Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Siterer Galahad:
Satt og undret på noe, hvordan kan jeg bruke en ruter til og bruke til LIVE + Streame musikk ifra pc'en min?
Får ikke kontakt på Windows media playeren, har lest på forum, å det ser ikke ut som om noen har løsningen!
Hjelp?

Du kan laste ned TVersity:
http://tversity.com/

Sannsynligvis så må du åpne noen porter eller tillate WMP11 å koble til Xbox 360'en inne på WMP. Om du skal bruke WMP11 da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hei, jeg har et problem. Når jeg innviterer Arkus til privat chat på xboxen så kommer det bare "Joining chat" hele tida! Men når jeg inviterer andre på vennelista mi til chat så kommer jeg inn i chatten med en gang!

Noen som vet hva som er problemet? Arkus klarer heller ikke å invite meg...
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Strict NAT...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Galahad:
Satt og undret på noe, hvordan kan jeg bruke en ruter til og bruke til LIVE + Streame musikk ifra pc'en min?
Får ikke kontakt på Windows media playeren, har lest på forum, å det ser ikke ut som om noen har løsningen!
Hjelp?

Har du åpna opp for det på programmet på pcn?

På WMP så må du gå på Bibliotek og så Mediedeling... og så trykke at du vil at pcn skal dele med Xbox 360'n, da skal det funke! Gjør det ikke det?
  • 0
Siterer The Heretic:
Strict NAT...


Det har alltid gått før men ikke nå lengre

Vet du hvordan jeg endrer på NAT?
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Citerer The Heretic trict NAT...

Det har alltid gått før men ikke nå lengre

Vet du hvordan jeg endrer på NAT?

Det har oppstått plutselige endringer i NATen hos meg før også, prøv å restarte routeren og se om det hjelper først og fremst.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Er det noen som vet hvorfor hver gang jeg skal laste ned en demo så går det alltid utrolig treigt. Tar ca 1 minutt eller mer før den går opp 1%. Hos vennen min går det utrolig mye fortere, men det skjønner jeg ikke. F.eks. når vi spiller Halo pleier han alltid ha mye dårligere connection så det lager mye mer(Vet ikke om det har noe å si da)
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Er det noen som vet hvorfor hver gang jeg skal laste ned en demo så går det alltid utrolig treigt. Tar ca 1 minutt eller mer før den går opp 1%. Hos vennen min går det utrolig mye fortere, men det skjønner jeg ikke. F.eks. når vi spiller Halo pleier han alltid ha mye dårligere connection så det lager mye mer(Vet ikke om det har noe å si da)

Bare ta en test på download hastigheten din det.
Når man spiller spill, så er det ikke nødvendigvis den som har best download hastighet som har best connection gjennom spillet, det kommer an på hvor bra linja hans går sammen med andre sin, og uploadhastigheten.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Bare ta en test på download hastigheten din det.
Når man spiller spill, så er det ikke nødvendigvis den som har best download hastighet som har best connection gjennom spillet, det kommer an på hvor bra linja hans går sammen med andre sin, og uploadhastigheten.

Åssen er det man sjekker download hastigheten?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Åssen er det man sjekker download hastigheten?

http://speedtest.aeronetpr.com/
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Men det gjelder ikke for Xbox 360 da
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Men det gjelder ikke for Xbox 360 da

Men det gjelder for din internettlinje...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Men det gjelder for din internettlinje...

Dumme dumme meg

Lagt til 2008-10-19 19:44:
Er Download Speed: 3293 kbps (411.6 KB/sec transfer rate) bra?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Er Download Speed: 3293 kbps (411.6 KB/sec transfer rate) bra?

Dobbelt så mye som hos meg. Men det kommer ikke bare an på downloadhastigheten i demoer heller, det kommer også an på hvor mange andre som laster ned demoen samtidig som deg, om det er mye trafikk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Baaah , bruker TVersity som The Heretic sa, men jeg får det ikke til og fungere , leser litt i Infoen, men forstår lite av det som står...
Hadde noen orket og se på det og kansje forklare det for meg med Norske ord?
Bruker en satt IP på Xboxen!
All hjelp blir tatt imot med stor takk!
TVersity Guide
Står ca. på midten der, under General Troubleshooting.
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
Siterer Galahad:
Baaah , bruker TVersity som The Heretic sa, men jeg får det ikke til og fungere , leser litt i Infoen, men forstår lite av det som står...
Hadde noen orket og se på det og kansje forklare det for meg med Norske ord?
Bruker en satt IP på Xboxen!
All hjelp blir tatt imot med stor takk!
TVersity Guide
Står ca. på midten der, under General Troubleshooting.

Du kan først og fremst prøve deg med den guiden her:
http://www.afterdawn.com/guides/archive/stream_video_xbox_360
_tversity.cfm

Det er nærmest umulig å forklare General Troubleshooting i korte trekk med norske ord.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vil Takke The Heretic for all hjelp!
Den guiden hjalp meg virkelig, kan nå se på alle filmer, alle bilde og høre all musikk jeg har på dataen igjennom ruteren!
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
hybrid, ja det er en cooler fan som de selger på spaceworld se på hjemmesiden dems
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
Vell dette må jo jeg og gjøre. Men kan jeg se alt av filmer og slikt fra PC-en?. Dere nevner jo at man kan gjøre det gjennom ruteren. Men mener på at man kan og bruke HDMI-Kabelen. Altså og koble Xboxen gjennom den kabelen til PC-en. Til jul skal jeg skaffe meg Harddisk. Blir jo fantastisk og lagre spillene på harddisken osv! Det er virkelig en bra mulighet.
  • 0
Siterer quakecry:
Men kan jeg se alt av filmer og slikt fra PC-en?.

Ja, bare streame alt gjennom ethernetkabelen eller trådløst det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Så bra da

Men et spørsmål. Hvis jeg engang skulle måtte sende 360-en min til Microsoft sin kundeservice. Må jeg ha kvitteringen da? For må jeg det er jeg fucked isåfall.
  • 0
Nei du må ikke ha kvitering !
MW2 bitchies
  • 0
Det er bra. Tenkte meg egentlig at man ikke må det. Synes det er bra at kundeservicen er så god!
  • 0
Kontrollen min driver å blir disconnecta hele tiden nå, sist gang det skjedde var det pga batteri, men eg har jo 2/3 fullt batteri nå.. wtf?
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Feil med batteriet kanskje?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!