Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~

Siterer ElGamer:
Bare sånn for å spørre. Men er jeg den eneste som enda ikke har runna Last of Us?

Har du spillet?
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer ElGamer:Bare sånn for å spørre. Men er jeg den eneste som enda ikke har runna Last of Us?

Har du spillet?

Kjøpte det dagen før release og har spilt det i noen timer. Men takket være masse planer, så har jeg aldri fått satt meg skikkelig ned med spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare sånn for å spørre. Men er jeg den eneste som enda ikke har runna Last of Us?

Vel, jeg klarte ikke å legge det fra meg, så det er jeg ferdig med for en god stund siden.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Vel, jeg klarte ikke å legge det fra meg, så det er jeg ferdig med for en god stund siden.

Sleit faktisk ikke så mye med å legge det fra meg. Satser vel på at det ikke gir slipp når jeg starter opp igjen.
  • 0
Fant meg småskuffet over slutten Spoiler:Var bombesikker på at en av dem skulle dø, trodde spillet skulle ende med et emosjonelt brak. Likevel elsket jeg hvor åpen den var, hvordan Joel nekter å ofre Ellie for å redde menneskeheten fordi han nektet å miste den eneste han hadde vært glad siden dattera hans. I swear. Det var ikke noe mer etter rulleteksten? Skippa hele greia.

Ellers likte jeg spillet svært godt, elsket hvordan karakterene utviklet seg som både lag og personer. Gameplayet var så ufattelig spennende, og elsker spill som gir deg mye pusterom mellom kamper, der man kan utforske osv.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Fant meg småskuffet over slutten

Dude...Spoiler:Jeg var også helt sikker, men det at spillets slutt var så uforutsigbar likte jeg, nei..elsket jeg! Slutten var fantastisk!
  • 0
Det jeg likte mest ved historien i spillet var at Spoiler:det ikke var forutsigbart. trodde Joel, Ellie eller begge skulle dø en eller annen gang i spillet hele tiden som alltid skjer i "slike" spill eller filmer, altså der en av hovedpersonene dør og den andre må gå alene resten av veien. Likte det utrolig godt.
  • 0
Har sagt at og hvorfor før, men jeg elsket, nei elsker også slutten. Den henger ved. Men ElGamer? Hvordan klarte du å legge spillet fra deg så lett etter introen? For du spilte gjennom introen ja? Den er jo mildt sagt overlegen alle andre introer. Trodde de fleste skulle være hooked etter den. Men men. Du er kanskje ikke som de fleste Mer unik enn som så
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Har sagt at og hvorfor før, men jeg elsket, nei elsker også slutten.

+1

Blir spennende å se hvordan de bygger videre på det, hvis DLC'en skal være en follow-up.
  • 0
Siterer Creteck:
Dude...Spoiler:Jeg var også helt sikker, men det at spillets slutt var så uforutsigbar likte jeg, nei..elsket jeg! Slutten var fantastisk!

Sier ikke at den var ikke fantastisk, hadde en god følelse etterpå! Følte bare at Spoiler:slutten var et åpent vindu for en eventuell oppfølger eller spin-off siden de ikke kurerte smitten, noe som hadde vært helt forferdelig. Eller kanskje slutten åpner for DLC som er relatert til hva som skjer med Joel og Ellie etterpå? Eller kanskje vi får bakhistorien til Tommy, Henry eller Marlene?
  • 0
Spoiler: Spoiler:Vet ikke helt hva jeg skal si om historien. Men innrømmer at jeg følte meg litt dårlig da spillet var over. At Joel drepte en haug med mennesker som prøvde å finne en kur for zombie epedemien. En hel haug med gode mennesker. Hadde for eksempel ikke lyst til å drepe kirurgen. Ingen nåde og veldig brutalt. Men sånn sett kan jeg si at historien var god, fordi den engasjerte meg. En god historie er en historie som påvirker. Jeg har ikke så lyst til å spille gjennom historien en gang til.
Naughty dog
  • 0
Siterer Cherno:
Spoilers and stuff...

Det du sier er det jeg liker best med den. Men om jeg ikke tar helt feil:

Spoiler:Så har Sony kjøpt opp nettsteder som registerer The Last of Us 2 og 3, så jeg tror ikke Sony gir slipp på en suksess som The Last of Us. Men Naughty Dog har sagt at dette var slutteen på historien til Joel og Ellie og at de heller vil eksprimentere med andre deler av samme universet. Om jeg ikke tar feil der heller...Så man møter sikkert Joel eller Ellie i et eventuelt TLOU 2 og 3.
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Men ElGamer? Hvordan klarte du å legge spillet fra deg så lett etter introen? For du spilte gjennom introen ja? Den er jo mildt sagt overlegen alle andre introer. Trodde de fleste skulle være hooked etter den. Men men. Du er kanskje ikke som de fleste Mer unik enn som så

