Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360-spørsmål!


Er det slik at det nye dashbordet til 360'en kommer nå på Tirsdag? Fikk en melding om at de skulle stenge Xbox Live fordi de skulle "forandre spillopplevesen" på xbox eller noe sånt.
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
var det jeg tenkte og, tipper det er det som skjer!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer KillManHero:
Er det slik at det nye dashbordet til 360'en kommer nå på Tirsdag? Fikk en melding om at de skulle stenge Xbox Live fordi de skulle "forandre spillopplevesen" på xbox eller noe sånt.
Siterer Caveman:
var det jeg tenkte og, tipper det er det som skjer!


nei, det er koder som skal ''forberede'' den nye xbox opplevelsen. Altså, ingen ting. Hvis ikke dere snakker om en helt annen melding? jeg fikk den i går tror jeg. Men der stod det at det skjer på mandag.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Noen som veit for jeg kan få tak i en ny ledning til strøm adapteret? Ikke selve adapteret, men ledningen til adapteret fra veggen.

Det har gått brudd på kabelen eller no og trenger ny.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Har funnet ut at 360en har begynt å ripe opp spillene mine! Har nå fått ødelagt GTA4 og TO Rock Band spill! Kan jeg få noe som helst erstatning eller lignende?
  • 0
Hvis de er Microsoftspill får du erstatnig, og hvis de er EA og er nyere enn 90 får du nytt
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Hvis de er Microsoftspill får du erstatnig, og hvis de er EA og er nyere enn 90 får du nytt


Aha, takk. Men hva om de ikke er noen av delene? Får jeg ikke noe erstatning da?
  • 0
Siterer MrPorcupine:
Aha, takk. Men hva om de ikke er noen av delene? Får jeg ikke noe erstatning da?

Du vil sannsynligvis få erstatning av MS og få lov til å velge to spill som MS står som utgivere for.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg og min fetter får ikke kontakt med hverandre på xbl. Vi kan altså ikke prate med hverandre. Jeg har open NAT og han har open NAT.
Hva kan da være grunnen til at dette skjer? Det har vært sånn i mange dager nå. Og det har funket før.

Det står: "Joining chat" en liten stund før chaten forsvinner helt.

Sikkert noen andre som også har hatt det problemet. Med da pleier jo det å være at det er den ene ikke har open NAT.

Trenger hjelp
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Noen som har en fornuftig forklaring på hvorfor strømadapteret til Xbox 360 er på størrelse med Praha?

Har aldri irritert meg nevneverdig, inntil jeg oppdaget at PS3 har en strømkabel som går direkte i kontakten, ren ledning.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Metalizd:
Jeg og min fetter får ikke kontakt med hverandre på xbl. Vi kan altså ikke prate med hverandre. Jeg har open NAT og han har open NAT.
Hva kan da være grunnen til at dette skjer? Det har vært sånn i mange dager nå. Og det har funket før.

Hvordan vet du at begge har open NAT? Testet connection på XBL? Prøv å restart modemet deres, om jeg opplever noe tull, så pleier det å hjelpe.
Siterer 42:
Har aldri irritert meg nevneverdig, inntil jeg oppdaget at PS3 har en strømkabel som går direkte i kontakten, ren ledning.

Er ikke noen annen grunn enn at det ikke skal bli varmere i Xboxen enn det er. Strømadapteret på PS3 er bygd inn i maskinen i motsetning til Xbox 360, hvilket gjør PS3'en større. Strømadapteret til Xbox 360 kan og være plassert på utsiden av Xboxen av den hensikt at den skal bruke mindre strøm.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Når jeg spiller noenganger så leser ikke min 360 spillene så bra..

Og for litt siden ble det laget 2 sirkler i spillet mitt som ble gjort AV konsollen

Er dette bare en tilfeldighet som kan skje? eller er det noe gærnt med konsollen min?

Noen som vet.. eller har vært borti det samme før?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer The Heretic:
Strømadapteret på PS3 er bygd inn i maskinen i motsetning til Xbox 360, hvilket gjør PS3'en større. Strømadapteret til Xbox 360 kan og være plassert på utsiden av Xboxen av den hensikt at den skal bruke mindre strøm.


Ahh, der har vi grunnen. Liker den nå bedre på innsiden, jeg da. Takk for svar
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Noen som har noen råd om vordan man kan fikse riper på cd'er ? Og jeg kan ikke skrive et bio EDit Profile, Men ingen bio nei Noen som kan hjelpe ?
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
Siterer The Heretic:
Hvordan vet du at begge har open NAT? Testet connection på XBL? Prøv å restart modemet deres, om jeg opplever noe tull, så pleier det å hjelpe.


Vi har jo snakka over telefon så vet at begge har open NAT. Vi har også restartet modemet våres...

takker for at du prøver å hjelpe hvertfall
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Siterer Metalizd:
Vi har jo snakka over telefon så vet at begge har open NAT. Vi har også restartet modemet våres...

takker for at du prøver å hjelpe hvertfall

Hva mener du at dere har snakket over telefon? NAT har da ingenting med forbindelsen på to hustelefoner og gjøre. Dere må teste internettconnection på Xboxen begge to, hvis dere ikke har gjort det så gjør det.

Hjelper ikke det noe, så kan dere prøve å skrive inn IP-adresse, Gateway osv. inn manuelt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Hva mener du at dere har snakket over telefon? NAT har da ingenting med forbindelsen på to hustelefoner og gjøre. Dere må teste internettconnection på Xboxen begge to, hvis dere ikke har gjort det så gjør det.

Hjelper ikke det noe, så kan dere prøve å skrive inn IP-adresse, Gateway osv. inn manuelt.


Hehe.. ja, kanskje jeg formulerte meg litt feil. Vi har jo selvfølgelig testet internettconnection begge to. Det jeg mente var bare at vi hadde snakka med hverandre over telefon. Da sa han at han også hadde open NAT.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Kan noen pliis svare på spørsmålet mitt lengre opp ?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Kanskje jeg misforstår deg. Men om hovedproblemet er at konsollen riper opp platene er det allerede en tråd om dette.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Hoved problemet er ikke akkurat om riper.
Men konsollen leser spillene mine dårligt.
Jeg spillte f.eks Naruto rise of a ninja, også plutselig klikket spillet osv.
Og det er ikke en eneste ripe i det
Og sirklene vet jeg ikke ossen har kommet der, men tror det er konsollen som har gjort det.
Noen som kan gi meg svar
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Jeg skal kanskje kjøpe en 120 GB harddisk til xbox 360, men kan jeg overføre ting fra den gamle harddisken min?
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer simonsent:
Jeg skal kanskje kjøpe en 120 GB harddisk til xbox 360, men kan jeg overføre ting fra den gamle harddisken min?

Mener du profilen din? Med achievements, save games og lignende? Det går an, du må bare velge "Recover gamertag" på den nye harddisken, og taste inn passord, mailadresse osv.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer simonsent:
Jeg skal kanskje kjøpe en 120 GB harddisk til xbox 360, men kan jeg overføre ting fra den gamle harddisken min?

Det følger med CD som overfører alt fra den gamle HDD til den nye.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
ok. takk for hjelpen. ja jeg mener save games og alt det der
  • 0
Noen som kan gi meg svar på det jeg har skrivd ?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!