Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Ptshhh, holder meg lang borte fra Game Face, lager heller det nærmeste som er mulig av de optionene som er.

Har spilt endel Virtual Pro med kompiser online, er utrolig gøy!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvilken mode er det folka spiller mest da? Har prøvd diverse, men jeg klarer ikke å finne en jeg liker best.
  • 0
Siterer HopeN:
Hvilken mode er det folka spiller mest da? Har prøvd diverse, men jeg klarer ikke å finne en jeg liker best.


Elsker som de fleste sikkert har fått med seg Ultimate Team.

Men i de to siste dagene har jeg og noen kompiser spilt endel Virtual Pro ranked matches. Vi bare søker til alle er i samme kamp :3 Utrooolig kjekt!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har spilt en del i dag. Og jeg må bare si: ELSKER DET!

New Age: Spiller man selv på ultimate-team?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Har spilt en del i dag. Og jeg må bare si: ELSKER DET!



New Age: Spiller man selv på ultimate-team?


Ja, du kjøper og selger spillere (og kontrakter etc.) også spiller du turneringer både online og offline..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Flott. Liker ikke å bare se på slik man gjør på fotball manager.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Flott. Liker ikke å bare se på slik man gjør på fotball manager.


Ikke jeg heller, det er derfor jeg elsker UT. Du kan begynne å bygge laget ditt online om du vil på http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har spilt ferdig 2 sesonger, vunnet PL begge gangene pluss 1 CL tittel
  • 0
Har for det meste spilt Spillerkarriere(Virtual Pro-karriere). Jeg og en kompis skal begynne å spille Pro Club, men tar diverse bragder først for å gjøre spillerne våres gode. Er snart ferdig med første sesong i Sarpsborg 08, og sloss om å ikke rykke ned(Verdensklasse, og ja, jeg vet at man ikke kan rykke ned). Starter en ny karrieremodus nå med Portsmouth. Sikter meg inn på et par lån og free agents og sender en speider eller to til Kroatia og Tsjekkia for å finne nye Modric!

Også spilt litt online. Rykka opp til 9. Div i går, og på god vei til 8.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Jeg og en kompis skal begynne å spille Pro Club,


Hva ligger spillerene deres å overall nå da?

Jeg og noen kompiser har også en pro club, alle våre spillere er nå rett rundt 72-76 tror jeg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Han har fullført over 50 % av bragdene, så regner med at han nærmer seg 80. Jeg tror jeg er på 75 eller noe. Vi spiller ikke før skuddene og pasningene sitter.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Jeg har et spørsmål, gutta! Jeg har ikke spilt FIFA på 6 år (har spilt litt hos venner, men det er bare oppvisningskamper), så jeg er litt n00b. Jeg har nå valgt å starte en karriere som manager i Swindon Town i den dårligste divisjonen i England, og det er et morsomt lag. Men jeg har ikke penger til å gjøre noe særlig forsterkninger - det er vel slik at spillerne mine går opp i overall så lenge jeg spiller bra med dem?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg har et spørsmål, gutta! Jeg har ikke spilt FIFA på 6 år (har spilt litt hos venner, men det er bare oppvisningskamper), så jeg er litt n00b. Jeg har nå valgt å starte en karriere som manager i Swindon Town i den dårligste divisjonen i England, og det er et morsomt lag. Men jeg har ikke penger til å gjøre noe særlig forsterkninger - det er vel slik at spillerne mine går opp i overall så lenge jeg spiller bra med dem?

Er ihvertfall slik det fungerer for meg, som feks Suarez er i 87 på min karriere, og han er 85 i normal eller hva jeg skal si
  • 0
"HERREGUD FOR NOE JÆVLA DRITT! DET GÅR JO IKKE AN!" " DE KLARER JO IKKE Å TA EN JÆVLA TAKLING!!!!" ""GAOSHEIOUASGDOUAYSGDOAUSYDGAOURYGO"

*UAAAARHGHGHGHHG*


Meg når jeg spiller på Professional eller over.
  • 0
lolWTF. Jeg har ikke noe spesielt problemer på World Class, henger som regel i bakgrunnen mens jeg holder RB/R1 for å sende en teammate inn, funker fjell.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er vel ikke forsvaret jeg sliter mest i. Klarer ikke å få den jævla ballen igjennom motstanderens forsvar!
  • 0
Dribbledribbledribble Eller få den ned på siden og inlegg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Må nok øve meg mer med høyre stikken. Suger å dribble, hahah.
  • 0
Siterer HopeN:
Må nok øve meg mer med høyre stikken. Suger å dribble, hahah.


Eller du kan få en overlapp av backen slik at du kan få et innnlegg eller trekke inn i banen og skyte
Slet selv litt med forsvars systemet, men når jeg får det selv og får spilt litt går det nok seg til
karriermodusen så kraftig forbedret ut egentlig!
Gleder meg til jeg får det (20 dager) (bursdagen min)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
^Lenge å vente da

Har prøvd meg litt på ultimate team nå. Spilt 2 kamper med utfallet 0-1-1. Den telles da slik. Seier - Uavgjort - Tap. Målforskjell på -1. Handler vel om å bli vant til moduset
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ting føles så sketchy i FIFA12
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Ting føles så sketchy i FIFA12


Like?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvis man spiller som f.eks leeds, kan man da rykke opp til Premier-League?
  • 0
Siterer HopeN:
Hvis man spiller som f.eks leeds, kan man da rykke opp til Premier-League?


Hvis du spiller Karriere så kan jo såklart det!
Hvis ikke hadde det vært meningsløst!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Her er det en FIFA12 xbox turnering jeg har meldt meg på: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1377414&st=0

De mangler bare et par til 4-5 stk for å ha en full line up, så om dere vil være med er det fortsatt plass.

Siterer Info::
Cupdato: 11 - 16 oktober.


Både taperen og vinneren av kampen plikter å rapportere/bekrefte resultat for hver kamp.
Hver runde er best av én.
Har spilleren ikke gitt respons innen 30 minutter etter cup/ kamp-start vil motstander vinne på walkover.
Alle kamper skal spilles som rangerte kamper. Dette for at vi skal ha mulighet til å sjekke resultatet i etterkant dersom det oppstår uenigheter.
I FIFA 12 spilles det med 6 minutters lengde på omgangene.
Hastigheten skal ikke endres fra "normal" som er satt som standard.
Du kan velge et hvilket som helst klubblag (ikke internasjonalt) med inntil 4,5 stjerner.


Og jeg har ingenting med turnering å gjøre, tenkte bare det hadde vært koselig om andre fra GR var med.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!