Introen er en av de desidert beste jeg har sett noen sinne. Men jeg klarte aldri å få satt meg inn i det som jeg hadde håpet. Så endte opp med 3 timer og så stopp. Men skal ta det opp igjen når jeg kommer hjem fra Danmark og gjennomføre det da. Må jo finne ut om det virkelig er en GOTY kandidat.
  • 0
Siterer Creteck:
Spoiler å har Sony kjøpt opp nettsteder som registerer The Last of Us 2 og 3, så jeg tror ikke Sony gir slipp på en suksess som The Last of Us. Men Naughty Dog har sagt at dette var slutteen på historien til Joel og Ellie og at de heller vil eksprimentere med andre deler av samme universet. Om jeg ikke tar feil der heller...Så man møter sikkert Joel eller Ellie i et eventuelt TLOU 2 og 3.

Kan være absolutt bra hvis de klarer å fange en ny magi ved universet og ikke bruke det samme om igjen
  • 0
Siterer ElGamer:
Må jo finne ut om det virkelig er en GOTY kandidat.

Mja, kandidat og kandidat. Andre spill må gjerne prøve seg. I min bok er The Last of Us helt klart allerede GOTY. Ser ikke for meg at noe kan komme å toppe dette før året er omme. Ser ikke for meg noe kommer til å toppe dette på lange lange tider.

@creteck:
Spoiler:Er skeptisk til eventuelle opfølgere. Jada, jeg er veldig spent på DLC-en, men en ren oppfølger (TLoU 2/3), det tror jeg egentlig ikke at jeg trenger. Dette er et spill som står helt fint alene. Slutten var så fin, og jeg ser ikke helt hva man skal spille videre på, hvordan forholdet mellom dem skal utvikle seg videre på en interessant måte. Nei, stans mens leken er god. Slutten var ganske åpen, men samtidig såpass konkluderende at jeg, som sagt, har problemer med å se for meg noen skikkelig konflikt som kan drive en oppfølger fremover. Trenger ikke mer TLoU bare for å får mer TLoU. Det må være et poeng med en oppfølger.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:
Mja, kandidat og kandidat. Andre spill må gjerne prøve seg. I min bok er The Last of Us helt klart allerede GOTY. Ser ikke for meg at noe kan komme å toppe dette før året er omme. Ser ikke for meg noe kommer til å toppe dette på lange lange tider.

Da må jeg vel finne ut om dette stemmer når jeg kommer hjem igjen da.
  • 0
Vil ikke ha oppfølgere.

Enkelte spill vil jeg ikke ha oppfølgere til for at magien skal bevare og holdes på.
  • 0
Siterer fantomena:
Enkelte spill vil jeg ikke ha oppfølgere til for at magien skal bevare og holdes på.

Magien fra det første spillet blir jo bevart uansett, det er jo eventuelle oppfølgere det går ut over. Men Naughty Dog er Naughty Dog, og uansett hva de bestemmer seg for å gjøre, så støtter jeg det.
  • 0
Var det ikke meningen at spillet skulle få oppfølger da? Helt ny IP og greier, liksom? Men jo, trenger nødvendigvis ikke oppfølger. Slutten var såpass god.

Kommer uansett til å glede meg om det kommer en toer, tho. Eller en DLC.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvorfor skal 1ern i det heletatt få singelplayer DLC? Nei, dette er en komplett historie og vi trenger ikke DLC for å få "Den komplette historien!!". Om de lager en 2er, så støtter jeg det, men jeg er ikke sikker på om jeg vil ha Joel og Ellie som hovedpersoner.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
jeg er ikke sikker på om jeg vil ha Joel og Ellie som hovedpersoner.

Ellie som voksen hadde blitt kult, men tviler på det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er det bare meg som tenker på dette spillet hver dag? Det har ikke gått en eneste dag siden jeg fullførte spillet at jeg tenker på sterke øyeblikk og slikt. Det er utrolig hvor stort inntrykk det spillet gjorde på meg. The Last of Us er virkelig et makeløst bra spill.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Er det bare meg som tenker på dette spillet hver dag? Det har ikke gått en eneste dag siden jeg fullførte spillet at jeg tenker på sterke øyeblikk og slikt. Det er utrolig hvor stort inntrykk det spillet gjorde på meg. The Last of Us er virkelig et makeløst bra spill.

Det sier seg selv det. Du har jo tross alt ventet på dette spillet i all evighet.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det sier seg selv det. Du har jo tross alt ventet på dette spillet i all evighet.

Det er ikke derfor jeg tenker på spillet etter jeg har fullført det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Er det bare meg som tenker på dette spillet hver dag?

Kikker på designet av og til, men ellers er det lite som henger igjen.
Var ikke stort med minneverdige øyeblikk i spillet, og det føltes hele tiden som noe jeg hadde sett før, bare i ny innpakning og presentasjon.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!