Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner


Ja, det var ganske skummelt! Det dårlige kampsystemet gjorde jo spillet skumlere!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, det var ganske skummelt! Det dårlige kampsystemet gjorde jo spillet skumlere!


HAHA
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
OI! Så nå at det var mulig å misstolke den setningen utrolig mye! Mente at med et så tungvint kampsystem, så måtte man hele tiden være forsiktig og ikke løpe inn i kamp. På denne måten ble man automatisk forsiktig, og spillet ble dobbelt så skummelt av seg selv...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer LadyLiberty:Citerer kokiri:
Citerer LadyLiberty:Jeg skulle være tøff og prøve meg på F.E.A.R., alene, når det var mørkt ute, med surroundanlegget på fullt....
DET....... gikk ikke så bra!! Og spillet har ligget og samlet støv siden. FREAKY!

Jeg, lag for å sove etter at jeg spilte det, så la jeg coveret på bordet foran senga, men jeg jeg sto opp å gjømte Coveret.


Hele spillet er jo nesten som et levende mareritt.. :-p

en av gangene jeg skvatt mest var på Første banen.
Når han mannen kommer ut bak fra ventilen.
Jeg satt helt avslappet, plutselig kom han fram å brølte. *grøss.


Og så har man jo selve stemningen da...fotskritt? hvor? hva? ..går litt lenger frem..åpner døra.. FREAKY SVARTHÅRA SPØKELSE/LIK AV EI JENTA WHÆÆÆÆÆ..

jeg vil ikke dø av hjerteinfarkt i en alder av 25, takk
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Så skummelt er det jo ikke!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så skummelt er det jo ikke!


joho...for meg var det det
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
jeg så på mens kokiri spillte det. så "samara" når han snudde seg mens han klatret ned en stige
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Project Zero/Fatal Frame-spillene er JÆVLIG skumle. Når "man with long arms" kom rundt hjørnet veldig sakte.. sååå skummelt! Husker ikke om det var det første eller andre spillet. Japanerne vet hvordan man gjør det altså. Det fjerde spillet har kommet til wii i Japan, men ikke her. Sjekk wiki.
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
husker at jeg så noen spille et skrekkspill.. du var en asiatisk jente og tok bilder av spøkelser elr no. det var ihvertfall det skumleste spillet jeg har sett.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Skumlaste spelet nokon sinne er, i følgje deg?
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
gnomely! det er Fatal Frame . Vi prøvde å spille det med lyset av og med høy lyd, men 10 minutter inn i spillet klarte vi ikke mer.
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
det ble litt i overkant skummelt da jeg så på..... fatal frame sier du?

*søker*.....O_O...j-ja det er d-d-de-det spi-illet.......

lurer på om jeg kan få tak i det? står på gamespot at hvis man liker sh og re kan man like dette.. jeg liker begge
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
man finner det i pre-played delen i spillbutikker. tror jeg har sett det der hvertfall.

lykke til, sier bare jeg .

Det heter Project Zero her, forresten!
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Folkens! Minn meg på at jeg ikke må kjøpe F.E.A.R!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
ikke kjøp F.E.A.R
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Herregud, jeg skvatt som ei katte med sennep i bakenden da Yeta ble fiende i den boss-battlen i Twilight Princess... jeg havnet fra sofaens front til bak den på to sekunder! *skjelver litt*
  • 0
Siterer sicktrick:
Folkens! Minn meg på at jeg ikke må kjøpe F.E.A.R!


Why?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skvatt er par ganger da jeg møtte på noen skumle skapninger på Fallout 3 i dag.
Var nede i et mørk rom da svære beist plutselig løp mot meg.

Heldigvis hadde jeg plenty med miner i sekken.
You're sleeping over, right?
  • 0
Skvatt så sykt en gang; satt på dass, så plutselig så jeg at det stod en diger edderkopp rett foran meg. Men, men, er ikke redd for dem, bare skvatt av synet. Kværka'n etter det!

Haha, skummel hendelse i spill? Har mange ganger vært nervøs mens jeg har spilt, men aldri direkte redd elns. Skvatt noe sykt i Brothers in Arms: Hell's Highway, når jeg løp gjennom den gangen og plutselig kom det blodige trynet til han gutten opp på skjermen min. Var ikke forberedt på den!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Starten på dead space var ganske skummelt, men slutten var ikke skummel i det heletatt... Kjipern...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
har noen sett filmen der sola er døden nær og noen må være med på en bombe som skal aktivere sola igjen? tror den heter sunshine.

da jeg satt på rommet mitt den kvelden og så på filmen, kom det et bildet opp. men det var som en flekk på bildene. Det så ut som et blodig ansikt. jeg skvatt som bare f*en. Jeg trodde jeg hadde sett syner, men så kom bildet igjen......

ps: hvem vil ha post nmr 500 i tråden?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
JEG!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Condemned: Criminal Origins, når du skal ta bilde av han mannen i skapet som ikke har munn og mangler en arm. Mest paniske situasjonen i hvertfall.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Da pissa jeg på meg....
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jeg har ikke sett hvordan det ser ut jeg.. har hørt at condemned 1 var best. men det er vel verdt å prøve?



pss: neste innlegg blir nummer 500
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!