Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands 2 ~ Offisiell tråd ~


  • 192
  • 192
Siterer Tommy Kvaernerud:
De ligger 7 timer bak oss.
Så 20:00 var de klar til bruk.


Ok, takk. Prøvde bare hver time til de til slutt funket
Get ready for a better you
  • 0
Er det bare meg, eller er Borderlands 2 mye vanskeligere enn forgjengeren? Sleit som faen på et oppdrag istad, var veldig nære et sammenbrudd. Klarte det til slutt da, det var digg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Å der var alle 50 achievementsa i boks.
På tide med en pause til Mechromancer dukker opp om 12 dager.

Siterer Predator:
Er det bare meg, eller er Borderlands 2 mye vanskeligere enn forgjengeren?


Definitivt.
De har lagt mer vekt på co-op denne gangen, så solo spilling blir vanskeligere enn før.
Men det gjør ikke meg noe.
Fint med litt utfordring, for det tok ikke lang tid før man ble overpowered i B1.
  • 0
Digger Borderlands 2.Har et spørsmål. Har kjøpt en nye pc, og lurer på om man kan overføre bad ass points fra PS3 til PC. Jeg kjønner at det ikke går, men om jeg kunne ha lagt inn en cheat på PC for å få puttet inn min nøyaktige PS3 bad-ass rank...

Lagt til 2012-10-04 01:13:
Hva kan man egentlig bruke eridium på utenom oppbevaring/ammo oppgraderinger?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Predator:
Er det bare meg, eller er Borderlands 2 mye vanskeligere enn forgjengeren?


Syns det er vanskeligere jeg også, men jeg syns at bossene er altfor lette. Var en boss jeg daua på, og da daua jeg bare en gang.

Siterer Onkel Gerda:
Hva kan man egentlig bruke eridium på utenom oppbevaring/ammo oppgraderinger?


Man må betale 4 stk hver gang man vil prøve seg på Raid-bossen.

Og når det gjelder oppdraget "A Dam Fine Rescue" (elns) Spoiler:Fant nettopp ut at man kan redde Roland før man ble tatt med til Friendship Gulag. Eller var jeg bare dårlig siden jeg ikke greide det på normalmode?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Grallen:
men jeg syns at bossene er altfor lette.


Enig, bossene var veldig lette og forglemmelige. Sistebossen var stilig, men utrolig lett...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Grallen:
Og når det gjelder oppdraget "A Dam Fine Rescue" (elns) Spoiler:


Var det oppdraget jeg slet med, haha. Spoiler poiler:Måtte dra til friendship gulag jeg også, og da var jeg i så dårlig humør at jeg løp gjennom fiendene der uten å drepe de, og gunzerka den roboten som holdt Roland til døds. #epic
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nye koder folkens! (kun én time igjen)

WinPC: 5TW33-SRZFH-63J33-BJ3TJ-FXF9F
PS3: KJCBT-3WCZT-FH3CT-S3CBJ-W3FT6
X360: KTKJT-Z3K5F-BR63X-K63T3-BBK66
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fader.. er alltid forsent til de kodene.. har bare 1 gullnøkkel, og det var den jg fikk md spillet, hvor får dere kodene fra? Twitter? fb?
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
hvor får dere kodene fra? Twitter? fb?


Randy Pitchford (@DuvalMagic) og @GearboxSoftware på twitter.
De skal visst også legge ut noen på facebook siden til Gearbox.

Har hatt 12 nøkler til nå.
Ikke fått noe brukbart da...
  • 0
Siterer Predator:
Var det oppdraget jeg slet med, haha.


Skjønner jeg godt. Sleit noe helt enormt med det første gangen sjøl.

Har begynt å oppleve en plagsom bug nå i det siste. Noen ganger, spesielt under Gunzerken, så vil ikke våpenet reloade seg automatisk. Jævla irriterende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Slet i starten, da vanskelighetsgraden er boostet uten like i forhold til 1'ern. Men det fungerer bra nå. Sitter med min lvl 50 Zero og Maya på 25
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • 192
  • 192
Hva gjør dere for å komme opp i lvl 50 etter at hovedhistorien er ferdig? Fortsetter dere, eller starter dere på true vault hunter?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Hva gjør dere for å komme opp i lvl 50 etter at hovedhistorien er ferdig? Fortsetter dere, eller starter dere på true vault hunter?


Når jeg var ferdig med storyen og alle side-quests var jeg i lvl 34 og fikk nesten ikke noe xp. Så jeg begynte på TVH
  • 0
Har dere fått tak i Minecraft våpnene?

Hagla er seriøst genial. Den skyter 3x3 med flammefirkanter
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har dere fått tak i Minecraft våpnene?

Hagla er seriøst genial. Den skyter 3x3 med flammefirkanter


Jeg fikk octo hagla, gjør samme nytten, bare at det er garantert dropp da det er quest item.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hvordan er Borderlands 2 på pc? Vurderer å kjøpe det neste måned Ser ut som et morsomt spill
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
PC versjonen av BL2 er mye bedre enn PC versjonen av éneren.

Det er selvfølgelig ting som kunne vært bedre, men alt i alt så er jeg fornøyd
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har ikke hatt så mye tid til å spille, så har kun en lvl 25 Salvador. Jeg spille kun single player, men har ikke merket til noe serlig vanskelig kamper/bosser enda. (Tror Salvador er den letteste karakteren sammen med Axton å spille Single player, men skal bytte til Zero for han virker veldig artig).

Jeg har et problem og det er at jeg liker å gjøre alle side missions som dukker opp før jeg fortsetter story missions. Dette fører til at jeg er over den anbefalte lvl for alle oppdrag... Da blir det for lett, men jeg liker på den andre siden heller ikke å hoppe over morsomme oppdrag fra f.eks Tiny Tina. Noen tips for å unngå dette?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Noen tips for å unngå dette?


Er ingen måte å unngå det. Bare gjør de side questa du ikke gjorde på 1. playthrough på 2. playthrough, og dropp de du gjorde på 1. på 2.
  • 0
Åh fy faen! Er ikke i 50 enda (snart i 46), men tenkte jeg skulle prøve meg på Terramorpous likevel. Joina ett par randoms som drev med han, og sakte men sikkert gikk livet hans nedover. Men rett før han dauer, så tar faenmeg hosten å kicker meg fra gamet! Helvete så irriterende!

Jaja, da er det tilbake til Jimmy Jenkins-farmingen...
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kult. Den Ordered Chaos-grenen tror jeg er ganske heftig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Awesome! Mechromancerklassen er framskyvd til i dag!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da har jeg nådd level 25.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!