Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva vil du se i Crysis 3?


Inspirert av "Hva vil du se i Just Cause 3" tråden, lagde jeg denne. Crysis 3 er enda ikke annonsert, men det er da et must at det kommer.

Crysis 1 var et spill som foregikk på en koreansk øy, og med fantastisk teknologi og enorm frihet ble det et veldig populært spill.Dessverre var ikke alt like bra, men for det meste var det et veldig bra spill. Crysis 2 var omtrent like pent og imponerende, til tross for mindre frihet, og at spillområdet var blitt flyttet til en storby, istedenfor en frodig øy.

Hva vil du se av Crysis 3? Større fokus på grafikk? Frihet? Story? Urbant landskap eller ute i skauen? Del dine meninger og tanker om hvordan Crysis 3 bør være her!
  • 0
Freeeedoooom!
Også høyt varierende landskap. Da snakker vi.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Frihet
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Andrilza:
Freeeedoooom!
Også høyt varierende landskap. Da snakker vi.


Enig med deg, håper det foregår i flere forskjellige land, da man får oppleve alt fra jungle, sydhavsøy, vanlig skog, by og så videre. Samtidig håper jeg at historien blir skikkelig bra, og at CryTek greier å lage en bra historie, selv om det blir mye frihet. Det blir vanskelig å lage noe slikt, men CryTek kan greie det, hvis de bruker nok tid. Samtidig håper jeg at man får mye mer "bevegelighet" med nano-drakten. Altså, at jeg faktisk føler meg overmektig, supersterk og akrobatisk. For det eneste som fikk meg til å føle meg awesome i forgjengerne var da jeg løftet dem opp etter en hånd og kastet dem veggimellom.
Dessuten håper jeg at grafikken blir helt ufattelig pen, men samtidig at spillet kan nytes på ikke fullt så awesome PC'er.
Håper også at multiplayeren blir mer som den i Crysis 1, ikke som CoD kopiene i etterfølgeren!
  • 0
Jeg har bare vært borti det første spillet, men det var overdrevent enkelt. Selv på hard. Hvis jeg ville ha noen utfordringer, måtte jeg nesten la være å bruke nano-suiten...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Håper det er like fritt og variert som eneren, blandet med mulighetene fra toeren. I eneren varierte jo miljøene fra strand til jungel til vinterlandskap hele tiden, mens i toeren var det enda flere muligheter med nanodrakta. I tillegg er de store, åpne områdene vi hadde i eneren viktig synes jeg.
I tillegg er jeg spent på hvordan historien blir. Crysis 2 hadde jo en ganske åpen slutt, så det kan bli spennende. Grafikken er jo også viktig i Crysis- serien, men der regner jeg med at Crytek gjør en god jobb som vanlig, og det har jo blitt fantastisk i de forrige spillene.
Multiplayeren syntes jeg var ganske tam i eneren, i og med at det ikke var noe rankingsystem eller mål for å spille online. Den delen syntes jeg var bedre i toeren, men jeg likte kanskje egentlig de store brettene bedre med eneren. Håper kanskje på en blanding, noe àla Battlefield bare i Crysis-stil, med bedre fysikk.
  • 0
Mer frihet hadde vært bra. Jeg vil ikke akkurat ha sagt at Crysis 2 var et dårlig spill, langt ifra, men det manglet noe. En blanding av enern og toern egentlig. Ser frem til mer info om spillet vis det er Crysis 3 som skal annonseres.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg vil se:

- Mer frihet. En av grunnene til at jeg elsket Crysis så høyt var pga. den store friheten. Denne friheten var ikke i Crysis 2 og jeg vil gjerne ha den tilbake. Jeg vil også ha tilbake disse underoppdragene fra 1ern som ikke er i 2ern. Altså disse grønne oppdragene man kunne velge om man skulle ta eller ikke.

- Flere muligheter. Jeg ble presentert i flere videoer av at Crysis 2 skulle få tonnevis med flere muligheter, men slikt ble det ikke. Jo, det var et par muligheter, men det var LANGT ifra nok. Banene var også forholdsvis lineære noe som minket antall muligheter. Dette hadde de i 1ern, ikke i 2ern og jeg vil ha det tilbake i 3ern.

- Nanodrakten. Nanodrakten ble konsollifisert. Jeg vil ha tilbake nanodrakten fra 1ern og ikke 2ern. Jeg føler at de stappet modusene inn i hverandre kun fordi at konsoll håndkontrollerne ikke kune klare alle modusene. Enten vil jeg ha samme nanodrakt som er i 1ern eller vil jeg ha en annen nanodrakt som bygger på den som er i 1ern.

- Historien i 2ern var elendig. Camarillo og Yerli sa hele tiden i intervjuer at fansen av det første spillet skulle få vite ALT som skjedde mellom 1ern og 2ern. Fikk vi vite hvorfor alt som skjedde skjedde? Nei. Slutten var også veldig dårlig. Det var store tegn på en oppfølger, men ingenting annet. Jeg vil ha en MYE bedre fortalt historie i 3ern.

- Ingen multiplayer. Jeg vet at dette kommer aldri til å skje med tanke på at de fleste av dagens utvikler MÅ HA en multiplayer i alle spill. Men jeg hadde lett klart meg uten MP i Crysis 3 med tanke på at Crysis 2 sin MP var så elendig og ubalansert at jeg spilte et par moduser. Jeg spilte ikke en gang MPen i 5 timer. Om de skal ha en MP må den vær knakende bra og ikke som søppelet i 2ern. 1ern hadde en veldig morsom MP, selv om de tikke var noe ranking eller unlocking enn på de dedikerte serverene.

