Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Kristian:
Citerer ThMosekillah:
Kristian: Har det hendt deg at keeperen rygger, og går på en liggende spiller og så faller? Så dette i en video fra demoen. Det er ikke akkurat stas om det skjer når du leder 1-0 etter 88 minutter.


Det har skjedd mye rart i den koden jeg har spilt. Mye.

Men som regel fungerer det helt glimrende. Har du testet noe demo av spillet eller noe? Mener at noen Gamestop har spillet stående på demomaskiner.


Godt å høre Nei, har ikke testet spillet. Muligens jeg tar en tur på Gamestop neste gang jeg er på senteret, da
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Kvifor bør ein heller kjøpe FIFA12 enn PES2012?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Fordi fifa har Ultimate team. Og fordi (my opinion ofc.) så har PES spiller sugd i flerne år, husker ikke 100% hvilket årstall det forrige jeg likte var men tror det var 08 +/-..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er opptil enhver, men personlig mener jeg FIFA er best med tanke på realiteten. Føler animasjonene på Pes er veldig stive, det går alt for fort samt at skuddene er irrealistiske med tanke på at du kan få utoverskru med et innsideskudd. De som har spilt fotball i sitt liv vet at det er UMULIG å få det til, uten at ballen bare triller til siden, og ikke går fremover.

Så det som skiller for meg er de små detaljene, pluss at FIFA har den desidert beste onlinedelen. Synes jeg
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Kjøp FM.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
aaah, gleder meg til Tirsdag, da kommer FIFA 12 demoen ut !
  • 0
Demoen ligger ute på XBL nuh, fant den under Ea sports fifa 12 istedenfor bare fifa 12..

Klarer ikke å defende skikkelig med det nye systemet, utrolig irriterende men satser på at jeg klarer det etter hvert.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Får opp feilmelding når jeg trykker for å komme inn på der jeg kan DL den

807b01f4 er meldingen jeg får
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Får opp feilmelding når jeg trykker for å komme inn på der jeg kan DL den

807b01f4 er meldingen jeg får


Me to.
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Får opp feilmelding når jeg trykker for å komme inn på der jeg kan DL den

807b01f4 er meldingen jeg får


Faen, jeg og.. Dystert liv
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
kommer sånn : Beklager google chrome ikke kunne finne eller åpne denne siden.

pluss feilmeldinga på xbox, hva er dette for noe BullSh*t?
  • 0
Bruk IE, firefox eller oprah da?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Virker som Microsoft sliter med å holde Xbox LIVE oppe.
  • 0
Kom inn, så laster ned nå
  • 0
Hvorfor er dere så pumpa når det gjelder dette spillet? Det har vært så mange spill, og det kommer ett hvert år, så whats the big deal? Fifa er bare et dårlig fremført strategispill. Liker dere det fordi dere har en hemmelig drøm om å bli manager/fotballspille på ett eller annet sugent fotball lag, som sannsyneligvis ikke kommer til å skje? Fifa er jo faen meg like så overvurdert som call of duty, som suger. Fifa er teknisk sett ikke ett spill engang. Ingen "sjel" kan man vel si: ikke noe kul story, ikke noe interesant som skjer, ikke noe nytt, bare det samme om og om igjen med noen s,må oppdateringer iblant.
  • 0
^Prime eksempel på en som ikke spiller fifa.

Finn en annen plass å "troll" please.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer ODST_137:
Bullshit


Har du spilt Fifa? Ô_ô
  • 0
Siterer ODST_137:
Hvorfor er dere så pumpa når det gjelder dette spillet? Det har vært så mange spill, og det kommer ett hvert år, så whats the big deal? Fifa er bare et dårlig fremført strategispill. Liker dere det fordi dere har en hemmelig drøm om å bli manager/fotballspille på ett eller annet sugent fotball lag, som sannsyneligvis ikke kommer til å skje? Fifa er jo faen meg like så overvurdert som call of duty, som suger. Fifa er teknisk sett ikke ett spill engang. Ingen "sjel" kan man vel si: ikke noe kul story, ikke noe interesant som skjer, ikke noe nytt, bare det samme om og om igjen med noen s,må oppdateringer iblant.


Jeg får vondt i intellektet mitt av dette surret.

Noen som vet når demoen blir tilgjengelig for ps3? Hørte noe om 23-03 om man lagde en USA bruker. Og kl 17 for oss europeere.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
På 360 var det 11 imorges så ser ikke bortifra at det er rundt samme tid.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer ODST_137:
Skrevet 2011-09-13 18:43 S

Virker som om du er en fotball-hater og i det hele tatt en sports-hater som kommer med dette tullet.
  • 0
Vet ikke helt hva jeg mener om det nye forsvars-systemet. Føler ting er ganske likt, og at man egentlig ikke trenger å anstrenge seg så voldsomt for å forsvare seg. Demoen føltes også ganske seigt. Men det sier jeg hver gang det kommer ett nytt FIFA. Tar bare litt tid å venne seg til de nye bevegelsene og grafikken.

Liker at Fabregas fortsatt er på Arsenal. Old demo is old?

Super stoked til spillet kommer i hyllene.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Heyyooo, tenkte jeg skulle laste opp to av målene jeg fikk idag før jeg hoppet i seng. Enjoy.

Pato: http://www.youtube.com/watch?v=T3y3YRGGNFg

Robinho: http://www.youtube.com/watch?v=Qgzgf_JY5N0

WTF: http://www.youtube.com/watch?v=-cUxv7ZwSgU


Alle på Professional eller World Class, litt usikker men går utifra det var Professional.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som vet om PC-versjonen blir lik konsollversjonen i år, og at man ikke får FIFA 11.5 (slik man fikk FIFA 10.5 i fjor)? Har lyst på FIFA 12, men bare for singleplayer/"split screen" og vil derfor betale minst mulig.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!