LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      skummleste spill


      Jeg har prøvd Doom 3, men jeg likte det ikke. Hver sin smak
      |You're only as sick as your secrets|
      • 0
      har ikke spilt DOOM 3
      men SH og condemned er ekstremt undervurdert.
      det var et av de beste launch titlene til xbox 360 jo.
      har bare spilt SH 2 .
      men så en kamerat av meg spill SH 4, jeg dreit nesten på meg jo.
      hsker han gikk inne i et slags tårn med nok av små rom med blod på sengene fra unger som var/er der.
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      F.E.A.R det er skummelt syns eg kveper et par ganger
      love Nintendo:)....super mario2 whoho:P
      • 0
      • Missing Avatar
      • Gusj
      System Shock 2 må vere det skumlaste eg har vore borti. No er det nokre år sidan sist gang eg spelte det, men då var det iallfall drepen. Skumle korridorar med få fiendar i. Det er det som er skummelt.

      Eternal Darkness var også skummelt før, men no då eg spelte det igjen for ei uke sidan var det ikkje akkurat det samme. Bra, men ikkje skummelt.

      F.E.A.R. har for mange fiendar for at det skal vere skummelt. Skal innrømme at eg har kipt meg nokre gongar, men det er nok ikkje det skummlaste eg har vore borti nei.
      Doom 3, det er berre kos. Kjempegøy spel, nesten like bra som originalen.


      Eg lasta ned Condemned-demoen til 360 her ein dag. Blei skuffa for eg var beredt på eit skikkeleg skummelt spel, men neida. Berre nokre trøtte narkis-folk. Det var eit bra spel, men ikkje skummelt i det heile tatt. Likte starten med åstedet.
      • 0
      trikset med å spille horrorgames er jo å sette av en kveld,skru av tlf og bruke høretlf eller surroundanlegg!synd å kaste bort et fett horrorgame på å spille midt på dagen i juni med en kompis!sånne spill må jeg ha alene.det finnes andre spill man bruker på vorspiel eller sammen med en kompis.fett å vise fram nye spill,men å gi horrorgames noen timer på egenhånd først,er obligatorisk i mitt tilfelle

      Lagt til 2007-03-06 19:06:
      condemned er tregt i starten,men tar seg vannvittig opp.det er mer enn junkies å sloss mot.og monsterne sloss mot både deg og junkiene;)ble også skuffa over begynnelsen,men tro meg,silent hill er ikke alene om å ha førsteplassen på skrekksjangeren
      • 0
      bioshock blir bra skrekk spill
      • 0
      F.E.A.R. er pretty skummelt da. Sikkert ikke det skumleste, har ikke spilt så mye horrorspill...
      • 0
      Hva het d spillet som var omtalt for ikke så lenge siden...hmm,..rumble roses(???)...uansett..d så sykt skummelt ut. Whææææ

      Skjønner ikke folk som liker slike spill...men dere skjønner sikkert ikke mine spill-valg heller BioShock ser jo sykt bra ut, men ALDRI om jeg kjøper et spill som har skremt livet ut av meg et halvår før spillet egentlig kommer ut...
      • 0
      Spiller ikke så mye horrorgames, men skvatt lit da jeg prøvde F.E.A.R. for første gang. Synes ikke RE er noe skummelt egentlig.. finnes skumlere ting en zombies!
      • 0
      silent hill, hvis du spiller det alene og du vil spille for å bli skremt så er dette sillet for deg
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Fear er det skumleste jeg har sett. Jeg satt å så på at en kompis av meg spilte, da plutselig et vesen hoppet ned gjennom taket og hoppet rett på "oss", skvatt skikkelig!
      This city's is burning "it's not my burden" (Letterbomb, Green Day)
      • 0
      Siterer pederlind:
      bioshock blir bra skrekk spill


      Men det som er artig, er det at det er ikke ment som et skrekkspill. Men action adventure!
      Hvorfor leser du dette?
      • 0
      blir ikke redd av spill jeg
      GR ruler!:)
      • 0
      Condemed er sykt skummelt
      "Man trenger ikke to når man har Truls"
      • 0
      Det der Penumbra er veldig guffent og klaustrofobisk synes jeg!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      RESI 4. Eneste spillet som har satt nervene mine på høykant.
      Elsker det!
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      • Trym
      • Trym
      S.T.A.L.K.E.R er temmelig guffent. Håper på en konsollutgave slik at jeg kan kjøre på max grafikk.^^
      Upassende.
      • 0
      Siterer Ikki-kun:
      RESI 4. Eneste spillet som har satt nervene mine på høykant.
      Elsker det!


      Jeg synes ikke det var noe særlig skummelt, men ærlig talt. Når jeg spiller/ser film med jon_melon så fjerner vi alt av frykt ved hverandres nærvær. Vi ler av et eller annet og glemmer at det er skummelt
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Condemned: Criminal Origins eller hva det en heter ga meg en real blanding av et adrenalin kick og ordentlig redsel. Å gå igjennom et mørkt rom hvor du ser små oransje solstråler igjennom noen planker som er spikret over et vindu og av og til se mørke skygger som piler forbi noen meter forran deg er skikkelig skummelt. Det er ikke noe bedre at stummende mørke og gjennomborende stillhet blir brutt av skrikene til en sinnsyk rusmissbruker som kommer stormende mot deg med et gammelt og råttent rør i hendene.

      Også har vi jo FEAR, grusomt spill, den svart-kledde jenta er skikkelig skummel.
      "Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
      • 0
      Silent Hill 2, Ubehaglig stemning, ekle monstre, ubhaglige steder... Det er alt som trengs for å skremme meg
      "I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
      • 0
      jeg har faktisk ALDRI vert borti et spill som jeg syntes var noe skummelt utanatt haha LOL

      lugis mansion til Game cube LOL
      Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
      • 0
      Har ikke spilt så mye skrekkspill. Så jeg må si HL2, spess i Ravenholm, jaja, er ingen macho..
      • 0
      husker når jeg var liten, og spilte Zelda: OoT... jeg turte ikke runne første tempel (skogstemplet) fordi det var to rom hvor det kom en hånd ned fra taket og plukket deg opp, det var driiiitskummelt

      hehe, men nå i senere tid må det være condemned, jeg spilte demon hos en kompis og vi turte rett og slett ikke spille
      sorry for fanboy-nick!
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      Citerer Ikki-kun:
      RESI 4. Eneste spillet som har satt nervene mine på høykant.
      Elsker det!


      Jeg synes ikke det var noe særlig skummelt, men ærlig talt. Når jeg spiller/ser film med jon_melon så fjerner vi alt av frykt ved hverandres nærvær. Vi ler av et eller annet og glemmer at det er skummelt

      Nei, det er ikke så skummelt, men det setter nervene mine på høykant når vi møter de blinde gærningene som går berserk i rommet.
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      Synes Silent Hill 2 og 3 er de skumleste. Jeg turte ikke sitte opp alene om natten å spille det.

      Creepy...
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!