- Jeg vil også ha MYE mer variasjon i Crysis 3. En av grunnene til at jeg spilte 1ern så mye var pga. den høye variasjonen av omgivelser. Dette var ikke i Crysis 2. Jeg bryr meg ikke hvor Crysis 3 blir å foregå, så lenge spillet har veldig mye variasjon.

- De må utnytte CryENGINE 3 motoren deres MYE mer. Det finnes millioner av folk som meg som har en PC som kan kjøre alt PCen blir stappet med. 1ern hadde revolusjonerende grafikk, 2ern hadde ikke dårlig, men heller ikke fantastisk grafikk. Jeg husker jeg så en video av grafikken i CryENGINE 3 der de kjørte Crysis 2 på PC før konsollifiseringen skjedde. Det så helt fantastisk ut. Men etter konsollifiseringen måtte PC spillerne nøye seg med middelmådig konsollgrafikk, selv med DX11 patchen og High-Res teksturene. Jeg har sett moddere som laget demonstasjons spill med bedre grafikk enn Crysis 2.

- Lyd. Både Crysis 1 og Crysis 2 hadde laber lyd. Musikken var veldig bra, men stemmeskuespillet var veldig labert. Dette håper jeg de fikser i Crysis 3.
  • 0
Enig i mye av det du sier Fantomena, men samtidig kan jo MP øke spilletiden noe enormt. CryTek kan få et annet team til å lage MP, mens de selv lager SP.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg vil se:
Mye greier...


Jeg er helt enig fantomena på alle punkter.

Det eneste jeg vil legge til er...
At jeg vil ha samme MP som Crysis Wars, fordi om det ikke er ranking og slikt. Men det var nesten den beste MP opplevelsen jeg har hatt. Dessverre spilte jeg det bare når det var lite folk på serverene, men å se den MP i Crysis 3 hadde vært fantastisk.
Dessverre klarer ikke dagens Konsoll å kjøre en stor 64 spiller map i Cryengine 3 på mer en Low...så derfor blir det ikke noe av det i Crysis 3...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Enig i mye av det du sier Fantomena, men samtidig kan jo MP øke spilletiden noe enormt. CryTek kan få et annet team til å lage MP, mens de selv lager SP.


Det er jeg enig i. Bare at Yerli sin CryTek i Tyskland lager SPen, mens en annen utvikler lager MPen. Free radical som laget MPen i Crysis 2 visste ikke særlig mye av det de gjorde ser det ut som. Men om de kommer med en Crysis 2 lignende MP kan de droppe hele greia.

Siterer Creteck:
Citerer fantomena:
Jeg vil se:
Mye greier...


Jeg er helt enig fantomena på alle punkter.

Det eneste jeg vil legge til er...
At jeg vil ha samme MP som Crysis Wars, fordi om det ikke er ranking og slikt. Men det var nesten den beste MP opplevelsen jeg har hatt. Dessverre spilte jeg det bare når det var lite folk på serverene, men å se den MP i Crysis 3 hadde vært fantastisk.
Dessverre klarer ikke dagens Konsoll å kjøre en stor 64 spiller map i Cryengine 3 på mer en Low...så derfor blir det ikke noe av det i Crysis 3...


Så enig! Har brukt mange timer på Crysis Wars. Jeg tror faktisk at jeg har brukt mer tid på Crysis Wars enn på noe annet MP spill. Og det sier litt angående hvor underholdende det er.

Det hadde vært utrolig deilig om CryTek bare kunne ha videreført Crysis Wars inn i CryENGINE 3. Så lenge de ikke kommer med samme MP møkka som var i Crysis 2 inn i Crysis 3 blir jeg superglad. Jeg kan ikke se for meg at de klarer å lage en så elendig MP som det var i Crysis 2 enda en gang. Free Radical burde vite hva de har gjort feil.

Synd at dagens konsoller bestemmer over spillutviklinga. Gleder meg til neste generasjon. Da får vi sikkert noe heftig på PC. Men neste generasjon kommer vel ikke før mellom 2013-2015 kan jeg tenke meg. Noe som er lang tid til.

Denne modderen overgår enkelt CryTek og gjenskapte Titanic med CryENGINE 3. Å få slik grafikk i Crysis 3 hadde vært en drøm. http://www.youtube.com/watch?v=-_IKqjb9TRY

Om CryTek skuffer med Crysis 3 har de mistet tilliten min helt. Da blir de tlenge før jeg kjøper et nytt Crysis spill. De vet hva fansen vil ha, om jeg så må oversette listen min til Engelsk og spamme den ned i alle CryTek/Crysis forumene gjør jeg det.
  • 0
Helt sikkert draxi!
Så det på Vg247
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Håper virkelig de har fokusert på PC denne gangen.
  • 0
Helt enig, og spesielt når det kommer til kontrollene.
Crysis 2 var laget for konsoll, jeg har testet Crysis 2 med både tastatur og gamepad.
Og gamepaden kom best ut, Jeg vil ha tilbake gameplayet fra Crysis 1. da følte man at man var personen, og at det faktisk var litt taktikk i å bruke drakten!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg ser i likhet med de fleste andre her enda større frihet i neste Crysis-spill. Forøvrig ser jeg frem til å skyte med komposittbue. Jeg kan garantere at jeg kommer til å forsøke å gå gjennom hele spillet bare med den buen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Håper på mer våpen (som det er bekreftet at det skal komme). Bedre grafikk, og mer utfordringer. Liker toeren best kanskje fordi jeg fik den først, men har altid og mener eneren er alltid best.

alcatraz skal igjen være i rollen, men nå heter han Profit fordi i sluten av toeren sa ham at han vile bli kalt det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!