Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Jeg spiller 4-1-2-1-2 og kommer til å ha MANGE lag.

Skal ha disse lagene;

Premier League
Premier League B team
Serie A
Liga BBVA
Liga portugesa
Brazil
Brazil Silver
France
Germany
++ maybe.

Kommer til å bli en fuckload med coins, but ill manage. Skal starte med Brazil Silver/Brazil/Prem League. BraSilver fordi de spillerene blir fort EKSTREMT dyre. Premier league bare fordi det sikkert er det jeg kommer til å bruke offline som er det jeg kommer til å spille mest i begynnelsen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har lyst til å begynne med en litt svak klubb og ta dem med opp og vinne det som er å vinne. Vurderer å starte i enten Crystal Palace eller Leicester City. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til å sette meg ned, bygge et lag med skikkelig taktikk og høste et par skalper eller fem.

Det viktigste er å sette på litt vanskelighetsgrad slik at det skal veldig mye til å slå f.eks Chelsea hvis jeg møter de i cupen første sesong. Noen av kameratene mine spiller på lav vanskelighetsgrad, slik at de vinner PL overlegent med klubber som Swansea eller Norwich, det syns jeg ikke er så kult. Litt av moroa er jo å få det litt realistisk, så jeg regner ikke med å vinne PL med det første. Usikker på hvilken klubb jeg lander på, men holder en liten knapp på LCFC.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Herregud, føler demoen er ganske ubalansert når det gjelder vanskelighetsgrad. Når jeg har det på Professional så blir stillingen enten 1-1 eller 0-1 til motstanderene. Men på Semi-pro er det ALT for lett.... vinner i gjennomsnitt 5-0 hver kamp.
  • 0
Siterer HopeN:
Herregud, føler demoen er ganske ubalansert når det gjelder vanskelighetsgrad. Når jeg har det på Professional så blir stillingen enten 1-1 eller 0-1 til motstanderene. Men på Semi-pro er det ALT for lett.... vinner i gjennomsnitt 5-0 hver kamp.


Agreed og Legendary gikk ikke bra whatsoever.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som har season ticket som har prøvd fullversjonen?
  • 0
84% ...

Er tydeligvis online på den. (UT funker ikke på den etter hva jeg har hørt.)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fattern mente det var unødvendig å bruke 164kr på det såååå... fml.
  • 0
Jeg bruker gjerne 164kr på å få 20% avslag på UTpakker. Håper bare at jeg vil tjene på det i lengden.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Det viktigste er å sette på litt vanskelighetsgrad slik at det skal veldig mye til å slå f.eks Chelsea hvis jeg møter de i cupen første sesong. Noen av kameratene mine spiller på lav vanskelighetsgrad, slik at de vinner PL overlegent med klubber som Swansea eller Norwich, det syns jeg ikke er så kult. Litt av moroa er jo å få det litt realistisk, så jeg regner ikke med å vinne PL med det første. Usikker på hvilken klubb jeg lander på, men holder en liten knapp på LCFC.


Kunne ikke vært mer enig!

Når det er snakk om vanskelighetsgrader. Jeg synes faktisk det er enklere på Verdensklasse og Legendarisk enn Profesjonell. Jeg vet ikke hvorfor, men bare synes det virker sånn..
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Da var den ferdig å DL, litt merkelig at det ikke var norsk språk men..
  • 0
Nice..

Still:
Difficulty: Amateur
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Difficulty: Amateur


Oh my.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Enig med New Age. haha.

Dere som har Early release: Har dere spilt med Tottenham? Eventuelt: Hva er ratingen til Bale, Modric, Van der Vaart og Parker? Og sist: Har Adebayor langt hår, eller hanekam?
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Eventuelt: Hva er ratingen til Bale, Modric, Van der Vaart og Parker?


Modric: 88 som er absolutt mongo spør du meg, han er god men ikke 88.
Van der vaart: 87
Bale: 86
Parker: 82

Dette er ihvertfall Ultimate team statsene, er usikker på om det er det samme ellers.

Du kan søke osv etter spillere her: http://www.ultimatedb.nl/
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Enig med New Age. haha.

Dere som har Early release: Har dere spilt med Tottenham? Eventuelt: Hva er ratingen til Bale, Modric, Van der Vaart og Parker? Og sist: Har Adebayor langt hår, eller hanekam?


Modric:88
Van Der vaart:87
Bale:86
Parker:82
Adebayor har ikke hanekam eller langt hår, bare sånn at det dekker hodet.
  • 0
Takk for svar. Modric 88, ja.. Du blir visst bedre på FIFA, så fort en stor klubb vil hente deg.

Blæ, irriterer meg at Adebayor ikke har hanekam.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Neymar ligner ikke et sekund på seg selv, som er veldig skuffende ettersom han er i min top5 favoritt spillere sikkert..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
serriøst wtf, Tom Cleverley har 73 i rating, og Anderson 75? wtf ea....
  • 0
Fikk mail fra Elkjøp om at fifa er sendt, blir vel fifa på onsdag da tenker jeg
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Fikk mail fra Elkjøp om at fifa er sendt, blir vel fifa på onsdag da tenker jeg


Lucky.

Skal ut å hente det med en gang jeg har muligheten til det på torsdag, gleder meg sykt til jeg faktisk for spilt UT.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Yay, fikk mail jeg også! Håper på at jeg får det på onsdag!
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
Fikk mail fra Elkjøp om at fifa er sendt, blir vel fifa på onsdag da tenker jeg


Lucky.

Skal ut å hente det med en gang jeg har muligheten til det på torsdag, gleder meg sykt til jeg faktisk for spilt UT.

Angrer litt på at jeg ikke bestilte fra PK eller på gamestop, siden da får jeg ikke med noen sånne FUT golden packs, men men, sånn går det når man er pengelaus.
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Angrer litt på at jeg ikke bestilte fra PK eller på gamestop, siden da får jeg ikke med noen sånne FUT golden packs, men men, sånn går det når man er pengelaus.


Jeg skal ihvertfall kose meg med mine 24 goldpacks
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
Angrer litt på at jeg ikke bestilte fra PK eller på gamestop, siden da får jeg ikke med noen sånne FUT golden packs, men men, sånn går det når man er pengelaus.


Jeg skal ihvertfall kose meg med mine 24 goldpacks


Gni det inn a
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!