Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~


Kjøpte det i går, så ser frem til å starte på det i dag
  • 0
Litt rart å tenke på at jeg runna spillet for rundt 2 uker siden.
  • 0
Siterer fantomena:
Litt rart å tenke på at jeg runna spillet for rundt 2 uker siden.


Noen har litt mer flaks enn andre
  • 0
Ville bare si at jeg elsker dette spillet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kjøper det ikkje før det er på tilbud. Betaler ikkje full pris for The Last of Us, uansett hvor bra det er
  • 0
Kan du slutte å med pisset ditt Akres og bare holde Last of Us-hatet ditt for deg selv? Takk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Ville bare si at jeg elsker dette spillet.


Samme her. Vil også nevne at clickers er blant de mest forferdelige fiendene jeg har møtt i ett spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Predator:
Kan du slutte å med pisset ditt Akres og bare holde Last of Us-hatet ditt for deg selv? Takk.


Det betyr ikkje at eg hater det. Eg venter på andre spill som kommer ut dette året, f.eks: Assassin`s Creed IV: Black Flag. Hadde det ikkje vert for det spillet så ville eg ha kjøpt The Last of Us snart...
  • 0
Siterer fantomena:
Litt rart å tenke på at jeg runna spillet for rundt 2 uker siden.


GRR! ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Grallen:
Vil også nevne at clickers er blant de mest forferdelige fiendene jeg har møtt i ett spill.


For meg er runners verre ass, de stønnene de lager når du er usett skjærer gjennom beinmargen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Litt rart å tenke på at jeg runna spillet for rundt 2 uker siden.


Samme her. Bare at for meg var det 1/2 uke siden.

Er glad for at folk liker det da. Hadde vært rart om de ikke gjorde det egentlig.

Men, enig med Grallen. Vær gang jeg hører lyden Clickers lager, dukker jeg ned med en gang. Creepy.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Predator:Kan du slutte å med pisset ditt Akres og bare holde Last of Us-hatet ditt for deg selv? Takk.

Det betyr ikkje at eg hater det. Eg venter på andre spill som kommer ut dette året, f.eks: Assassin`s Creed IV: Black Flag. Hadde det ikkje vert for det spillet så ville eg ha kjøpt The Last of Us snart...


Ja for ACIV er så jo fryktelig annerledes og originalt...
  • 0
Er grafikken like bra som det vises i gameplay videoer, eller blir jeg lurt? Jeg sitter med litt trillrunde øyne her
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer fantomena:
Ja for ACIV er så jo fryktelig annerledes og originalt...


Liker spill som er basert på historiske og ekte hendelser.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Liker spill som er basert på historiske og ekte hendelser.


Også er favorittspillet ditt Skyrim......
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Også er favorittspillet ditt Skyrim......


Jaja, sure it is! har du ikke hørt om Sigurd Drakedreper!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Aw shit, har vært borti en autolagringsglitch, som gjorde det umulig å lagre. Takket være den har jeg nå mistet en time eller to med progresjon.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Predator:
Også er favorittspillet ditt Skyrim......


Akkurat. Med Red dead redemption som nr. 2 og AC III som nr. 3. Spill som er meir sannsynlige til å være ekte og ligner meir på historiske hendelser enn The Last of Us...

Siterer Archana:
Jaja, sure it is! har du ikke hørt om Sigurd Drakedreper!


Not funny.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Archana:Jaja, sure it is! har du ikke hørt om Sigurd Drakedreper!

Not funny.


Awww, come on. LITT funny.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Rundet det nå. Gåsehud. Beste spillet hittil i år.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Rundet det nå. Gåsehud. Beste spillet hittil i år.


Jepp.

Siterer Grallen:
Aw shit, har vært borti en autolagringsglitch, som gjorde det umulig å lagre. Takket være den har jeg nå mistet en time eller to med progresjon.


De har fikset det nå.

https://twitter.com/neil_druckmann/status/345590040870670336
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal starte det opp nå når jeg er ferdig med å spise middag. Så får jeg se om dette er så bra som alle skal ha det til.
  • 0
Kan ingen svare på grafikkspørsmålet mitt daaa! Siden dere har rundet det og greier...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Kan ingen svare på grafikkspørsmålet mitt daaa! Siden dere har rundet det og greier...


grafikken er helt grei xD
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Mistet fucking 5 timer med progresjon på grunn av den jævla buggen. Aldri vært så lei meg som når jeg fant ut at jeg måtte igjennom alt på nytt
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!