Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Sommerferien er på hell, noe som betyr at et nytt FIFA spill er rett rundt hjørnet. La oss ta godt i mot: FIFA 12!

Format: Ipad, Iphone, Nintendo 3DS, PC, PS2, PS3, PSP, Wii, Xbox 360
Utgis: 29. September

Revolusjonerende
Fra første sekund av gameplayet som har blitt vist av FIFA 12, er det ingen tvil om at det er dette FIFA-spillet som skal revolusjonere fotballspillene. I tillegg til årlige oppdateringer innenfor FIFA-spill som draktskift, klubbskift, spillere som legger opp, nye spillere som er tatt opp i stallen osv. har EA nå laget en helt ny fysikkmotor som vil prege spillet mer enn noe annet.

Player impact engine
Den nye fysikkmotoren til FIFA(Player Impact Engine) sørger for mindre stive animasjoner, som sørger for flere bevegelser og vil prege duellspillet. Både med dytting, spillere som drar, knuffing og sist men ikke minst kollisjoner. I tidligere FIFA-spill har dette som oftest foregått ved at spillere løper gjennom hverandre. Også ved taklinger har dette endt med at en fot går gjennom et lår o.l. Med Player Impact Engine vil det bli kollisjoner, ikke noen føtter som går gjennom midjen på en annen spiller. Antageligvis vil da mange bugs bli unngått.

Forbedret forsvarsarbeid
I tidligere FIFA-spill har det nærmest holdt med å holde inne A/X knappen for å forsvare seg. Da ruser nærmeste spiller inn i ballfører. Det skal nå bli mer avansert å forsvare seg, og det kan koste deg dyrt dersom du ruser inn og sender avgårde en sklitakling. Boten du får kan enten være et gult eller rødt kort, eller i verste fall et baklengsmål. Grunnet den nye fysikkmotoren blir det vanskeligere å treffe rent med sklitaklinger, som kan resultere i økt antall kort.

Mer presise driblinger
Eller Precision dribbling om du vil. Precision dribbling bringer nye offensive elementer til spillet, som gir deg ekstra tid i angrep, og mer tid til å tenke gjennom forskjellige angrepsmuligheter. Nå kan du få mer ut av å skjerme ballen. Du kan vente til dine medspillere finner sin plass i åpent rom, noe de ikke har gjort før. Skal man tro EA, er dette forbedret i FIFA 12.

Teknisk gode spillere(Messi, Ronaldo, Xavi, Modric, Arshavin, Walcott osv.) vil kunne gi ballen flere touch, som fører til bedre ballkontroll og som kan gjøre det enklere å forsere forbi motstanderens forsvar. Det blir også vanskeligere å ta fra disse spillerne ballen når de står stille, med tanke på at de kan enklere kan bevege seg med ball på små flater.

Det er disse tre punktene EA har satt som de mest revolusjonerende elementene i FIFA 12. I tillegg til nytt ansiktløft for Karrieremodusen og antageligvis Ultimate Team. I tillegg den helt nye funksjonen EA Sports Football Club der du velger din favorittklubb, som stadig får poeng i en internasjonal tabell, ettersom du spiller spillet.

Bare å smøre seg med tålmodighet i én og en halv måned til, før spillet er i butikkhyllene


FIFA 12: My Stories
FIFA 12: E3 Gameplay Trailer
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Awesome første tråd!

Gleder meg noe sykt til de viser (om de gjør) noe fra Ultimate Team, ettersom det er det eneste jeg spiller.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Awesome første tråd!

Gleder meg noe sykt til de viser (om de gjør) noe fra Ultimate Team, ettersom det er det eneste jeg spiller.


Takk! Det er min første, så bra den falt i smak.

Gleder meg til Ultimate Team selv. Har ikke spilt det så mye, starta først nå i det siste. Med tanke på at det nye spillet snart kommer, ser jeg ikke veldig mye vits å i bygge et skikkelig lag nå, når jeg snart går over til FIFA 12.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Teknisk gode spillere

Siterer ThMosekillah:
Walcott

Hehe.

Bra førstepost. Er spent på hvordan stats'ene til de forskjellige spillerne har endret seg siden sist. Satser på en saftig nerf til Torres, i alle fall.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Gleder meg til Ultimate Team selv. Har ikke spilt det så mye, starta først nå i det siste. Med tanke på at det nye spillet snart kommer, ser jeg ikke veldig mye vits å i bygge et skikkelig lag nå, når jeg snart går over til FIFA 12.


Veldig sant, da er det nesten bedre å bare spille vanlig online...

Spiller du online eller bare offline?

