Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
WTF: http://www.youtube.com/watch?v=-cUxv7ZwSgU


Haha! Skjedde noe av det samme med meg. Jeg lo til jeg grein. #Overtrøttlittberuset
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Haha! Skjedde noe av det samme med meg. Jeg lo til jeg grein. #Overtrøttlittberuset


Haha, jeg bare stirret dumt på skjermen i en stund før jeg kom på at jeg måtte inn i instant replay.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det var ihvertfall et syyykt mål.

Arsenal fan?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nope, jeg er Liverpool fan ;)

Det var rett etter jeg så måla dine så tenkte jeg" hmmmm jeg får vel prøve"

Btw, er det noen som har brekt noen bein ?
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Nope, jeg er Liverpool fan ;)


Tror jeg spydde litt i munnen min.



Siterer nVpiLuckiest:
Det var rett etter jeg så måla dine så tenkte jeg" hmmmm jeg får vel prøve"


Jeg var Milan da Idag skal jeg bare være Arsenal og se om jeg får nokk mål til å lage en liten "The Best of Arsenal" FIFA 12 Demo film.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
Nope, jeg er Liverpool fan ;)


Tror jeg spydde litt i munnen min.



Citerer nVpiLuckiest:
Det var rett etter jeg så måla dine så tenkte jeg" hmmmm jeg får vel prøve"


Jeg var Milan da Idag skal jeg bare være Arsenal og se om jeg får nokk mål til å lage en liten "The Best of Arsenal" FIFA 12 Demo film.


Ja, lag det ;)
  • 0
det er ikke bare at jeg hater fotball, men fifa er ikke engang et bra strategispill, og jeg har spilt me strategispill
  • 0
Siterer NewAge:
^Prime eksempel på en som ikke spiller fifa.



Finn en annen plass å "troll" please.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Den nye taktisk forsvars tingen er frustrerende! Må ta meg tid til å bli vant med det, slipper jo inn mål som bare det
  • 0
Siterer HopeN:
Den nye taktisk forsvars tingen er frustrerende! Må ta meg tid til å bli vant med det, slipper jo inn mål som bare det



Du er ikke alene
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Zlatan fra sin beste side: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93033242


Niiiiiiiice!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Utrolig mange bugs i demoen. Spesielt med tanke på sklitaklinger. Takler alltid gjennom spillerne.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Utrolig mange bugs i demoen. Spesielt med tanke på sklitaklinger. Takler alltid gjennom spillerne.

Ja, herregud, jeg kan ikke takl stygt uten å ta ballen, ihvertfall ikke bak fra
  • 0
"@RomilyBroad: Also, physics tweaks being made - there will be less weird outcomes from impacts and collisions."
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Merker at her trengs det masse taktisk trening ja!

Uvant så langt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som har noen tips angående forsvar?

Merker at jeg ikke mestrer det overhodet.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer ThMosekillah:
Zlatan fra sin beste side: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93033242

Zlatan fra en mindre god side: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93026481

Digger Player Impact engine'en!


Lolol, digger at du spiller på Amatør da


Spiller vanligvis ikke på amatør, men spilte et par kamper på det i går, for å teste ut de nye fintene og stuff
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer Majesty:
Noen som har noen tips angående forsvar?

Merker at jeg ikke mestrer det overhodet.
Samme her, greide aldri å takle skikkelig. Endte bare opp med å presse i evigheter, og sende ut keeperen raskt for å plukke opp gjennombruddspasninger.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Spiller vanligvis ikke på amatør, men spilte et par kamper på det i går, for å teste ut de nye fintene og stuff


Heh. Spiller egentlig på Verdensklasse, men det nye forsvars systemet gjør at jeg må ned til semi-pro eller Professional. Det er vanskeligt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!