Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Saints Row: The Third


Siterer RockFuzzEleven:
Joa, men er det gøy å gjøre andre ting enn oppdrag? Tulle rundt med fly?

Er det forresten mulig å spille to sammen?


Ja, ja, og atter ja!

Noe av det morsomste jeg vet er å kjøre flyet så høyt som mulig, hoppe ut, lande på den høyeste bygningen, stupe utfor, rotere rundt, og så lande på neste, og så kaste seg fra bygning til bygning med fallskjerm. Elsker det. Skulle virkelig ønske man kunne "Place marker", som i Skate serien. Så kunne jeg hoppet fra toppen av et bygning gang på gang, slik at jeg slipper å kjøre til flyplassen, 5 min unna, igjen og igjen.
  • 0
Er ferdig med storyen nå og driver og prøver å finne alle kjøretøy for diverse forhandlere. Bl.a skal jeg finne en 'STORK' rundt flyplassen. Hvergang jeg setter det som target og kommer inn på området der jeg skal finne det så går det en kort stund også får jeg beskjed om at "Target vehicle destroyed". Noen som har opplevd lignende of fant en løsning?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Når jeg er ferdig med storyen tror jeg jeg skal bruke koder, som bare det.
Synes det er fint at SR3 har så mange koder.
Noe av det som gjorde for eksempel GTA SA morro var alle kodene. Spesielt var koden som gjorde bilene flyvende awesome. Håper det kommer i en patch i SR3, engang
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det ikke koder i Saints Row 3 per dags dato?

Skal kjøpe dette etterhvert.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Er det ikke koder i Saints Row 3 per dags dato?


Joda, masse! Men jeg sa jeg håpet på en mod som gjorde bilene flyvende
  • 0
http://p3.no/filmpolitiet/2011/11/saints-row-the-third/


Lol, dummeste jeg har hørt.

Uansett hva du gjør i Saint's Row: The Third, har det ingen alvorlige konsekvenser. Din spillfigur kan knuse rutene på alle byens politibiler, bruke gamle damer som kuler i katapulten din og plaffe deg gjennom kjøpesentre - politiet bryr seg egentlig ikke så mye, med mindre du uheldigvis skulle til å streife borti en politimann.

Er ikke dette litt av poenget med spillet? At du skal få lov til å kødde rundt, uten at det skal ha så store konsekvenser?

(anmeldelsen fortsetter under lanseringstraileren til spillet, som er fylt med rosende sitater fra spillnettsteder verden over - ikke la deg lure)

Hvordan skal anmelderen ha oss til å tro at vi skal stole på ham, og ikke alle andre her i verden?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er ikke dette litt av poenget med spillet? At du skal få lov til å kødde rundt, uten at det skal ha så store konsekvenser?


Det burde jo ha en viss form for kosekvenser, som f.eks at politiet kommer etter deg osv. Spesielt om dette skjer foran politier, ellers meh dont care..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Enig med NewAge her. Ganske tåpelig at man kan slå ned en fyr rett foran nesa på en politi.
  • 0
Siterer NewAge:
Det burde jo ha en viss form for kosekvenser, som f.eks at politiet kommer etter deg osv. Spesielt om dette skjer foran politier, ellers meh dont care..


Selvsagt kommer de løpende etter deg, og det starter ofte med et par politimenn, men det kan bli så alvorlig at til og med SWAT styrker og Tankser kommer for å drepe deg.
  • 0
SR2 var elendig på PC. Elendig port
SR3 var absolutt mye bedre på gameplay og grafikk.
Har kost meg i ganske timer med det.
Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case |
  • 0
Jeg vil faktisk si dette var et av 2011 skuffelser...
Grafikken og fysikken var bedre, men alt annet: NEI.
Steelport er en kjedelig by, med liv løs befolkning.
Det største med spillet er historie oppdragene, som dessverre er veldig kort.
Det som jeg vil sette som største minus er vel at det store utvalget av klær og hvordan man skal se ut er borte!

Spilte det i går, like kjedelig som sist gang

(Jeg elsker SR2)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • ES
  • ES
Hvor god holdbarhet synes dere Saints Row 3 har med tanke på ren freeroaming, f.eks. sammenliknet med GTA-serien som byr på uendelig freeroaming grunnet levende by, mange folk etc.?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Syntes GTAIV har bedre holdbarhet...og Saints row 2 har enda bedre en GTA igjen...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Vet ikke helt om holdbarheten til SR3, da jeg ikke har freeroamet noe spesielt. Men GTAIV hadde ingen form for underholdende freeroaming for meg, så gjetter SR3 vil automatisk være bedre. SR2 er det ihvertfall bedre enn noen av GTA spillene i mine øyne.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • ES
  • ES
Å si at Saints Row 2 er bedre enn noen av GTA-spillene er i mine øyne forkastelig. San Andreas er et av de beste spillene ute. Saints Row 2 er IKKE det.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
San Andreas er etter min mening verdens beste sandbox spill, Saints Row 2 er en god nr. 2!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!