Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Cpt_Wargasm - Ny Spill Kommentator


Hei, jeg heter petter og er 15 år fra trondheim.

Jeg har nettop startet med youtube, og legger ut en del commentaries og gameplayes på norsk, av diversje spill: Cod, minecraft... osv på NORSK

Hvis dette hører interresangt ut, sjekk ut Www.youtube.com/Cptwargasm for mere informasjon
  • 0
heter du petter? kult, for det gjør kompisen min også ;)
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siterer jonskja:
Heter du petter? kult, for det gjør kompisen min også ;)


Helt utrolig ikkesant? En venn av deg og en tilfeldig person på internett har samme navn!

Til selve førsteposten vil jeg bare si at du burde vurdere å frigjøre deg litt mer. Jeg så den siste videoen din, og det virket mer som en informasjonsvideo hvor du leste rett fra et manus, noe som fort blir kjedelig. Nå er jeg ikke akkurat den som ser mest på Gameplay Commentaries, men er ikke litt av poenget at du skal kommentere gameplayet og samtidig prøve å være litt humoristisk eller prate om noe interessant? Det skal derimot sies at stemmen din var nokså behagelig, og det er kult at noen prøver å gjøre dette på norsk.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du kan prøve å gjøre noe nytt istedetfor å bare ha commentaries der du bare snakker om spillet :p jeg skjønner at du er valdig strategi-basert men prøv å gjøre det innteressant anyways
War, war never changes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!