Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


  • Smæ
  • Smæ
Siterer Taktikkeren:
Jeg spør egentlig på nytt. Hvordan synes dere spillet er? Helt fantastisk eller? Eller var hypen en bidragsyter her?


Singleplayer var helt fantastisk. Online må få et par uker å komme seg på for at det skal funke optimalt. Selv etter den nyeste patchen er det en del feil, men når det funker er det noe av det mest underholdende jeg har spilt noen gang. Definitivt fortjent 10/10 fra GR.
  • 0
Henger meg på en 9/10 for øyeblikket. Spørs om holdbarheten fortsatt er der. IV spilte jeg i flere år.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Begynner å bli ordentlig lei av alle problemene med Online nå. Mistet all progress på min første Online character også. Tror jeg bare skal holde meg unna hele dritten frem til det faktisk fungerer.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Begynner å bli ordentlig lei av alle problemene med Online nå. Mistet all progress på min første Online character også. Tror jeg bare skal holde meg unna hele dritten frem til det faktisk fungerer.


Haha samme her. Funker faktisk litt nå, men kan hende jeg mister alt i løpet av dagen..

Etter seks timer online så er ikke avhengighets-potensialet der.. Oppdragene er greit repetive, irriterende og noen er ufattelig kjedelige. Det jeg og en kompis har hatt det morsomt med er å rane butikker med helikopter som getaway
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Cherno:
Haha samme her. Funker faktisk litt nå, men kan hende jeg mister alt i løpet av dagen..

Etter seks timer online så er ikke avhengighets-potensialet der.. Oppdragene er greit repetive, irriterende og noen er ufattelig kjedelige. Det jeg og en kompis har hatt det morsomt med er å rane butikker med helikopter som getaway



Haha, jeg og to kompiser gjorde nettopp det samme. Angående online-biten vil ikke den være fullverdig før om et par uker, så vi får la den få litt tid på seg.

Siterer Ole-Christian:
Begynner å bli ordentlig lei av alle problemene med Online nå. Mistet all progress på min første Online character også. Tror jeg bare skal holde meg unna hele dritten frem til det faktisk fungerer.


Helt enig, Ole-Christian. Mista min nå, eller håper det bare er fordi serverne er nede, er uansett rimelig lei av problemer. Så vil ikke investere mye tid i spillet før alt er på plass.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian:
Begynner å bli ordentlig lei av alle problemene med Online nå. Mistet all progress på min første Online character også. Tror jeg bare skal holde meg unna hele dritten frem til det faktisk fungerer.


Har ikke mistet noe online enda, men det kan være fordi jeg ikke gidder å lage en ny karakter når man får cloud error osv..

Ellers spilte jeg ikke noe SP etter at jeg gikk online før etter at 1.02 ble installert så har ingen problemer med enspilleren.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ellers spilte jeg ikke noe SP etter at jeg gikk online før etter at 1.02 ble installert så har ingen problemer med enspilleren.


Det eneste problemet jeg har hatt med enspilleren siden lansering er at bilene mine forsvant fra garasjen. Bortsett fra det har det kjørt nærmest perfekt.

Siterer gnyg:
Slik tjener du milliarder om du gjør ting rett.


Ja. Synd at jeg fullførte alle assassination-oppdragene så snart de ble tilgjengelige. Nå er aksjemarkedet nærmest ubrukelig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer gnyg:
http://www.ps3trophies.org/forum/grand-theft-auto-v/211290-how-
make-up-1-5-billion-lesters-assassination-missions.html

Slik tjener du milliarder om du gjør ting rett.


Bruker den metoden. Foreløpig har jeg 306 millioner i banken.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian:
Ja. Synd at jeg fullførte alle assassination-oppdragene så snart de ble tilgjengelige. Nå er aksjemarkedet nærmest ubrukelig.


Siterer Elektro Banana:
Bruker den metoden. Foreløpig har jeg 306 millioner i banken.


Begynte først ordentlig på steg 5 så har kun 125 - 150 millioner i banken på tre karakterene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som spiller Online på PS3 for tiden?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noen som spiller Online på PS3 for tiden?


Dude, ja?
  • 0
Siterer SirThomas:
Dude, ja?


Får du det til å funke?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Får du det til å funke?


Du har et poeng, kanskje jeg bør sjekke om jeg har mistet karakteren min siden igår.
  • 0
Siterer SirThomas:
Du har et poeng, kanskje jeg bør sjekke om jeg har mistet karakteren min siden igår.


Åja mente sånn akkurat nå jeg. Virker som om serverne er nede, nok en gang.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Åja mente sånn akkurat nå jeg. Virker som om serverne er nede, nok en gang.


Det er bedre å bare å vente til de har fikset alt, selv om det vil ta sin tid. Men perfekt for å samle trofé-ene i enspilleren for de som bryr seg om den slags, masse gjenspillbarhet der.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siden fiksen har jeg hatt lite til ingen problemer med online. Innimellom støter jeg på tilkoblingsproblemer, men hva kan man forvente av et spill med så stor trafikk?

Har holdt på litt idag og fikk kjøpt den dyreste leiligheten på Online (den til $400 000). Måtte ha den for å være klar til heists blir lagt ut.

Spoiler poiler:Likte når Brucie fra GTA IV ringte meg på Online, han var en av mine favoritter fra IV.

Siterer gnyg:
http://www.ps3trophies.org/forum/grand-theft-auto-v/211290-how-
make-up-1-5-billion-lesters-assassination-missions.html

Slik tjener du milliarder om du gjør ting rett.


Takk, kommer nok til å sjekke innom den siden når jeg spiller igjennom spillet en gang til i fremtiden.
  • 0
Rockstar nailet det med Survival.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har ikke begynt på onlinen enda. Ble litt turn off for meg når den ikke funket de første dagene.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har ikke begynt på onlinen enda. Ble litt turn off for meg når den ikke funket de første dagene.


Vet at det fortsatt er mange som venter på at det skal "funke", men for de fleste er det perfekt nå. Anbefaler å hoppe inn og prøve i det minste!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Vet at det fortsatt er mange som venter på at det skal "funke", men for de fleste er det perfekt nå. Anbefaler å hoppe inn og prøve i det minste!


Blitt litt lat, men tenkte jeg skulle teste onlinen nå. Så da gjør jeg det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Melder bare at GTA Online vil bli en slager på lan! Har kun spilt et par timer, og synes det var helt ok å spille alene. Kan lett se for meg at det blir mange hakk bedre om man spiller med venner.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Endelig fått testet online delen ut sånn passe godt. Er litt blanda følelser, men satser på at ting blir bedre etter hvert som heist og sånt blir introdusert. Men er synd at de ikke gikk for en mer RDR inspirert onlinedel.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Jack the Lack of Crack:
Melder bare at GTA Online vil bli en slager på lan! Har kun spilt et par timer, og synes det var helt ok å spille alene. Kan lett se for meg at det blir mange hakk bedre om man spiller med venner.


Definitivt mer gøy med venner. Man kan fortsatte kose seg alene, men noen ganger blir opplevelsen mangedoblet av å spille med en venn.
  • 0
Jeg får ikke spilt med venner i GTA Online fordi søkefunksjonen ikke fungerer, og å spille alene er ganske lame.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!