Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner


Siterer gnomely:
det var det ja!

lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd...


det ble jeg ikke DET!


det er skikkelig skummelt med den skurringen, og jeg vet ikke hvor fienden er.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
joho!!! pyramid head skremte vettet av deg!!! (mitt også. men det var lenger ut i spillet.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Nå har jeg kjøpt Silent Hill 2... DEt er det skumleste spillet jeg noen sinne har spilt!!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
Nå har jeg kjøpt Silent Hill 2... DEt er det skumleste spillet jeg noen sinne har spilt!!


JAAA!!!!.

hvor har du kommet?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer sleepy hollow:
Nå har jeg kjøpt Silent Hill 2... DEt er det skumleste spillet jeg noen sinne har spilt!!


JAAA!!!!.

hvor har du kommet?

Eh... Jeg ble fullstendig hekta på spillet og runna det nok så fort
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
Citerer kokiri:Citerer sleepy hollow:
Nå har jeg kjøpt Silent Hill 2... DEt er det skumleste spillet jeg noen sinne har spilt!!


JAAA!!!!.

hvor har du kommet?
Eh... Jeg ble fullstendig hekta på spillet og runna det nok så fort


Hehe, ville ikke blitt innlagt på det sykehuset.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer sleepy hollow:
Citerer kokiri:Citerer sleepy hollow:
Nå har jeg kjøpt Silent Hill 2... DEt er det skumleste spillet jeg noen sinne har spilt!!


JAAA!!!!.

hvor har du kommet?
Eh... Jeg ble fullstendig hekta på spillet og runna det nok så fort


Hehe, ville ikke blitt innlagt på det sykehuset.

Eller overnatta på det hotellet.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Hei folkens, nå spiller jeg Perseus Mandate, den andre FEAR expansionen og hvis dere syns den orginale FEAR var for skummel så kan jeg anbeafale Perseus mandate.

Den gode slowmo actionen er der enda, men denne gangen er ikke spillet skummelt i det hele tatt, bortsett fra noen små punkter igjennom spillet. Ellers er det den normale nedslaktingen av folk, men denne gangen er det ikke kloner, nå er det leiesoldater. Disse leiesoldatene er mye sterkere og man går nesten litt lei fordi de vil aldri ligge stille (de vil ikke dø...). Spillets story er også mye dårligere enn den orginale FEAR og extraction point, men det fyller noen hull og en ekter FEAR fan vil not kjøpe det.

Er det noen her som har spilt Perseus Mandate, og syns det var skummelt??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Dårlig med respons...

Men dere, Hvilket skrekkspill syns dere er best? Og nå tenker jeg ikke på best bare fordi det er skummlest, men et godt skrekkspill fordi det er god Action, kul story, bra AI osv, men også skummelt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Condemned, Silent Hill og Fatal Frame II er nok de spillene som har vært skikkelig uhyggelige å spille.
  • 0
jeg syntes animal crossing er veldig skummelt det er faen meg sauer der!!! det er heeelt sykt skal jeg si dere. SYKT!!!
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
  • xpn
  • xpn
F.E.A.R skvat noe J***** første gangen jeg så hu h**** komme
  • 0
Resident evil 1, syns jeg er skummelt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Mye skummle spill... Resident Evil serien er jo bare "ugh i buksa" lissom...
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer olsenfanden:
Mye skummle spill... Resident Evil serien er jo bare "ugh i buksa" lissom...


ganske skummelt på kamerainkler som ikke viser rundt hjørnet.

EKS: Går rundt et hjørne, og DER er det en Zombie, som er i full fest i hals regionen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer olsenfanden:Mye skummle spill... Resident Evil serien er jo bare "ugh i buksa" lissom...



ganske skummelt på kamerainkler som ikke viser rundt hjørnet.



EKS: Går rundt et hjørne, og DER er det en Zombie, som er i full fest i hals regionen.


Haha den er klassisk det er fert med sån kameravinkel ass
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Tror nok Resident Evil 5 blir nokså skummelt det óg...
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer olsenfanden:
Tror nok Resident Evil 5 blir nokså skummelt det óg...


har hørt at det skal nesten kun være dagslys.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dagslys kan da være veldig skummelt det også i skrekkspill, men det er mørket i lange korridorer i FEAR som gir meg den skikkelige skrekkfølelsen. Får håpe det blir litt av begge deler i RS 5 da, selv om jeg antageligvis ikke skal kjøpe det da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg mener at det er kontraster som er skummelt jeg da. Hvis man kommer inn i et mørkt rom, og så skrur på lommelykten så vil det bli veldig opplyst der man peker, men ellers vil det være mørkt, det er da jeg får følelsen av at jeg blir iaktatt, men når jeg peker mot det mørke hjørnet der lyden kommer fra er det kanskje ikke noe der, eller så er det noe der!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg mener at det er kontraster som er skummelt jeg da. Hvis man kommer inn i et mørkt rom, og så skrur på lommelykten så vil det bli veldig opplyst der man peker, men ellers vil det være mørkt, det er da jeg får følelsen av at jeg blir iaktatt, men når jeg peker mot det mørke hjørnet der lyden kommer fra er det kanskje ikke noe der, eller så er det noe der!


Helt enig med deg der Det er satans skummelt ja!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det skumleste spillet jeg har spilt er nok Condemned.
Der du går rundt i bygningen på jakt etter morderen i et veldig mørkt rom og du hører dører bli slått igjen. Hater når uteliggerne plutselig spretter frem bak et vindu med en planke i hånda.
Har ikke spilt hele spillet men demoen.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
kokiri....du har aldri kommet deg forbi den andre bygningen i sh2...... jeg kom meg til......ehm........husker ikke .....etter at "pyramid head" fikk tak i .........hun som ligner mary.... rett foran heisen
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hei folkens, nå spiller jeg Perseus Mandate, den andre FEAR expansionen og hvis dere syns den orginale FEAR var for skummel så kan jeg anbeafale Perseus mandate.

Den gode slowmo actionen er der enda, men denne gangen er ikke spillet skummelt i det hele tatt, bortsett fra noen små punkter igjennom spillet. Ellers er det den normale nedslaktingen av folk, men denne gangen er det ikke kloner, nå er det leiesoldater. Disse leiesoldatene er mye sterkere og man går nesten litt lei fordi de vil aldri ligge stille (de vil ikke dø...). Spillets story er også mye dårligere enn den orginale FEAR og extraction point, men det fyller noen hull og en ekter FEAR fan vil not kjøpe det.

Er det noen her som har spilt Perseus Mandate, og syns det var skummelt??


Jeg spiller Perseus Mandate, men synes ikke det er spesielt skummelt enda. Har bare kommet meg til Interval 02 (sånn cirka halvferdig på den intervalen). Som sagt, synes jeg ikke det er veldig skummelt, men det har sine høyedpunkter. Er originale F.E.A.R bedre, skumlere og lengre?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Det orginale FEAR er tre ganger så langt, har en bedre historie, og er mye skummlere! Det er et must og det er kjipt at du spiller Perseus da det kan gi et dårlig inntrykk av "serien"... Kjøp FEAR du!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!