Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~


Siterer Archana:
Kan ingen svare på grafikkspørsmålet mitt daaa! Siden dere har rundet det og greier...


Det er det peneste spillet til PS3. Så du blir ikke lurt av trailere osv.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Det er det peneste spillet til PS3. Så du blir ikke lurt av trailere osv.


herreguud, så du ikke jeg lurte henne a ødela spøken din miserable tulling
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
herreguud, så du ikke jeg lurte henne a ødela spøken din miserable tulling


Prdtr pls.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Prdtr pls.


Ikke morsomt?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Ikke morsomt?


Ikke i det hele tatt. Du må være litt mer useriøs neste gang. Litt som Akres. Først da kan jeg le.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ikke i det hele tatt. Du må være litt mer useriøs neste gang. Litt som Akres. Først da kan jeg le.


Duly noted, takk for konstruktiv kritikk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvor langt er spillet?
Tror jeg må gjennomføre det i en sitting, for det saver ikke, på grunn av en glitch.
Gidder ikke begynne på nytt hvis jeg mister disse 7 timene.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hvor langt er spillet?
Tror jeg må gjennomføre det i en sitting, for det saver ikke, på grunn av en glitch.
Gidder ikke begynne på nytt hvis jeg mister disse 7 timene.


Hørt at det er bortimot tjue timer, men tror av en eller annen grunn ikke på det, jeg vil heller anslå litt over 10 timer (basert på Uncharted-spillenes lengde, som er litt over 9 timer for meg hvertfall)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hvor langt er spillet?


Jeg klokket inn på 11 timer og 37 minutter, og jeg utforsket det meste.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hvor langt er spillet?


Da jeg sjekket statsene mine tidligere i dag, så stod det at jeg hadde klart 40% 5 timer ut i spillet. Har forøvrig hørt at det er mellom 10 og 15 timer langt. Og angående lagringsglitchen, så virker det som den er fikset nå.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og angående lagringsglitchen, så virker det som den er fikset nå.


Så de skrev på twitter at en bare måtte restarte spillet, men jeg risikerer ikke å miste noe fremgang. Spesielt ikke hvis det bare er 4-5 timer igjen.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Grallen g angående lagringsglitchen, så virker det som den er fikset nå.

Så de skrev på twitter at en bare måtte restarte spillet, men jeg risikerer ikke å miste noe fremgang. Spesielt ikke hvis det bare er 4-5 timer igjen.


Hvor i spillet er du?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hvor i spillet er du?


Spoiler:Har akkurat blitt høst
  • 0
Du har en del igjen, ja. 8 timer igjen eller no.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gleder meg som juling til å prøve! Skal begynne å spille etter helga!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Da var spillet gjennomført. Beste Ps3 eksklusiven jeg har spilt by far, men det er ikke noe 10/10 spill.

Siterer albaga:
8 timer igjen eller no.


More like 4.
Brukte ca 11 timer totalt, så jeg var godt over halvveis etter de syv timene i forrige kommentar.
  • 0
8 timer inn, akkurat 50% gjennomført. Lovin' it.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Da var spillet gjennomført. Beste Ps3 eksklusiven jeg har spilt by far, men det er ikke noe 10/10 spill.

Citerer albaga:8 timer igjen eller no.

More like 4.
Brukte ca 11 timer totalt, så jeg var godt over halvveis etter de syv timene i forrige kommentar.


Åja, hehe. Du tok deg virkelig tid. Så det blir en 9/10 fra din side da?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Etter 7timer, 15 minutter og 42% ( spiller forøvrig på Hard og uten røntgensyn) fullført The Last of Us er jeg mektig imponert. Jobben kaller kl 14, men når jeg er ferdig kl 21 skal jeg fortsette reisen med min nye favorittduo Joel og Ellie... Jeg gleder meg allerede
  • 0
Siterer albaga:
Så det blir en 9/10 fra din side da?


Nei. Kan strekke meg til 8/10.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer albaga å det blir en 9/10 fra din side da?

Nei. Kan strekke meg til 8/10.
Skrev mer om det her


Feil link?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Feil link?


Er det noe galt med den?

Men kan jo bare lime inn det jeg skrev der:

Sitat fra "hvilket spill gjennomførte du sist?"

The Last of Us

Kontrollen var ikke så solid som den kunne vært, noen sekvenser kunne med fordel vært kuttet ut for å gjøre helheten bedre, og gameplayet mistet litt piffen etter noen timer. Det var også en glitch med autosave som gjorde at det ikke kunne lagres. Jeg måtte derfor spille gjennom i en sitting og ingen bonuser eller NG+ ble registrert, så jeg må gjøre alt på nytt hvis jeg skal ha glede av noe tilleggsgreier.
Det var det negative.

De to hovedkarakterene er gjennomført. Storyen er -om ikke fantastisk- så hvertfall verdt å få med seg. Grafikken er noe av det beste jeg har sett. Til og med cut-scenes var verdt å se på, og jeg pleier vanligvis å skippe slikt.
Musikken passer også perfekt.

Alt i alt vil jeg si at det var et utmerket spill, men det har ting som trekker ned. For meg har det heller ingen gjennspillingsverdi, ettersom jeg mistet all fremgang og gikk glipp av bonuser. Men som en engangsgreie var det bedre enn alle andre Ps3 eksklusiver jeg har spilt.

Karakterer
Gameplay: 6/10
Story: 8/10
Grafikk: 9/10
Lyd: 9/10
Holdbarhet: 5/10

svak 8/10
  • 0
Takker. Linken førte meg bare til forumet, ikke selve tråden.

Siden jeg fikk spillet før glitchen kom, opplevde jeg sjeldent problemer. Så det må ha vært jævlig å fullføre spillet på den måten.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Så det må ha vært jævlig å fullføre spillet på den måten.


Hadde antakelig rundet det i en sitting uansett, så sånn sett er det ikke så ille.
Men det er jo akkurat som om jeg aldri har spilt det, ettersom det ikke er noen save der. Eneste problemet egentlig er at jeg gikk glipp av bonuser man kan kjøpe etter å ha fullført spillet og lignende.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer albaga å det må ha vært jævlig å fullføre spillet på den måten.

Hadde antakelig rundet det i en sitting uansett, så sånn sett er det ikke så ille.
Men det er jo akkurat som om jeg aldri har spilt det, ettersom det ikke er noen save der. Eneste problemet egentlig er at jeg gikk glipp av bonuser man kan kjøpe etter å ha fullført spillet og lignende.


Det er også en dum ting, ja. De er faktisk verdt å se på. Brettdesignet er jo utrolig bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!