Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Hvor lønner det seg å forhåndsbestille? I fjor forhåndsbestilte jeg på platekompaniet, og fikk med en FIFA11-drakt haha
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
Hvor lønner det seg å forhåndsbestille? I fjor forhåndsbestilte jeg på platekompaniet, og fikk med en FIFA11-drakt haha



Elkjop.no - 399kr (tror jeg) og du får med 1Gold pack i måneden i 6måneder til Ultimate Team.

Gamezone.no - Husker ikke pris men der får du 3 imåneden tror jeg..

Gamestop - 600kr på release (tror jeg) og du får 4 i måneden..

Valgte selv Gamestop ettersom UT er det eneste jeg spiller + at du får Ultimate Edition (wtf det er enda er jeg usikker på..)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ultimate Edition er ikke noen egen utgave, det er bare det uoffisielle navnet på FIFA 12 med UT-pakkene. Altså vil alle som gir ut UT-pakker også selge Ultimate Edition.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Ahh greit å vite...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Forhåndsbestilte faktisk Fifa 12, og MW3 på elkjøp a 333,-
Fornøyd med kjøpet ja!
  • 0
Siterer hansjorgen:
Forhåndsbestilte faktisk Fifa 12, og MW3 på elkjøp a 333,-
Fornøyd med kjøpet ja!


Ikke verst. I butikken, eller over nett?
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Hvor mye betalte du i depositum til gamestop?? Svar fort!!
  • 0
50kr på alle forhåndsbestillinger om jeg ikke tar feil..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gleder meg.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Ikke verst. I butikken, eller over nett?</quote><quote author="ThMosekillah">Citerer hansjorgen:
Forhåndsbestilte faktisk Fifa 12, og MW3 på elkjøp a 333,-
Fornøyd med kjøpet ja!


Over nett, det var et søndagstilbud ;)
  • 0
Bra tråd. Har spilt FIFA 12 en del. Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Bra tråd. Har spilt FIFA 12 en del. Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på.


Er Liverpool bra der?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Kristian:
Bra tråd. Har spilt FIFA 12 en del. Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på.


Alle spørsmålene mine ville gått ut på Ultimate Team, noe jeg går utifra du ikke vet noenting om utenom det som har blitt sagt i forskjellige intervjuer...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er Liverpool bra der?


Har ikke noe referansegrunnlag, så vet ikke helt, dessverre.

Lagt til 2011-08-27 20:51:
Siterer NewAge:
Alle spørsmålene mine ville gått ut på Ultimate Team, noe jeg går utifra du ikke vet noenting om utenom det som har blitt sagt i forskjellige intervjuer...


Det stemmer. Da var jeg ikke så hjelpsom likevel da.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Det stemmer. Da var jeg ikke så hjelpsom likevel da.


Tror jeg klarer meg :p De starter ihvertfall Ultimate team web appen 20sept. så folk for noen dager å bygge lag osv. på forhånd.

De skal visst også gi bort gratis gullpakker til de som har spilt Ultimate team før som passer perfekt for meg
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Første jeg kommer til å gjøre er å spille Tottenham - Mancheter City. Har et tap, og en målforskjell å rette opp..

TV-reklamen

Ser veldig bra ut. Så blant annet nye feiringer, som da Inter spilleren viser to fingre(antageligvis putta to mål). Gleder meg som en unge.

Kristian: Har det hendt deg at keeperen rygger, og går på en liggende spiller og så faller? Så dette i en video fra demoen. Det er ikke akkurat stas om det skjer når du leder 1-0 etter 88 minutter.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Første jeg kommer til å gjøre er å spille Tottenham - Mancheter City. Har et tap, og en målforskjell å rette opp..


Arsenal - Man U.. Mush smash!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gleder meg som en unge på julaften !
Blir enten forhåndsbestilling på Gamestop eller PK, fra PK fikk jeg fifa 11 en dag før realese og med tanke på at jeg bor 1 time unna nærmeste Gamestop så blir det nok PK Blir bra 13 september også !
  • 0
2000MSpoints for EA Sports Open season tickets som gjør at jeg kan laste ned FIFA12 3dager før release også henter jeg spillet på release, im set.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
srsly?

Add "Y uMadBroo" på xbox

er inaktiv nå fordi jeg har en skade i foten som gjør at jeg bare ligger i sofaen sååå..onsdag blir jeg aktiv igjen tenker jeg ;)
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
er inaktiv nå fordi jeg har en skade i foten som gjør at jeg bare ligger i sofaen sååå..onsdag blir jeg aktiv igjen tenker jeg ;)


Og du kan ikke legge deg i sofaen å spille xbox?


Men adder der nuh uansett..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer nVpiLuckiest:
er inaktiv nå fordi jeg har en skade i foten som gjør at jeg bare ligger i sofaen sååå..onsdag blir jeg aktiv igjen tenker jeg ;)


Og du kan ikke legge deg i sofaen å spille xbox?


Men adder der nuh uansett..

Må ligge sidelengs å game i det tilfelle
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Kristian: Har det hendt deg at keeperen rygger, og går på en liggende spiller og så faller? Så dette i en video fra demoen. Det er ikke akkurat stas om det skjer når du leder 1-0 etter 88 minutter.


Det har skjedd mye rart i den koden jeg har spilt. Mye.

Men som regel fungerer det helt glimrende. Har du testet noe demo av spillet eller noe? Mener at noen Gamestop har spillet stående på demomaskiner.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Kjøpte netopp EA Sports Open Season tickets, håper virkelig det var værdt de 164kr (2000MSpoints) ettersom det kan være det som står mellom meg og Batman: AC forhåndsbestillingen min, damn å ikke ha jobb suger..

Siterer Kristian:
Sjefredaktør

Spoiler:Dere trenger vel ikke folk som kan jobbe fra Stavanger med photshopping av stuff, hinthintnudgenudge
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sorry boy, vi er dekket.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!