Merket at når jeg spilte mye offline at jeg sugde når jeg kom online igjen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer ThMosekillah:
Teknisk gode spillere

Citerer ThMosekillah:
Walcott

Hehe.

Bra førstepost. Er spent på hvordan stats'ene til de forskjellige spillerne har endret seg siden sist. Satser på en saftig nerf til Torres, i alle fall.


Walcott er faktisk en av spillerne på spillet som har bra teknikk. Han ble f.eks. brukt som et eksempel på Precision Dribbling

Siterer NewAge:
Citerer ThMosekillah:
Gleder meg til Ultimate Team selv. Har ikke spilt det så mye, starta først nå i det siste. Med tanke på at det nye spillet snart kommer, ser jeg ikke veldig mye vits å i bygge et skikkelig lag nå, når jeg snart går over til FIFA 12.


Veldig sant, da er det nesten bedre å bare spille vanlig online...

Spiller du online eller bare offline?

Merket at når jeg spilte mye offline at jeg sugde når jeg kom online igjen..


Spiller bare online egentlig. Var en liten periode jeg spilte offline, men gikk fort over til online igjen. Spiller mest Club for tiden med VP'en min.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Kewl, gjetter du er bedre enn meg uansett. Har bare noen måneder med FIFA spilling under beltet (om du ikke regner med noen år hvor jeg ble tvunget til å spille det hos venner..)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha. Er helt midt på treet egentlig. Spiller du på Xbox eller Playstation?
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Xbox, har prøvd det på PS3 men det blir for uvandt uten xbox kontrollen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kunne ikke vært mer enig Xbox kontroll er, og forblir favorittkontrollen.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gleder meg til denne versjonen av Fifa! Kommer til å spille dette på PS3.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gleder meg bare mer og mer. Klarer ikke spille FIFA 11 lenger, med tanke på at jeg gleder meg. Vil ha Player Impact Engine, nå!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når var release igjen?

Du klarer ikke å spille fifa 11 lengre? Har ikke spilt fifa siden fifa 10.. Jeg er klar som bare det. Må prøve å skaffe det på release
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
29. Sept.

Nå har jeg spilt FIFA 11 i snart et år, flere timer i uken, så begynner å bli litt lei. Derfor det blir godt med oppdateringer, i FIFA 12.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Har ihvertfall forhåndsbestilt det på Gamestop så jeg får Ultimate Edition eller hvafaen de kaller det.

Jeg får ihvertfall 4gold packs imåneden i 6 måneder fremover til Ultimate team, så klager ikke på den. Det + andre ting som ikke er annonsert enda tror jeg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er ikke feil det.

Jeg vurderer å bestille det hos GameZone.no. Da får jeg 2 gold packs i måneden tror jeg. Det er ikke UT som er min førsteprioritet i FIFA spillene, men alltid morsomt å spille det når man er lei av resten av innholdet i spillet.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Jeg vurderer å bestille det hos GameZone.no.


Var inne å så, sto ingenting (/jeg fant ikke noe) om hvor mange du fikk men om du har penger til å bestille det idag så ville jeg gått for http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-nintendo-wii/X360FI
FA12/fifa-12-spesialtilbud-x360


Der koster det 399 og du får 1 gold pack i måneden i 6måneder.


Vet ihvertfall at jeg gleder meg til å få like god tid som alle andre å bygge et team istedenfor å komme inn 8-10måneder etter alle andre
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takk for tipset! Da bestiller jeg det fra Elkjøp i dag
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Your welcome! Har aldri hatt problemer med å ikke få det på dagen fra Elkjøp heller. Jeg derimot må i butikken for å hente spillet
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ahhh der sto det ja, holder meg fast til Gamestop forhåndsbestillingen jeg.. 4 pakker i måneder i 6 måneder/ 1 i uken i 6måneder.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
FIFA 12 Gamescom trailer

Ny trailer. Ser veldig bra ut!

DEMO 13. SEPTEMBER!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
FIFA 12 Gamescom trailer



Ny trailer. Ser veldig bra ut!



DEMO 13. SEPTEMBER!
'


Her er youtube linken: http://www.youtube.com/watch?v=istUJhYecmI&feature=player_e
mbedded


ser phett ut! Men venter fortsatt på noe UT sheit..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Q&A med David Rutter

Snakker blant annet om UT.

Lag i demoen er klare. Du kan spille som:
- AC Milan
- Arsenal
- Barcelona
- Borussia Dortmund
- Manchester City
- Marseille

Personlig kommer jeg til å være Arsenal, Dortmund og Marseille mest.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!