Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva er det dårligste spillet noensinne?


Siterer ruffymd:
Plumbers don't wear ties til 3do
det er verdens verste spill, noen vil ikke kalle det spil engang.


Sett det på Angry Video Game Nerd?
I was frozen, today!
  • 0
det dårligste spillet jeg noengang har spillt er vel carmen sandiego til GC, sluttet å spille spillet etter 30min
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
faktisk har jeg ikke spilt så mange dårlige spill. jeg har nesten altid sett på omtaler om spillene før jeg kjøpte dem. men det spillet jeg er mest skuffet over og som suger er stronghold 2.
  • 0
The Golden Compass, verste brukte penger EVER!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hva er dette slags useriøs tråd? Det er en stor forskjell på et spill du ikke liker, og et dårlig spill. Age of Wonders ?! Det er jo et utmerket og unikt strategispill, kanskje du ikke liker turnbased eller strategispill men dårlig? Det har grei grafikk, nydelig musikk, lite bugs og et unikt gameplay. God jul Kraken.

Jeg liker ikke call of duty 4, så det er det dårligste spillet jeg vet om HEHE. At det går an.
  • 0
Minesveiper! Prøvd Money pig på 123spill? Jeg kann gi deg ett hint, du kommer til å angre på at du har spilt det.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Siterer Orkestergrav:
Big Rigs: Over the Road Racing. http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html
'Nuff said


Absolutt. http://www.youtube.com/watch?v=6NCesw3ZkAE&feature=channel
_page


Det er ikke et spill en gang, det er jo uferdig til tusen. Møkk.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
kjøpte meg et spill som heter the heat of war i forrige uke, det var jævlig dårlig! vurderer om jeg skal skrive en slakteanmeldelse av det!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
bionicle til pc.
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Siterer ruffymd:
Plumbers don't wear ties til 3do
det er verdens verste spill, noen vil ikke kalle det spil engang.

I second that.
Trying to be reasonable
  • 0
  • Los
  • Los
Celebrity Deathmatch!

Tenk at noen en gang betalte fullpris på dette spillet! Tenk at folk, blant annet meg, måtte betale for slik tortur! Jeg betalte hele 10 kroner for det da, så det var ikke så ille.. men jeg føler med alle andre som har betalt mer!!!!!!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
meeeh...hmm...nightmare on elm street nes.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Når jeg tenker på det, så har jeg bare spilt bra spill. Jeg har alltid lest omtaler og sett på terningkast før jeg våget meg til butikken

Video reviewen til Gamespot av Big Rigs er sykt morsom. Alex Navarro slår hodet i bordet og vet ikke hva han skal gjøre
  • 0
Prince of persia. solgte det dagen etter jeg kjøpte det. (fikk 50kr mer en jeg betalte for det )

Det er ble jævlig iriterende å ikke kunne dø.
  • 0
Agent Hugo eller noe, sier ikke mer.. xD
Love is our resistance!
  • 0
Siterer EvilNicholas:
Prince of persia. solgte det dagen etter jeg kjøpte det. (fikk 50kr mer en jeg betalte for det )

Det er ble jævlig iriterende å ikke kunne dø.
¨


Å? Ikke Sands of Time, vel? xD

Lagt til 2009-11-08 16:27:
Åja, my bad - Du mente det nye
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Halo 3? er fy søren det verst spillet noensinne!

neida, bare tulla, tør ikke å si det i frykt for min egen sikkerhet
Big rigs så forferdelig ut fikk litt lyst til å kjøpe det da
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
merkeligt..jeg skrev halo 3 er det værste jeg også..som en spøk P men slettet det flør jeg begynte å se røde prikker på panna mi gjennom soveromsvinduet
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
når du nevner røde prikker. synes det har vært mistenkelig mange rundt meg. Se! der kommer det en opp ved siden av meg! halloen! hvorfor setter du deg i pannen min

Lagt til 5 min seinere.
Det er ikke kamikazeknut som skriver dette. men jeg tror noen må slett brukeren hannes. han trenger den ikke lenger...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Modern Warfare 2..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
eier! (jeg fullførte settningen din for deg, selv om den er litt off-topic xD)
Verste spillet er kuririn til gba.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer KamikazeKnut:
Halo 3? er fy søren det verst spillet noensinne!


Langt i fra det værste, men det er over hypet litt vell mye
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Enro
  • Enro
Fantonald til GC. Trenger jeg å si noe mer...
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!