LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~


      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Kikker på designet av og til, men ellers er det lite som henger igjen.
      Var ikke stort med minneverdige øyeblikk i spillet, og det føltes hele tiden som noe jeg hadde sett før, bare i ny innpakning og presentasjon.


      Seriøst?
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Seriøst?


      Ja.
      Det er et veldig bra spill, for all del. Men storyen og slikt gikk ikke like mye inn på meg som mange av dere gir inntrykk for. Spillets sterkere scener har liten effekt når en har så lite tid til å bli kjent med karakterene.
      Gameplayet ble også gradvis kjedeligere ettersom timene gikk og det fortsatte i samme spor. Gameplayet er alltid viktigst for meg, så hvis det ikke er underholdende hele veien, vil ikke resten av spillet være like interessant heller.
      Så det er som sagt egentlig bare designet som sitter igjen hos meg.
      • 0
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Spillets sterkere scener har liten effekt når en har så lite tid til å bli kjent med karakterene.


      Oi, hvordan takler du film da? Syns The Last of Us hadde en veldig bra lengde (i forhold til sin sjanger osv...). Kristian syns jo til og med at spillet var for langt.

      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Gameplayet er alltid viktigst for meg


      Det er jo en ærlig sak det, men det er jo veldig vanskelig å ha stadig nye minneverdige øyeblikk i gameplayet i et spill, uten at det fort blir veldig kunstig og scripta. Bayonetta har jo et ypperlig gameplay med mange minneverdige øyeblikk, bosser osv, men det er ikke veldig lett å få til. I tillegg er The Last of Us nesten mer karakterdrevet enn drevet av gameplay.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Sier meg ikke helt enig med Tommy. Derimot så synes jeg slutten var litt overhypa. Bioshock Infinite sin slutt satt i meg mye lenger. The Last of Us hadde jeg nesten glemt etter få dager bare. Begynte også å bli lei av snik, feil, overlev mot slutten.. Uansett er det et av de beste jeg har spilt dette året.

      8,5/10
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0
      http://www.youtube.com/watch?v=NcF0QMPVCDg

      Satte på denne nå, og etter et minutt begynte jeg å gråte. Fytti inni granskauen for et spill. Tenker på det fremdeles.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Håper på en oppfølger eller noe i den retningen. Spillet er jo rett og slett genialt.
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Jeg har møtt Spoiler:en neger og en unge i Pennsylvania. Hvor mange timer har jeg igjen på historien?
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Siterer gnyg:
      Hvor mange timer har jeg igjen på historien?


      Du har en stund. Kanskje 4-5 timer. Kanskje du bruker opp til 6-7 timer. Spørs hvor god du er og hvilken vanskelighetsgrad du spiller på.
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Takk for svar.

      Spiller på normal og er halvveis god. Har spilt i 8 timer nå omtrent.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Siterer gnyg:
      Spiller på normal og er halvveis god. Har spilt i 8 timer nå omtrent.


      Oi, 8 timer? Da har du spilt lenge. Uansett så spilte jeg spillet to ganger. En på normal og en på den vanskeligste. Husker ikke hva den vanskeligste vanskelighetsgraden het, men uansett det var hardt.
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Siterer Victorfinne:
      Husker ikke hva den vanskeligste vanskelighetsgraden het, men uansett det var hardt.


      Jeg synes Survivor var en av de enklere høyeste vanskelighetsgradene jeg har vært borti. Det var sjelden jeg døde mer enn en gang på de mest actionfylte områdene.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Jeg synes Survivor var en av de enklere høyeste vanskelighetsgradene jeg har vært borti. Det var sjelden jeg døde mer enn en gang på de mest actionfylte områdene.


      Døde ca. 50 ganger i Spoiler:den tunnelen. Der det er så mange klikkere og sånne ekkle infectede. Den tunnelen der Joel må passe på Sam. Det var brutalt.
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Noen som vet om gruppe jeg er med i på flerspillerdelen har noe å si for hvem jeg kan spille med?

      Husker ikke hva jeg er. Men begynner å kose meg online når jeg spiller med et lag som velger å arbeide sammen. Tenkte jeg skulle prøve å samle de trofeene som samles kan online.

      Har ingen motivasjon for enspiller om dagen så gidder ikke å tvinge meg igjennom den.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      Siterer Victorfinne:
      Citerer The Heretic:Jeg synes Survivor var en av de enklere høyeste vanskelighetsgradene jeg har vært borti. Det var sjelden jeg døde mer enn en gang på de mest actionfylte områdene.


      Vurderer og prøve spillet på Survivor. Må bare finne tid og motivasjon.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      • ES
      • ES
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Kikker på designet av og til, men ellers er det lite som henger igjen.
      Var ikke stort med minneverdige øyeblikk i spillet, og det føltes hele tiden som noe jeg hadde sett før, bare i ny innpakning og presentasjon.


      Utdyp. Hvilke spill tenker du på?
      "Always know if the juice is worth the squeeze."
      • 0
      Siterer Taktikkeren:
      Vurderer og prøve spillet på Survivor. Må bare finne tid og motivasjon.


      Du får to gull-trophies av det.
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Siterer ES:
      Utdyp. Hvilke spill tenker du på?


      Det er ikke bestemte spill, men heller en samling øyeblikk fra flere som virker kjente.
      Bare denne generasjonen har jeg spilt godt over 400 spill, og fullført hvertfall 250 av dem. Også har vi jo masse fra tidligere generasjoner.
      Er nok derfor jeg føler jeg har sett det meste før, uten å helt kunne plassere det.
      Det har nok også ødelagt spillgleden litt. Jeg er langt mer likegyldig til store spilløyeblikk nå. Sikkert derfor jeg virker mer negativ til mange spill enn flertallet.
      • 0
      Da har jeg ENDELIG tatt meg tiden til å spille det ferdig. Må si meg mektig imponert over hvor mye det satte preg på meg som spiller.

      Spoiler:Må si at Joel er en skikkelig usympatisk drittsekk. Likte virkelig ikke karakterutviklingen hans
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Siterer A to the H:
      Da har jeg ENDELIG tatt meg tiden til å spille det ferdig.


      På tide.

      Spoiler:Jeg syntes da han var mer drittsekk i starten, og at han utviklet seg til det bedre. Spesielt med valget hans på slutten.
      • 0
      Spoiler:Jeg synes at valget hans med å juge til Ellie var helt feil. Hun fortjente å velge selv, noe både Joel og Fireflies ikke lot henne.
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Håper på en oppfølger til spillet! Ikke en direkte en, men heller en i samme univers som følger en annen hovedperson!
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Siterer Victorfinne:
      Håper på en oppfølger til spillet! Ikke en direkte en, men heller en i samme univers som følger en annen hovedperson!


      Ikke jeg. Orker ikke et minutt til med clickers og Spoiler:bloaters. Huffameg så creepy de er.
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Kanskje de kan finne andre fiender da, men fy søren for et bra spill! Har lyst på mer!
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Siterer Victorfinne:
      Kanskje de kan finne andre fiender da, men fy søren for et bra spill! Har lyst på mer!


      Var litt lei på slutten. Følte at spillet var litt for repeterende til at jeg ville ha gitt den en 10/10. Vurderer å skrive en mektig anmeldelse i løpet av helgen. Skal ribbe alle detaljer av kjøttstykket.
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Burde se å fullføre spillet snart. Er omtrent halvveis men slet med enspillermotivasjonen, flerspilleren er kul. Vurderer å starte på nytt da, siden inntrykkene er borte nå..
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!