Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sitter du på en fersk spillnyhet?


  • Los
  • Los
Siterer ZubiMar:
Ubisoft har annonsert at oppfølgeren til Naruto: Rise of a Ninja , Naruto: The Broken Bond kommer til jul

http://play.tm/wire/click/2025806


øøøø, ja... Det har stått på nyhetssiden her for...en uke eller to siden
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Haha, bra jeg gadd å sjekke det. Så det ikke før i dag, og i og med at jeg ikke så det på nyhetssiden for de siste tre dagene trodde jeg ikke GR hadde fått det med seg. Så feil kan man ta!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer ZubiMar:
Haha, bra jeg gadd å sjekke det. Så det ikke før i dag, og i og med at jeg ikke så det på nyhetssiden for de siste tre dagene trodde jeg ikke GR hadde fått det med seg. Så feil kan man ta!


En ærlig feil. Det er ikke noen som gidder å bla igjennom hele nyhetsarkivet før de skriver her he he

Gleder meg til spillet da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Don Mattrick: Xbox 360 har bedre spill en Wii og PS3 tilsammen, nei seriøst.

Xbox sjefen Don Mattrick uttalte nylig at Xbox 360 har bedre spill en Wii og PS3 tilsammen, noe som faktisk ikke er hva han synes, men statistikk fra den høyprofilerte siden Metacritics. Statistikk derifra viser at Xbox 360 spill har flere titler en Wii og PS3 tilsammen som har fått 90+ gjennomsnittlig i score hos metacritics.
PS3 ligger på andre og Wii på siste. Statistikken viser også at Wii også har flest dårlige spill, samt at PS3 har flest best spill i forhold til antall spill.

http://www.gamersworldbd.com/2008/07/xbox-360-has-best-game
s.html
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer The Heretic:
samt at PS3 har flest best spill i forhold til antall spill.


Xbox 360 ligger faktisk en hårsbredd foran, der også. Med 0, 12 %.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer The Heretic:
Wii også har flest dårlige spill,


Shovelware FTW

Det er ikke overraskende at 360 ligger øverst, med tanke på forspranget i tid (med tanke på PS3)

Eller?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer HHH:
Xbox 360 ligger faktisk en hårsbredd foran, der også. Med 0, 12 %.

Ops, så ikke godt nok etter. Delen til Sony så stor ut grunnet vinkelen på sirkeldiagrammet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Games for Windows er nå gratis å spille på Xbox 360

Nå som Microsoft gjorde Windows Live gratis, ser de ut til at Games for Windows spillene, altså cross-plattform spillene nå kan spilles gratis med Xbox Live Silver på Xbox 360. Dette er selvfølgelig positivt og dette tvinger nærmest MS til å skyte seg en gang til i foten om de ikke gjør hele Xbox Live gratis. Kanskje Xbox Live blir gratis til den store høstoppdateringen, "The New Experience"?

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=21691968
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Er det mange av dere som venter på Red Alert 3? Jeg for min del gleder meg stort til spillet lanseres i slutten av året. Nå har jeg fått vite hvilke specs du ma ha på PC-en din for å kunne spille det og slik ser de ut;

OS - Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor - XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory - XP/Vista: 1 GB
Hard Drive - Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card - NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse
Optional - VoIP Headset

Jeg vil kunne klare å kjøre spiller smertefritt og med maks grafikk, men er det noe av dere andre som kanskje må oppgradere for å kjøre spillet?

Lagt til 2008-07-28 13:06:
Visste dere at Mark Whalberg som har fått hovedrollene (i filmen om vår alles kjære Max Payne) ikke har spilt spillet som omhandler sin rolle. Det er regissøren John Moore som blant annet har regissert Behind Enemy Lines og Flight of the Phoenix som har fått denne viktige oppgaven å få Max Payne på det hvite lerret. Om han klarer jobben får vi ikke se før oktober og jeg kan ikke annet enn å si at jeg gleder meg stort. Max Payne er for meg et stor spillfigur som jeg har brukt mye tid sammen med.

Med rollen som Max Payne, håper jeg Mark Whalberg blir å spille Max Payne-spillene, for da først vil han finne ut hva han egentlig har gått glipp av

Hva tror dere om den kommende filmen om Max Payne?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Så skjedde det jeg hadde fryktet. Battlefield Heroes blir utsatt på ubestemt tid til uviklerne har lagt til en litt mer kompleks community-del. Det vil si at jeg ikke har noen ny releasedato

Et annet spill jeg har gledet meg stort til er FPS-spillet Tiberium. Her vil vi som elsker Command & Conquer-verden, så vil vi kunne i ren FPS-stil oppleve dette på nært hold. Les mer om spillet her; HER. I dag fikk jeg vite at også dette spillet blir utsatt og at det ikke vil komme sent i år som først antatt. I følge de siste rapporter, så ser det ut til at spillet vil dukke opp mellom april 2009 og mars 2010. Med andre ord, enda mer venting på et spill jeg helst ville hatt i går...

Dette er opplysninger som kommer fra en sikker kilde i EA etter et eget internt møte om salgstall.

