Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Jeg postet en guide som henviser til PS3Trophies.org sitt GTA V forum.

Har 120millioner på alle tre karakterene uten å følge guiden til punkt og prikke.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hadde 17 millioner med hver av karakterene etter siste heist, og etter å ha fulgt guiden gnyg linket til endte de opp med omtrent 430 millioner hver. Nå har jeg kjøpt alle eiendommene i spillet, og Michael tjener fett på golfbanen og kinoene sine.
  • 0
Definitivt det beste spillet eg har spilt dette året! For et spill det er med unntak av kjøreegenskapene og noen små feil. Alt som er forbedret og endret/lagt til i forhold til GTA IV er fantastisk! Gleder meg hver dag med å fortsette på story`en.
Rainbow Mushroom
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er så misfornøyd med onlinedelen av spillet. Møkka lukter råttent.

Bra jeg har Knife of Dunwall dlc-en til Dishonored å kose meg med.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg er så misfornøyd med onlinedelen av spillet. Møkka lukter råttent.


Opplever du fortsatt problemer? For meg har det fungert mer eller mindre knirkefritt en god stund nå, bortsett fra at det har fryst på et par loading-skjermer. Har ikke spilt etter at patch 1.04 kom ut, dog.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian:
Opplever du fortsatt problemer? For meg har det fungert mer eller mindre knirkefritt en god stund nå, bortsett fra at det har fryst på et par loading-skjermer. Har ikke spilt etter at patch 1.04 kom ut, dog.


Det har stort sett vært knirkefritt for meg. Men denne helga (når jeg skal booste leveler) hadde jeg cloud-problemer. Heldigvis er jeg ikke alene da. Er haugevis av folk med problemer, ikke bare cloud. Men også folk som mister RP og penger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Begynner å bli litt lei av å spille online nå, ettersom jeg har gjort en del oppdrag, kjørt de fleste racene minst én gang og free-roamet nok til at det blir kjedelig. Tror jeg må ta meg en liten pause snart..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Føler at jeg får de samme kjedelige oppdragene om og om igjen på Online. Noen som vet når heists og brukerlaget materiale rulles ut? Gleder meg til å planlegge et bankran eller to, for til nå har jeg spilt ferdig de fleste oppdragene. Kan hende jeg bare er for lavt lvl, er 28 eller 29 nå.

Forresten, noen som har gjort det oppdraget for Trevor/Ron der man skal ødelegge tre jetfly i Fort Zancudo og så stjele det store helikopteret (Cargobob)? Plagdes med det helt til jeg ga opp. Vi spilte to stykker, men jeg tror man kan være fra 1-4. Vi klarte å ødelegge alle flyene, men det er jo uendelig av soldater som har bedre presisjon enn en 13-åring med aimbot.
  • 0
Siterer gnyg:
Er haugevis av folk med problemer, ikke bare cloud. Men også folk som mister RP og penger.


Crap. Jeg som endelig hadde fått samlet sammen en del penger og levlet opp en del. Håper ikke det har skjedd med meg.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Begynner å bli litt lei av å spille online nå, ettersom jeg har gjort en del oppdrag, kjørt de fleste racene minst én gang og free-roamet nok til at det blir kjedelig. Tror jeg må ta meg en liten pause snart..


Jeg også, egentlig. Har ikke lenger ekstremt lyst til å spille det så fort jeg kan lenger, slik jeg hadde i en periode. Blitt 4-5 dager siden jeg spilte det nå tror jeg, og har ikke spesielt lyst til å plukke det opp igjen ennå.

Siterer Smæ:
Forresten, noen som har gjort det oppdraget for Trevor/Ron der man skal ødelegge tre jetfly i Fort Zancudo og så stjele det store helikopteret (Cargobob)? Plagdes med det helt til jeg ga opp. Vi spilte to stykker, men jeg tror man kan være fra 1-4. Vi klarte å ødelegge alle flyene, men det er jo uendelig av soldater som har bedre presisjon enn en 13-åring med aimbot.


Jeg gjorde det på egenhånd. Altså uten å spille med noen andre. Krevde 2-3 forsøk tror jeg. Hvis du lander helt øverst på rullebanen kan du ganske enkelt ødelegge det første flyet, og da kommer det én lastebil med soldater. De dreper man enkelt, også kan du bruke lastebilen som rambukk mot de andre flyene. Noe som fungerte ganske godt for meg var å stå et stykke unna og renske opp litt med sniper.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian:
Crap. Jeg som endelig hadde fått samlet sammen en del penger og levlet opp en del. Håper ikke det har skjedd med meg.


