Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Noen som vet om noen rimelige priser til Xbox 360 Premium? Hvis noen gidder, så hadde det vært fint med en link
Love is our resistance!
  • 0
Jo, takk! Det er den jeg har sett litt på en stund, men ved juletid var det en Premiun omtrent 100 kr billigere med 2 medfølgende spill, men jeg finner ikke det tilbudet lenger. Jaja, tror at jeg går for ElKjøp's pris.
Love is our resistance!
  • 0
Siterer heljar:
Det var nok ingen "glitch" jeg fikk. Nå dukka den opp i dag igjen. Tror ikke plasseringa kan være feil. Jeg har den på høykant med gode klaring på alle klanter. Kontakta support og fant ut at maskina er for gammel for å sende til reparasjon. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare skaffe meg en ny? I så fall , hvis jeg gjør det. Er det noe jeg kan gjøre med diverse spill jeg har kjøpt? Jeg har noen hundre kroner med spill på maskina.


Jeg har lest at det skal være bedre for Xbox 360 om den ligger horisontalt, og ikke vertikalt. Du kan jo først og fremst prøve det. Uansett litt merkelig at Microsoft ikke vil ta den inn. Microsoft gikk vel ut og sa at de forlenget garantien til 5 år eller noe sånt. Om det ikke gjelder, så har du fremdeles en reklamasjonsrett på 5 år også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg har lest at det skal være bedre for Xbox 360 om den ligger horisontalt, og ikke vertikalt. Du kan jo først og fremst prøve det. Uansett litt merkelig at Microsoft ikke vil ta den inn. Microsoft gikk vel ut og sa at de forlenget garantien til 5 år eller noe sånt. Om det ikke gjelder, så har du fremdeles en reklamasjonsrett på 5 år også.


Microsoft sier ihvertfall at garantien er utløpt når jeg registrerte konsollen min hos Live. Har sendt ny mail til support og får høre hva de sier på det med 5 år. Prøvde nettopp å legge konsollen på sida og starta opp da. Fortsatt bare tre blinkende røde lys.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Jo mindre plass jeg har igjen på hardisken jo dårligere vil spill kjøres?
Har en 120gb med ca 30gb igjen og jeg ser at en god del spill kjøres extremt dårlig.
Som f.eks wolverine demoen, det lagga noe jævlig nesten hele tiden, t.o.m i startmenyen der jeg velger game pga at han ligger der i vannet, og for å ikke snakke om da han styrta ned i bakken..
  • 0
kan ikke se for meg at det skal være noe problem! jeg har 20 GB HDD med litt over 3 GB ledig, og jeg merker ingen sånne problemer!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Xboxen min har siden NXE startet å gå treigere å treigere.
Når jeg skal f.eks sende en melding eller bare åpne Xbox guiden så bruker den veldig lang tid.
Det er ikke alltid jeg gidder å åpne meldinger engang bare fordi det tar så lang tid.

Noen andre som har det samme problemet?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvis man kobler en ekstern harddisk til Xbox 360'en, går det da ann å lagre save files og slikt på den, eller er det bare musikk, videoer osv som er mulig?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Er det noen som vet hvordan en kan slette informasjonen som er lagret på profilen min om visakortet mitt ?
For snart går gullmedlemskapet mitt ut og da er de vel slik at kontoen min blir automatisk belastet med 500 kr for ett nytt år med gull medlemskap... eller??
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Siterer Postmann Pat:
For snart går gullmedlemskapet mitt ut og da er de vel slik at kontoen min blir automatisk belastet med 500 kr for ett nytt år med gull medlemskap... eller??


Det går ikke å gjøre det på Xbox 360-en, du må ringe til Microsoft og be de fjerne den automatiske fornyingen av Xbox Live.

Siterer pernell:
Hvis man kobler en ekstern harddisk til Xbox 360'en, går det da ann å lagre save files og slikt på den, eller er det bare musikk, videoer osv som er mulig?


Er ikke mulig å lagre noe fra Xbox 360-en på en ekstern harddisk. Det man kan gjøre med en ekstern harddisk er å streame musikk, filmer og bilder, eller i det hele tatt bare lese av filer fra den. Skal du lagre gamesaves trenger du en XSATA.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har det noe å si om konsollen står vertikalt eller horisontalt?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Har det noe å si om konsollen står vertikalt eller horisontalt?


Ja, står den vertikalt blir den høyere og står den horisontalt blir den bredere, men det var sikkert ikke det du mente, eller?

Tviler sterkt på at det har noe å si
  • 0
En venn av meg skal kjøpe 360 og ber meg annbefale spill.
Jeg har sagt CoD 4.
Han er litt svak i engelsk så no oblivion yet?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Gjør det!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Ikke et dårlig tilbud det der. Hos Elkjøp koster Pro 1995 kr og der får du med Burnout Paradise Ultimate, trivial pursuit og Connect 4 om du heller ønsker disse spillene.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Nå har jeg kjøpt en Xbox 360! Men hvordan får man trådløst nettverk?
Takker for svar.
Love is our resistance!
  • 0
Først må du koble til adapteren på Xbox 360. Du setter den fast bak på Xbox, bare i tilfelle du ikke vet det. Har du adapter?

Hvordan man skal få til å komme på nettverket med Xboxen vet jeg ikke helt sikkert. Det kan være litt komplisert. Det e sikkert nonn som vet det her på forumet..
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
20GB betyr egentlig 13... bare som det er sagt
  • 0
Ja, 7 GB går til systemet.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
And its a 7%gb going to system of skill.

Remember the game.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
nettopp, da burde de ikke reklamere "20 GB Xbox 360 premium" Burde de ikke heller lagt på 27 da? Eller fra starten sagt at du får med 13? De gir jo ikke den allminelige kjøper bevist på dette! I hvert fall ikke når jeg kjøpe den.

Men er mitt spm: Jeg har en xbox 360 elite samt en premium 2006 versjon. Jeg vil overføre accounten min, alt dette med GS osv, MEN jeg har ikke overføringskabel + jeg jeg glemt passordet, eller rettere sagt, jeg kan det ikke. Hvordan skal jeg da dette få overført dette? Gjøre den vanlige glemt passord metoden over nettet. HEELP
  • 0
Overføringskabel? Har du ikke trådløst nettverk? Du behøver ikke overføringskabel. Det eneste du trenger, er å være koblet til et nettverk, enten tråd eller trådløst.

Om du ikke vet passordet får du gjøre "den vanlige glemt passord metoden på pc'en din", slik du nevner. Gå på xbox.no.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Først må du koble til adapteren på Xbox 360. Du setter den fast bak på Xbox, bare i tilfelle du ikke vet det. Har du adapter?

Hvordan man skal få til å komme på nettverket med Xboxen vet jeg ikke helt sikkert. Det kan være litt komplisert. Det e sikkert nonn som vet det her på forumet..


Tror at jeg er nødt til å kjøpe en trådløs adapter til 700 kr, og det kan ta en stund før jeg får tak i det siden jeg har -100 kr. Da tar det også lang tild før jeg lager Gamertag! Adapteren som fulgte med er ikke lang nok..

Lagt til 2009-06-27 22:53:
Teit at det ikke er innebygd nettverk.
Love is our resistance!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!