---

Tom Clancy's H.A.W.X. er også utsatt og det til første kvartal neste år. Nå er det blitt en del spill som har sett utsettelsesspøkelset
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
'yeah kan ha REd Alert 3 maks jeg å Gleder meg som en liten unge, spilt igjennom de fleste C&C spillene nå for å se om det er mer kontakt med Tiberian (Tiberium) serien.

For å si det Bernt Tiberum har ikke så veldig mye med C&C serien. Alt er anderledes og det har ikke C&C foran i navnet ;)
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det er sant, men det meste av kjøretøyene m.m. stammer fra C&C-universet. Jeg gleder meg som et lite barn til spillet kommer og håper det blir en større hit en C&C Renegade ble i sin tid
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Logoen stammer, EVA database stemmer.
Kjøretøyene nah:

Første bilde på hjemmesiden deres:
En robot: Det er ikke en Titan eller en Wolverine (husker ikke hvordan det staves.)
Andre: Den Alien tingen kan se ut som shock tropper men har ikke samme form så det er ikke den.
Tredje: Ikke noe med C&C å gjøre :p
Fjerde: Når får Alien "ufoer" ingen steder i hele C&C og rakket gunneren er ikke samme som Tiberium serien.
Femte: Kan være en Zone Tropper
og så videre.

Jeg tar Tiberium i C&C serien når den får på en C&C logo. Eller har den ikke så mye felles med selve C&C historien å gjøre.

Lagt til 2008-08-11 13:07:
Kommer til å bli større en selve Renegade, pga GFX horer og at det kommer til å bli større en selve Renegade og vanskeligere håper da jeg.

Renegade er morsomt men senere i spillet kjedelig .
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Da har endelig spillet Spore gått gull og jeg gleder meg som en liten unge til det ferdige spillet er på gata. Har fulgt med dette spillet siden det ble annonsert for over et og halvt år siden. Herlig tider med andre ord

Flere som gleder seg til Spore lanseres?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Flere som gleder seg til Spore lanseres?


Jeg gleder meg som en bittelitten unge

The Sims Apartment Life har fått det norske tilnanvet Byliv

Egentlig ikke no mer å si om den saken, annet enn at alle rykter om at det ville hete Leilighetsliv osv er avkreftet. Om høsten blir det byliv!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Det skal komme et nytt Ratchet & Clank spill i høsten 2009!
Så nå kan vi glede oss til det kommer, selvfølgelig gleder alle seg til 21. august også for da kommer Quest for Booty.

Crysis Warhead kommer til Pc i europa den 12. september. (ikke så veldig ny)
  • 0
Oiii! Elsker Ratchet & Clank

Gleder meg som et lite barn til Crysis Warhead - det ser helt konge ut

---

Simon the Sorcerer 5 annonsert
The Games Company annonserte at de nå er i full gang med deres neste del i den populære adventure-serien av Simon The Sorcerer. Denne lille snodige og eventyrlystne trollmannen Simon får denne gangen oppleve en futuristisk, turbulent verden og her er målet å få hjulpet Simons hukommelse på plass.

Er du fan av "pek og klikk" spill, så bør du holde gluggene oppe for dette spillet som nettopp er blitt annonsert!

---

Tom Clancy's EndWar også til PC?
Tom Clancy's EndWar er et next-gen strategi spill som tar deg med til en futurisk tredje verdens krig. UbiSoft Shanghai leder Michael de Plater avslørte at EndWar også høyst sannsynligvis kommer til PC, men da ikke før i 2009. Mens EndWar er lagd for konsoller sa de Plater følgende "we're obviously looking at it. A good strategy game is a good strategy game."

Venter spent på flere opplysninger rundt dette og selvsagt en bekreftelse
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Euro Truck Simulator - demo klar til nedlastning
Er du en av de som ikke kan få nok av simulatorer. Nå kommer en simulator som tar deg med som vogntogsjåfør til det europeiske kontinentet og allerede i dag kan du få testet tu spillet. En demo er klar og denne kan du laste ned via linken nedenfor:

Euro Truck Simulator - demo klar til nedlastning
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
En Soul Calibur IV demo er nå å finne på Xbox Live Marketplace.
Du kan spille som Nightmare og Cassandra, og får prøvd ut begge i et par kamper. Ikke veldig lang, men du får en anelse av hvordan spillet er...
Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle og de som ikke kan telle...
  • 0
Burnout Paradise til PC
I januar neste år vil PC-versjonen av Burnout Paradise bli lansert og gjett om jeg gleder meg stort til det. Har brukt masse timer på Xbox 360-versjonen, men gleder meg mer til PC-versjonen for det første på grunn av flere modes, for det andre langt bedre grafiske muligheter. Er du en av de som venter med spenning på spillet?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer tarkan:
Da skal visst MGS 5 komme: http://itavisen.no/sak/784105/Metal_Gear_Solid_5_bekreftet/

Muligens at det kommer til Xbox 360 også.


Det har riktignok vært rykter om det lenge, men jeg trodde det skulle være uten Kojima? Ikke at det gjør noe, blir nok bedre med ham i fronten.

Gleder meg virkelig til dette, selv om jeg har utrolig lyst til å spille Metal Gear Solid 1, 2 og 3 først. Etter det jeg vet om MGS3, høres MGS5 ut som en fortsettelse.

Det er vel bare å krysse fingrene
You're sleeping over, right?
  • 0
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa mgs5
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!