Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


  • Smæ
  • Smæ
Siterer sowns:
Citerer Smæ:
Dårligste spillet som jeg har kjøpt må være Skyrim, makan til møkkaspill. Hvordan er det mulig at de brukte flere år på å produsere et slikt makkverk? Black Ops var bedre ...

Har du hjerneskade?


Er ikke jeg som har stavet "downs" feil heller da.
  • 0
Må være SOCOM: Confrontation. Ikke det at det er et dårlig spill (det er faktisk ganske artig), men jeg betalte 500,- for det og det vil ikke engang installeres på den nye PS3en som jeg fikk i 2010 (disk-leseren streika på den forrige).
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Mindjack

For å være litt grei kan jeg vel nevne alle tingene som kunne vært forbedret, men det hadde enten blitt en voldsomt lang liste, eller bare "alt" hvis jeg var ekstra lat.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Angrer litt på at jeg kjøpte Dead Rising 2. Tids- og lagresystemet ødela det noe så grenseløst.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det første Dead rising-spillet. Tydeligvis de samme problemene som han gangsteren over meg klager på.. Det var et mareritt..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Call of Duty: Black Ops
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spill jeg angrer dypt og inderlig på at jeg noen gang kom i nærheten av:

Black ops

Dead Rising 2

SOCOM ps3
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Kingdom under fire: Circle of Doom... Helt forferdelig
Carpe Noctem
  • 0
Battlefield 3

kjedelig historie/SP generelt, dårlig framrate, kjedelig online (xbox versjon på grunn av for få folk og for store baner og campere) Ellers har jeg masse andre drit spill jeg angrer på, men det er her det jeg kjøpte sist som jeg angrer på
  • 0
Derfor du må kjøpe FPS til PC! -_- Hva som i det heletatt fikk Dice/EA til å lage BF på konsoll aner jeg ikke...
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer A-Ciller:
Derfor du må kjøpe FPS til PC! -_- Hva som i det heletatt fikk Dice/EA til å lage BF på konsoll aner jeg ikke...


To ting som jeg umiddelbart kommer på er: Penger, og begrense nedlasting.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
ICO & Shadow of the Colosuss HD Collection

SPilelt er vidunderlig vakkert og har en fantastisk stemning. Men synes det gik kfor tregt og har ingen anelse på hva ejg skal gjøre i noen av dem.

Enslaved: Odyssey of the West

Selve spillet er veldig bra, men de jævlige kontrollerne stoppet meg i å runne det.

Grand Theft Auto IV

Noe av det kjedeligste jeg har spilt er GTA IV. Tviler på at jeg er kommet halvveis en gang.

Dark Souls

Spillet er veldig bra, men synes det gikk altfor tregt. Selve spillet var ikke særlig vanskelig, men det gikk rett og slett for tregt.

The Saboteur

Selve spillet og konseptet er veldig bra. Men kontrollerne og alle bugsene ødelegger for opplevelsen.

Star Wars: The Force Unleashed 2

2 ord: Jævlig kjedelig.

ICO, Shadow of the Colosuss og Dark Souls kommer jeg nok til å prøve senere. Resten kommer nok til å støve ned.
  • 0
Siterer RandomShit:
jeg har kjøpt en god del drittspill i løpet av årene, men verst er nok når jeg kjøpte Nemo til xbox

hvilke spill angrer du på at du kjøpte?


Jeg elsket nemo det jeg anger på er Naughty bear. BLÆÆ
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer A-Ciller erfor du må kjøpe FPS til PC! -_- Hva som i det heletatt fikk Dice/EA til å lage BF på konsoll aner jeg ikke...

To ting som jeg umiddelbart kommer på er: Penger, og begrense nedlasting.


Og at langt fra alle gidder å betale 10.000 for en jævela pc å spille det på.
På PS3 funker hvertfall BF3 bra. Enkelte campere osv, men da bruker man bare RPG mot dem
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skal vi se...

Alpha Protocol
Dead Island
Dead Rising 2
L.A. Noire
Demon's Souls
Wii (+ alle spill unntatt Super Mario Galaxy 2)

Sikkert mye mer, men dette jeg kommer på i farten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Glemte L.A. Noire.
  • 0
Da jeg kjøpte Star Wars: The Force Unleashed 2 til PC høsten 2010 er nok noe jeg angrer på. Hadde gledet meg lenge også ble det ikke noe annet enn kort og repeterende spillopplevelse, ødelagt av utallige bugs.
  • 0
Spoiler:http://www.spill.no/forum/images/resized/37252983649.jpg
Jeg angrer på noen av disse
You can kill a Turk but you can`t defeat him.
  • 0
Åherregud! Det var mange spill!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg angrer på at jeg kjøpte Brink, takk for at du minte meg på det . Neida, men jeg anbefaler dere å ikke kjøpe den, fysj!
  • 0
Ikke noe jeg selv kjøpte, men fikk spillet i julegave, Gran Turismo 5.

Liker Forza serien bedre. Tror Gran Turismo er for realistisk for min smak.
  • 0
L.A Noire. Bra konsept, utrolig repetivt og kjedelig i lengden. Merkelig kjørefysikk og.
Ridge racer ( spilte det i 2 min før jeg gav opp, helt serriøst! 300 kr. wasted)
Daddy fatboy and nana slut. Sykt, sykt, sykt japansk spill eller hva faen det er.
Saints row the third. Ikke helt min greie, er gøy å drepe folk, men er utrolig kjedelig å bare kjøre rundt. Mye gøyere i f. eks GTA IV. Har ikke giddet å prøve på missionene enda.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fin klagetråd.

Angrer sterkt på at jeg kjøpte Diablo 3.

Spilt dette noen timer sammen med en venn. Kan ikke beskrive hvor kjedelig enkelt spillet er. Hvorfor skal jeg spille gjennom på ultra easy nooby før jeg kan velge en annen vanskelighetsgrad?
''eh'' - Link
  • 0
Siterer fantomena:
Liker Forza serien bedre. Tror Gran Turismo er for realistisk for min smak.


Noob.

Right, CoD: BO og Batman: Arkham City (mye pga. at prisen var 600 kr og at jeg ikke likte det godt nok til å rettferdiggjøre den prisen).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!