Det funket for meg i dag, så nå har jeg levelet nesten 10 lvl-er bare i går.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det funket for meg i dag, så nå har jeg levelet nesten 10 lvl-er bare i går.


Hvilken level er du i nå?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
36 er mitt level.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
36 er mitt level.


Ikke verst. Jeg er noen få RP-poeng unna 30, tror jeg. Jeg brydde meg dog mer om penger enn å levle. Har tjent rett i underkant av millionen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men begynner å gå lei online for nå. Er så repeterende.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Men begynner å gå lei online for nå. Er så repeterende.


Ja, veldig. Man tjener også penger altfor sakte. Det er en skikkelig grind.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian:
Ja, veldig. Man tjener også penger altfor sakte. Det er en skikkelig grind.


Ikke glem at de nerfer alt som gjør at de ikke vil tjene penger på mikrotransaksjoner..

Runnet Dishonored med no kills, no alarms set of, og mostly flesh and steal som gjennomspilling. En helt annen opplevelse og mye mer fritt osv. Lurer på om jeg ikke har gått lei open-world og heller mer mot de delvis linære og delvis åpne spillene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ikke glem at de nerfer alt som gjør at de ikke vil tjene penger på mikrotransaksjoner..


Og det kjappere enn de fikser problemene som ødelegger spillet for mange.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg også, egentlig. Har ikke lenger ekstremt lyst til å spille det så fort jeg kan lenger, slik jeg hadde i en periode. Blitt 4-5 dager siden jeg spilte det nå tror jeg, og har ikke spesielt lyst til å plukke det opp igjen ennå.


Spilte litt i dag formiddag, og det forsterket bare lysten på å legge spillet fra meg. Det er sikkert moro hvis man spiller sammen med noen venner og bare kjører rundt, tuller, tøyser og har det moro, men alene blir det fort kjedelig.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Det er sikkert moro hvis man spiller sammen med noen venner og bare kjører rundt, tuller, tøyser og har det moro, men alene blir det fort kjedelig.


Det er mye morsommere da, men fortsatt blir det fort kjedelig. Noe som er en skuffelse i et så godt spill. Hadde de bare valgt en lignende løsning som i RDR, så er jeg nesten sikker på at online delen hadde vært mye bedre.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Spilte litt i dag formiddag, og det forsterket bare lysten på å legge spillet fra meg. Det er sikkert moro hvis man spiller sammen med noen venner og bare kjører rundt, tuller, tøyser og har det moro, men alene blir det fort kjedelig.


Det er definitivt mye morsommere sammen med noen, akkurat som stort sett alle online-spill, men det er fortsatt ikke helt som jeg så for meg. Venter til jeg har fått prøvd heistene med å dømme det, dog.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Prøve å lage en relativt pen kvinne i GTA Online. Men fikk bare til transer...
Jaja. Jeg klarte nå å lage en relativt kul fyr!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer ElGamer:
Hadde de bare valgt en lignende løsning som i RDR, så er jeg nesten sikker på at online delen hadde vært mye bedre.


Spilte aldri RDR online noe særlig, så hva var det som gjorde det så bra?

Siterer Ole-Christian:
Venter til jeg har fått prøvd heistene med å dømme det, dog.


Enig, dette vil nok gjøre spillet mer interessant igjen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Spilte aldri RDR online noe særlig, så hva var det som gjorde det så bra?


Det er lignende GTA V, med at du hadde hele verdnen å utforske, men alt var gjort så mye bedre. De "oppdragene" som var gikk sømløst og fungerte veldig bra. Noe som er veldig forskjellig kontra det opplegget som er i GTA V, hvor oppdragene tar evigheter å laste inn, ikke er spesielt morsomme og irriterende at hvem som helst kan plutselig være med. Så hovedforskjellen er nok flyten i onlinen.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noen som vet når heists og alt det der rulles ut? Begynner å bli gira på det.
  • 0
Hvor er den gøyale linken som gnyg har lagt ut om hvordan du kan tjene enormt med penger? Jeg vil også gjerne se den.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!