Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


Siterer Maggot:
Walkthrough har jeg brukt et par ganger, hvis jeg har sittet bom fast over lengere tid.


Jeg også

Med Half-Life 2 satt jeg fast big time. Da måtte jeg se litt på internett, gitt!
  • 0
Siterer Maggot:
Bruker kun juksekoder for å ha det gøy, ikke for å komme meg videre i spillet. Walkthrough har jeg brukt et par ganger, hvis jeg har sittet bom fast over lengere tid.


Jeg har brukt walkthrough og koder hvis jeg sitter fast ordentlig. Prøver så klart flere ganger, men vil heller bruke koder enn å rive av meg håret i frustrasjon.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Citerer Maggot:Walkthrough har jeg brukt et par ganger, hvis jeg har sittet bom fast over lengere tid.

Jeg også

Med Half-Life 2 satt jeg fast big time. Da måtte jeg se litt på internett, gitt!


Hvor satt du fast.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Bruker juksekoder på GTA når jeg og en venn skal se hvem som kan gjøre mest helvete i byn'.
xO
  • 0
Siterer darth sith:
Bruker juksekoder på GTA når jeg og en venn skal se hvem som kan gjøre mest helvete i byn'.


Jeg bruker våpenkoder da jeg også, men jeg bruker aldri våpenkoder når jeg spiller storyen. Da er det mer morsomt å spille på hester på det gamblestedet i Los Santos, for å få råd til å kjøpe våpen på Ammu-Nation
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
På GTA bruker jeg kun koder når jeg vil ha det litt moro. Ellers så gjør jeg ikke det.

På Call of Duty så må du jo gjøre det fortjent til kodene. Først ved å runde spillet en gang. Deretter finne så og så mange PC'er. Det syns jeg er litt moro. Og forlenger levetiden på spillet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg bruker også koder på GTA. Der øker kodene underholdningsverdien i spillet spør du meg. Men koder i spill som CS er noe skit. Skjønner ikke hvorfor folk gidder? Er de så dårlige at de må bruke koder som den alltid headshot-driten eller skyte gjennom vegger-greia?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Enig med dere begge. CoD4-systemet er bra, for det øker holdbarheten og er gøy, men koder i CS er noe skikkelig herk. Da er det bare tull
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ehh.. sjekka statsen på hvor mange koder en ven av meg har brukt på GTA SA. Det var 1870861 koder
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Koder er til for å brukes ETTER man har fullført et spill eller en bane
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg ghoster av og til med venner på cs, det er rått, men jeg cheater ikke spesielt mye
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
Jeg bruker aldri koder mens jeg spiller gjennom hovedhistorien. Kun etter at jeg har spilt ut spillet. De eneste spillene jeg i det hele tatt har brukt koder i er GTA spillene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Det er xtremt uvanlig at jeg bruker juksekoder. Når jeg gjør det så angrer jeg like etterpå fordi det "dreper" spillet på en måte, som gjør at det ikke er morsomt å spillet det mer.

Men jeg glitcher det er gøy
  • 0
Jeg er stolt over at jeg ikke brukte én kode i GTA mens jeg tok storyen. Har fortsatt ikke brukt noen.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg er stolt over at jeg ikke brukte én kode i GTA mens jeg tok storyen. Har fortsatt ikke brukt noen.

Det er ganske morsomt å lage en ekstra fil hvor du leker deg litt med koder da.
Spesielt på flyplassen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!