Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bra konkurransespill?


Hei

Biblioteket jeg jobber på skal ha spillnatt. På plakaten skal vi ha fifa turnering, Dance central konkurranse, Kinect Adventures men jeg har lyst til å ha med noe helt annet også. Men hva?

Jeg ser for meg et type skytespill (max aldersgrense 16) med splittscreen. 1) enten at flere kan spille mot hverandre i et "last man standing" scenario 2) Eller der to kan spille mot hverandre

Noen som har noen forslag?
  • 0
Halo er jo moro spilt-screen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Halo hadde nokk funket veldig bra ja, det eller COD sikkert..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skulle trodd at en bibliotekar behersket orddelingsfeil...

Hvilke plattformer vil dere ha tilgjengelig?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Halo 3 er jo et meget godt spill til en slik form for konkurranse med tanke på at det går med 4-player split screen og man kan tweake baner og gamemodes så mye man bare orker!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mario Kart Wii og Super Smash Bros. Brawl vil jeg anbefale hvis en Wii er tilgjengelig.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Takk!

Skal sjekke ut Halo. Vi har x-box og Ps3. Angående orddelingsfeil så går vel verden videre likevel?
  • 0
Siterer Strategist:
Skulle trodd at en bibliotekar behersket orddelingsfeil...

+1

Anyhow, Halo (3 eller Reach) er nok det beste spillet for system link. Enkelt for de som ikke har spilt det, og overlegent bra, enkle og velfungerende innstillinger/menysystem. Fungerer også bedre enn de fleste andre spill på split-screen.
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Siterer biblo:
Vi har x-box og Ps3


*Kremt* Xbox

Siterer YouHaveAProblem:
Anyhow, Halo (3 eller Reach) er nok det beste spillet for system link.


Vil nok si at Halo 3 er et bedre valg når det er lettere for de fleste å sette seg inn i (sier dette av egen erfaring fra diverse LAN) og detaljene i spillet dropper ikke like mye som det de gjør i Reach. Har merket det at ved 3-4 player split-screen så kan man ikke engang se motstanderne på andre siden av banen om du så sniper deg inn på hodet deres, mens i Halo 3 så opplevde jeg aldri noe slikt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!