeren. Fungerer ikke det, kan du prøve å stille routeren tilbake til fabrikkinstillingene. Merk deg at du vil miste alt du har gjort inne på routeren hvis du gjør det, eller hvis du har fått den fra en leverandør som f. eks. Telenor, kan det hende den stiller tilbake noen intillinger fra de. Det er litt synsing, jeg har aldri prøvd det selv, men det er en teori som kan fungere i praksis.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Tusen takk for tipset. Har prøvd så og si alt nå, men ingenting funker. Det er nok bare at den er gammel/utdatert, ettersom det ikke skulle forundre meg om den er rundt 8 år gammel...
Det eneste jeg kan tenke meg som muligens kan løse problemet og som jeg ikke har prøvd enda, er å koble til én av xboxene til routern med ledning, mens den andre spiller trådløst. Er verdt et forsøk.
Igjen, takk til dere som har kommet med svar
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Burde jeg kjøpe en trådløs håndkontroll? Er de bedre enn de med ledning?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Burde jeg kjøpe en trådløs håndkontroll? Er de bedre enn de med ledning?

Haha. Trådløs
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg har ikke lagt merker til noe lignende hjemme , eller hos andre , men så tenker jeg ikke mye over det
Men det kommer vel noen riper etter hvert
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!