Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

E3 (2012) ~ Offisiell tråd ~


Ser spesielt frem til hva Sony og Ubisoft kan vise frem av spillene de har annonsert.
Synd ejg ikke får sett de pga tentamen dagen etter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
wtf, skal det ikke begynne halv 7 a? :s
Står den førstest begynner 7 på videoen de har lagt ut her på GR..
  • 0
Fy faen, Microsoft gjør en like dårlig presentasjon som i fjor, med den dårligste og minst gjennomtenkte slutten jeg har sett på E3
  • 0
Dårligste presentasjonen på årevis, og Usher a gitt! Usj! Håper de velger Slayer til neste år.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Oh my lord... Microsoft sin skuffet 2 dobbelt så mye som den konferansen de hadde i fjor. Eneste som var interesse av var Tomb raider som ser utrolig bra ut, Halo 4 og Splinter Cell: Blacklist. De andre var bare emh. Synd at det var så få ekslusiver der.
  • 0
Siterer fantomena:
Eneste som var av interesse var Tomb raider


This

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de har 1,5 timer på seg og ikke klarer å vise frem noe ordentlig, istede for mer Kinect rør, sportsdrit og multimediefunksjoner vi aldri vil få her til lands uansett.
Sistnevnte burde de heller vist på et annet tidspunkt og bare for de landene som har tilgang til slikt.

Har de virkelig så lite på planen spillmessig at de ikke kunne gitt et glimt av noe annet engang?

Nei, det var meget skuffende av MS.
Akkurat som ifjor

"This will be the best year to own an Xbox"

Hahahahahahaha!

Håper Sony har de kortene i ermet som MS åpenbart manglet.
  • 0
Og det verste er at det er det tredje året på rad at det er så ille.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Dårligste presentasjonen på årevis, og Usher a gitt! Usj! Håper de velger Slayer til neste år.

Usher er mætt bedre enn slayer agitt, det som er dumt var at eminem ikke var der igjen

Lagt til 2012-06-04 20:45:
Forøvrig, Black Ops 2 så helt ræva ut!
  • 0
Siterer fantomena:
Tomb raider og Splinter Cell: Blacklist.


De eneste spillene jeg er hypp på!

Halo 4 virkert bare så kjedelig...men jeg skal ha det! (That sucks!)

BO2 hadde mistet all respekten, jeg avr litt hypp etter første teaser...(shame on you)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Resident Evil og Tomb Raider virket dritbra. Men resten var en tragedie, det kinect spillet der man skjøt kanonskudd for å få ned borgene var en ren tragedie hahahhaha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer xezopen:
Citerer Tyranus:
Dårligste presentasjonen på årevis, og Usher a gitt! Usj! Håper de velger Slayer til neste år.

Usher er mætt bedre enn slayer agitt


Sammenligne metal med hip-hop, oh you.

Men jeg håper virkelig at Sony gir en bedre presentasjon enn det MS gjorde, og for en gangs skyld ser jeg faktisk fram til at Nintendo skal på scenen.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Nå blir det spennende å se hva EA kommer til å vise av Crysis 3...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg mest til EA og Ubisoft!
Gleder meg til masse, men også mer info om Battlefield Premium. Skal garantert ha meg det!
  • 0
NFS Most Wanted så fett ut! Synes det er synd Crysis har endt opp slik det har; en lineær og actionorientert konsollport. Den siste scenen var likevel nokså kul, med zip-line og greier.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
EA knuste Microsoft. Hvorfor? Fordi det var SPILL på den.

Synes Battlefield 3 Premium var litt dyrt. 449 kr. Men får se.
  • 0
Meh... Dead Space 3 er et must, men utenom det var EA sin like dårlig som MS sin.
  • 0
Jeg jizza av AC3

Lagt til 2012-06-05 01:21:
WATCH DOG! MUST HAVE
  • 0
Watch_Dogs er et must.

Også blir vel FarCry 3 og Assassin's Creed 3 kjøpt, selvom jeg ikke er så veldig interessert på dette tidspunktet.

Ubisoft hadde hvertfall en langt bedre konferanse enn MS og EA.
  • 0
Ubisost sin konferanse var fantastisk. Rayman Legends, Far Cry 3 og Assassin's Creed 3 er alle must-buy for min del. Og det nye Watch Dog ser jo helt awesome ut. Noe nytt, ny IP og det ser ut til at det blir next-gen aktig grafikk bak det.
  • 0
Siterer fantomena:
Ubisost sin konferanse var fantastisk. Rayman Legends, Far Cry 3 og Assassin's Creed 3 er alle must-buy for min del. Og det nye Watch Dog ser jo helt awesome ut. Noe nytt, ny IP og det ser ut til at det blir next-gen aktig grafikk bak det.


Helt enig! Ubisoft sin var helt klart den beste til nå, og Watch_Dog så ekstremt kult ut! Nå er det over en time til Sony sin, så jeg får ta meg litt nattmat.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ønsker bare move-greiene til Sony og Microsoft gikk konk, så de slipper å bruke tid på dritt. Book of spells, wtf.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sony sin manglet skikkelige overraskelser.

The Last of Us. Awesome.
God of War. Awesome.
Beyond. Awesome, en ny tittel.

Book of Spells.....???
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Etter det jeg har sett i dag, så er Ubisoft og Sony de som hadde best konferanse. Jeg er faktisk for første gang ganske interessert i Nintendos konferanse. Dette er ti årets beste E3.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!