Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

hvordan er det rundt deg når du spiller?


Elsker å ha nøtter på bordet, ellers så liker jeg ikke forstyrrelser.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
rotete
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Siterer mobil123:
rotete


det hadde ikke jeg klart.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Trenger hjelp.
skal jeg satse på et lerret eller en skikkelig 50`/52 tommer TV på loftstuen min.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer kokiri:
Trenger hjelp.
skal jeg satse på et lerret eller en skikkelig 50`/52 tommer TV på loftstuen min.


Selv føler jeg at TV er best å spille på, men det er en smakssak. Når du har prosjektor og lerret er du jo også avhengig av et mørkt rom.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Citerer kokiri:Trenger hjelp.
skal jeg satse på et lerret eller en skikkelig 50`/52 tommer TV på loftstuen min.

Selv føler jeg at TV er best å spille på, men det er en smakssak. Når du har prosjektor og lerret er du jo også avhengig av et mørkt rom.
Og fortsatt da er bilde langt fra optimalt
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
når jeg spiller online vil jeg ha null bråk, og jeg ville ikke at noen snakker til meg. Andre singelplayerspill kan jeg gjerne høre på musikk til ,eller ha venner ved siden av
  • 0
Bruker å spille på PC i stuen med tv og salongbord og sånt, så det bruker å være bråkete.

Men hvis jeg spiller på Xbox (i fremtiden Xbox 360) er det på et rom i andre etasje, så da blir bråken mindre.

Og noen ganger spiller jeg på PCen til broren min, da bruker vinduet å stå oppe, så litt støy av og til forekommer.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ikke mørkt, men ikke sollys, sollys er sinnsykt irriterende. Så gardinene trukket fra, i de rommene det finnes så klart. Og helst lys på. Helst ingen som griner og helst alene i huset, slik at lyden kan få fritt spillerom.
  • 0
Med meg er det...mørkt.
og så må det selvsagt være litt snack's rundt meg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Spiller 360 på et knøttlite rom, og sitter ca. en meter fra TVen. Så det er ikke plass til så mye rundt meg. En haug med spill på bordet ved siden av meg, og noen tomme brusflasker på gulvet er vel det som holder meg med selskap.

Når jeg spiller PC (på et rom som er 4 ganger så stort) pleier det å ligge GR-blader, bøker og annet litterært rot rundt meg.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
I et mørkt rom med lyden på full guffe. Elsker å spille konsollspill, men PC kan gå til nød det og. Har ikke så heftige høytalere til PC'en, så det blir liksom ikke like høy lyd da. Sitter og spiller her hvis noen lurer

Lagt til 2008-07-06 21:41:
Siterer kokiri:
Trenger hjelp.
skal jeg satse på et lerret eller en skikkelig 50`/52 tommer TV på loftstuen min.
Det kommer veldig an på hvor mye penger du skal gi for det. Hvis du gir veldig lite for en stor TV ender du opp med et elendig bilde (det gjør du i og for seg med en billig prosjektor også). Skal du gi mye for prosjektor/TV er kommer det egentlig bare an på størrelsen du vil ha. Hvis du vil ha et mye større bilde med prosjektor enn TV anbefaler jeg deg å kjøpe en prosjektor. Skal du ikke ha noe større bilde hvis du skal ha en prosjektor ville jeg heller ha kjøpt en TV. Da får du mye bedre bilde og er ikke så avhengig av at rommet er mørkt. Det du må huske er at du må kjøpe høytalere i tillegg hvis du skal ha prosjektor. Skal du derimot ikke bruke så mye penger på dette ville jeg heller kjøpt en litt mindre TV til samme prisen. Da får du et bilde du blir fornøyd med og du kan bare sette deg litt nærmere TV'en. Lykke til med valget og håper dette hjalp
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Når jeg spiller tvspill: Mørkt på rommet mitt (jeg har soverom i kjelleren= mørkt hele året) Når jeg spiller data: Mørkt på rommet mitt
  • 0
Jeg liker å spille på LAN, men jeg hater å spille når folk ser på.

Og liker ikke høy lyd jeg heller
Kertoo ^__^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!